• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نرم افزار انتخاب نام فرزند بر اساس طالع بيني ابجدي
  • نظرات : 230 خصوصي ، 117 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + ارزو 
    سلام
    ببخشيد برنامه باز ميشه ولي اجرا نميکنه
    ميشه بفرماييد باقيمانده تقسيم عدد (مجموع ابجد نام شخص و مادرش) بر دوازده بايد چه عددي شود که سعد باشد و اگر چه عددي باشد نحس است؟
    ممنون
    پاسخ

    سلام. هر باقي‌مانده‌اي به طالعي متصل است، به برجي و كوكبي و طبيعتاً به طبعي. اگر باقي‌مانده 1 باشد، حمل، 2 باشد، ثور، به ترتيب بروج در كتاب‌ها نوشته‌اند تا 11 كه مي‌شود دلو. اگر باقي‌مانده صفر بود مي‌شود حوت. طبع‌ها را هم چهارتا چهارتا آتشي و خاكي و بادي و آبي ذكر كرده‌اند. بنابراين، حمل و اسد و قوس آتشي خواهند بود. آن‌كه برجش ثور و سرطان و اسد و ميزان و قوس و يا حوت باشد، طالع سعد برايش نوشته‌اند. باقي را يا نحس گفته‌اند و يا ممتزج. كه بنده تعمّداً عرض نمي‌نمايم، تا تأثير منفي در ذهنيت خوانندگان نداشته باشد. من در اين دو كتابي كه نام‌شان را در پست وبلاگ آورده‌ام چنين فرمولي را ديدم. ولي هيچ دليلي وجود ندارد كه اين حرف‌ها صحيح باشد و حتي وجدان حكم مي‌كند به عدم پذيرش چنين محاسباتي كه پشتوانه علمي و عقلي ندارد! چرا بايد طالع يك فرد به نام او بسته باشد؟! واقعاً با استناد به كدام دليل عقلي؟!
    + م 
    سلام
    واقعا کار جالبي انجام داديد برايتان از خداوند مهربان اجر دنيوي و اخروي خواستارم.
    بنده ساکن کانادا هستم و فرزندم را همينجا به دنيا مي آورم آيا محاسبه براي بنده بر اساس شمارش برجهاي ه .ش صدق ميکند چون حمل(ماه اول ) مصادف است با آپريل (ماه چهارم ) و... ما ميشود حالا اين شمارش ماهها براي فرزند منچطور خواهد شد؟
    پاسخ

    دو كتابي كه مبناي محاسبه فرمول نرم‌افزار بوده،‌ درباره مكان تولد چيزي ننوشته بودند و صرفاً با بروج شمسي كار مي‌كردند. بنابراين به نظر نمي‌رسد محل زندگي شما تفاوتي ايجاد نمايد.
    + اميني 
    سلام دانلودشدولي بازنميشه خيلي حيف شد
    پاسخ

    اين برنامه با زبان Visual Basic 6 نوشته شده است. روي ويندوزهاي قديمي مانند 98 و xp و me و 2000 به راحتي كار مي‌كند. روي ويستا و 7 و 10 نياز به نصب پك اجرايي vb دارد كه لينك آن نيز در داخل پست قرار داده شده. قطعاً روي لينوكس، اندرويد، ios و اين قبيل سيستم‌هاي عامل كار نخواهد كرد. موفق باشيد.
    + مريم 
    با عرض سلام خدمت شما دوست عزيز
    ممنون بابت طراحي اين نرم افزار
    نميدونم چقدر اطلاعات اين نرم افزار صحت دارد اما ميخواستم بگم که سايتي به نام نام کامل هست که پول زيادي از متقاضي ميگيره تا نام هاي خوب براي پدر و مادرها انتخاب کنه جالب که اين سايت يک جستجوگر داره که ميزنه نام فرزند مناسب هست يا نيست من اسم هاي که از نرم افزار شما بود رو زدم اما برعکس بيشتر اسم هاي انتخابي رو ميزد تو دسته حادثه آفرين که از انتخاب آنها بايد اجتناب بشه آيا اين اسم هاي تو نرم افزار رو طالع سعد انتخاب شده يا اين سايت براي خودش دکاني باز کرده که از مردم چپاول کنه و جالب که بيشتر اسم ها رو رد ميکنه لطف کنيد يه راهنمايي بنده رو بفرماييد و جوابتون رو به ايميلم بفرستيد و کتابي معرفي کنيد که در مورد اين علم مطالعه کنم و خودم بتونم اسم رو بر حسب طالع سعد حساب کنم ممنون از حسن نيت شما دوست عزيز
    پاسخ

    هيچ‌كدام از افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي‌نمايند كه عالم غيب را نديده‌اند و از ملكوت آسمان‌ها مطلع نيستند! همه‌شان چهارتا كتاب ديده و بر اساس آن محاسبه مي‌كنند. كتاب‌ها هم مختلف است ظاهراً. دو تا كتاب را بنده ديدم و اين نرم‌افزار را بر اساس آن دو نوشته‌ام. شايد يك دكّان ديگر چهارتا كتاب ديگر را ديده باشد. تازه، معلوم هم نيست نويسنده كتاب از كجا اين فرمول را آورده و چقدر حرفش صحّت دارد. سلسله اين قبيل امور در نهايت به همان «سحره يهود» مي‌رسد و آن‌ها نيز ظاهراً از «هاروت و ماروت» چيزي ياد گرفته‌اند و بلكه از جنّيان كه معلوم نيست خير انسان‌ها در نظرشان بوده باشد. ابليس كه رسماً قسم خورده تا با ما انسان‌ها دشمني كند! ديگر چه توقّع از اعوان و انصارش. توصيه مي‌شود حتماً يك‌بار سوره جنّ را در قرآن بخوانيد و ببينيد كه خداوند چه گفته‌هايي را از جنّيان نقل مي‌فرمايد. عربي اگر سخت بود ترجمه فارسي را بخوانيد. «بگو: به من وحي شده که گروهي از جنّ [به قرآن] گوش دادند و گفتند: همانا ما قرآن شگفت آوري شنيديم... مرداني از آدميان به مرداني از جن پناه مي بردند، پس [مردان جن] بر طغيان و تباهي آنان افزودند... ما در آسمان براي شنيدن [خبرهاي ملکوتي و سخنان فرشتگان] در نشست گاه هايي مي نشستيم، ولي اکنون هر که بخواهد استراق سمع کند، شهابي را در کمين خود مي يابد!» ( http://tanzil.net/#72:1 )
    + مينا 
    من ميخوام يه اسم هم ستاره معصومه با نام مادر فاطمه بهم معرفي کنيد

    پاسخ

    متأسفانه بيش از آن‌چه كه در متن وبلاگ نوشته شده اطلاعات بيشتري ندارم كه در اختيار شما بگذارم. از «هم‌ستاره» نيز چيزي نمي‌دانم. صرفاً يك نرم‌افزار ارائه شده كه مي‌تواند بر اساس فرمولي كه در دو كتاب ديده‌ام، اسم براي فرزند دختر يا پسر بر اساس ابجد نام مادر پيشنهاد نمايد. همين. تخصصي در موضوع آن كتاب‌ها هم نداشته، صرفاً از مطالعه آن كتاب‌ها اين نرم‌افزار را طراحي كرده‌ام. موفق باشيد.
    + مينا 
    سلام اگه ميشه يه شماره بديد تماس بگيرم يا خودتون بگيد هم ستاره معصومه چه اسمي هست
    پاسخ

    از بنده كمكي در اين زمينه ساخته نيست.
    + شاهرخ 
    سلام فايل باز نميشه حتي کمکي ها رو داونلود کردم ولي اون دوتا کمکي هم باز نميشن تبلتم اندرويده
    پاسخ

    سلام. نرم‌افزار مذكور تحت ويندوز نوشته شده است، با زبان ويژوال بيسيك. طبيعتاً بر روي اندرويد كار نخواهد كرد. بنده برنامه‌نويسي تحت اندرويد را بلد نيستم. بايد اميدوار باشيم يك روز يك نفري كه بلد است،‌ چنين برنامه‌اي تحت اندرويد طراحي نمايد!
    + بي نام 
    سلام ميخاستم ببينم به اسم مادر معصومه چه اسمهاي پسر و دختر مناسب است؟
    پاسخ

    سلام. دقيقاً نرم‌افزار فوق به همين منظور طراحي شده است. كافيست آن را دانلود نموده و اجرا كنيد تا اسامي مناسبي را پيشنهاد نمايد. موفق باشيد.
    + مائده 
    با سلام .عدد ابجد مائده رو ميخاستم بدونم.بعضي همزه را معادل الف و1در نظر ميگيرمد و بعضي ميگويند پايه حرف كه ي باشد و 10.نظر شما چيست؟با تشكر
    پاسخ

    سلام. صاحب نظر نيستم. بنده نيز هر دو نظر را شنيده‌ام و نمي‌دانم كدام صحيح‌تر است.
    + ليلا 
    با سلام.
    درمورد موفقيت تان پرسيديد، خوب من نمي دانم، خودتان از اظهار نظرهاي کاربران بهتر متوجه مي شويد. من بطور اتفاقي اين سايت را ديدم، درجمعي از خانمها بودم که صحبت اسم و حروف ابجد شد و ديدم عده اي چه اعتقادي پيدا کردند به اينکه بايد نام فرزند و مادر يا مثلا زن و شوهر بر اساس حروف ابجد بهم بخورد، و پيش افرادي رفته بودند و حتي اسمشان را عوض کررده بودند.
    من طالع را قبول ندارم، اما تناسب اسامي با يکديگر را نه مي توانم رد کنم نه اثبات. ابتداي اکثر سوره هاي قران حروفي است که ما نه معنايشان را مي فهميم نه کاربردشان را. هميشه جاي سوال بوده است.
    تاثير چشم بد، که در علم هم اثبات شده، از طريق امواج است.
    صوت قران که خوب مي دانيم تاثير مثبت بسياري بر فضاي اطراف، مثلا رشد گياهان، مولکولهاي آب و ... دارد.
    امروزه بحث از انرژيهاي مثبت و منفي زياد است.
    مسلمل صوتي که از دهان بران صدا زدن اسمي خارج مي شود، بر محيط تاثير گذار است، اما چه ربطي دارد که نام مادر و فرزند بهم بخورد؟! يا زن و شوهر؟ مثلا اگر اسامي با هم تناسب ابجدي نداشته باشد انرژي منفي در فضا زياد مي شود؟
    نميدانم واقعا. هيچ فرمول معتبري هم پيدا نکردم.
    بهرحال انچه وظيفه خود ميدانستم، که در دين هم به ما توصيه شده است، انجام دادم. يعني انتخاب نام نيکو براي فرزند. و بعد هم حداکثر تلاش در تربيت صحيح. بقيه اش با خدا.
    اين را هم بگويم که حنانه به معناي بسيار مهربان است نه برخلاف آنچه در لغت نامه ها آمده، زني که ناله زياد مي کند. حنان صفت خداست. اگر هم فريادي باشد، ناله عاشقانه معشوق است در فراق يار.
    شما هم موفق باشيد
    پاسخ

    تشكر از توضيحاتي كه بيان فرموديد.
    + ليلا 

    سلام
    خوب راستش را بخواهيد من که اصلا هدف شما را نفهميدم. به طالع ب اساس اسم که اعتقادي نداريد، به روشها هم که اعتباري نيست، پس اين نرم افزار ديگه چيه؟

    من هم اعتقادي به طالع ندارم، بعضيها فرمولهايي ميگن که مثلا جمع ابجد اسم زن و شوهر تقسي بر چهر اگر باقيمانده اش فلان شد خوب است، بهمان شد بد است و اسم را عوض کنيد

    يا مثلا در مورد اسم مادر و فرزند. البته فرمول را نميدانم.

    تنها نکته اي که ذهن مرا مشغول کرده، صوت است. فرکانس، امواجي که با صدا زدن ايجاد ميشه و اين ممکنه تاثير گذار باشه. حالا شايد.

    منتها دنبال روايت ، حديث معتبري مي گردم برااي اين فرمولهايي که ارايه ميشه. اگر شما صاحبدلي ميشناسيد که دستي در اين زمينه ها داره، ممنون ميشم معرفي کنيد

    پاسخ

    من پرس و جو كردم. روايت و حديثي نشنيدم در اين رابطه باشد. اما چرا اين نرم‌افزار را نوشتم، در حالي‌كه دليلي براي پذيرش طالع ندارم؟! به اين علت: من نتوانستم اعتقاد بعضي‌ها را متزلزل كنم. هر چه گفتم طالع به اسم ربطي ندارد، ديدم عجيب در قلب‌شان رسوخ كرده. گفتم حالا كه به طالع معتقديد، بياييد اسم بچه‌هاي‌تان را روي طالع سعد انتخاب كنيد، ديگر خيال‌تان راحت شود. نگراني نداشته باشيد. من در نظرم اين بود. اما ظاهراً چندان موفق نبوده‌ام در رسيدن به اين هدف. نظر شما چيست؟! اما راجع به اسامي‌اي كه فرموديد، با فرمول داده شده در آن دو كتاب بررسي كردم، طالع دخترتان را «سعد اعظم» نتيجه داد. يعني بر اساس اين فرمول، بالاترين طالع را ايشان دارند! موفق باشيد.
    + ليلا 
    سلام
    اسم من ليلا و دخترم حنانه است
    چي ميشه اونوقت؟
    پاسخ

    سلام. منظورتان اين است كه طالع ايشان چه مي‌شود؟! اين نرم‌افزار طالع كسي را نشان نمي‌دهد. همان‌طور كه در متن ذكر شده، فقط هنگام انتخاب نام براي فرزند، اسامي‌اي را پيشنهاد مي‌كند كه با توجه به فرمول ارائه شده در كتاب‌هايي كه نام آن‌ها در متن آمده، طالع سعد ايجاد مي‌نمايند. كه البته در اصل اين‌:كه طالع سعد و نحس و خوشبختي و بدبختي انسان به اسم ربط داشته باشد محل ترديد جدّي‌ست.
    + [حذف نام كاربر] 
    سلام و وقتتون بخير
    من به آدرسهاي درج شده رفتم و دانلود کردم ولي متاسفانه فايل باز نشد.اگه امکانش هست ممنون ميشم اسم مادر: [...] و اسم دختر [...] را طالعش را محاسبه بفرماييد.
    ممنون و بينهايت خسته نباشيد.
    پاسخ

    به هيچ وجه نمي‌توانم طالع را حساب نمايم. نرم‌افزاري كه ارائه شده، صرفاً براي پيشنهاد نام است و نه ارائه طالع. يعني شما نام مادر را مي‌دهيد و به شما نام‌هايي را كه طالع سعد داشته باشند پيشنهاد مي‌نمايد،‌ فقط همين. هدف بنده هم اين بوده كه ديگر كسي دنبال «طالع» نگردد و به همين سادگي خود را خلاص نمايد. انسان وقتي بيانديشد به اين موضوع كه چطور با يك نرم‌افزار مي‌شود طالع افراد را عوض كرد، اميدوارم بفهمد كه چقدر اين بحث طالع «سخيف» و نادرست به نظر مي‌آيد. طالعي كه با يك نام تغيير نمايد، تحقير نظام خلقت نيست؟! اين‌كه سرنوشت انسان نه به اخلاق او، نه به رفتار او، نه به باورها و اعتقادات او، بلكه تنها به نام او بسته باشد؟! من كه چنين مطلبي را نمي‌پذيرم. اين نرم‌افزار را ساختم تا عمق باورهاي آنان‌كه به طالع معتقدند را نشانه روم. اميد كه اثر بخشد. ياعلي
    + ن 
    سلام ..بابت توضيح کاملتون سپاسگزارم
    پاسخ

    در پناه حق.
    + ن 
    اگر راهنماييم کنيد ممنون ميشم . چطور محاسبه ميکنيد .اسمها رو براساس حروف ابجد حساب مي کنن و تقسيم بر چه عددي مي کنن که سعد يا نحس بودن ان مشخص مي شود..متوجه شدم نيتتون ضد طالع عمل کردن است . اما به من گفتن که اسمم با توجه به اسمه مادرم نحس است وو خواستم روش محاسبه اش رو بدانم ک بر چه عددي تقسيم مي شود...ممنونم
    پاسخ

    الگوي ساده‌اي دارد، ابجد نام مادر را حساب مي‌كنند، يك عدد مي‌شود، با ابجد نام فرزند جمع مي‌زنند. حالا اين عدد را بر 12 تقسيم مي‌نمايند. چرا 12؟ زيرا ما 12 برج در پيرامون دايرةالبروج داريم كه محدود به همان مدار 18 درجه‌اي‌ست كه خورشيد و ماه و ساير سيارات بر آن مي‌گردند. اين كمربند آسماني را به 12 قسمت تقسيم كرده‌اند كه ماه‌هاي سال را بر اساس آن برج‌ها تشخيص مي‌دهند. (دقت كنيد كه برج‌ها غير از صورت‌هاي فلكي هستند، اگر چه هر برج يك نشانه صورت فلكي هم براي شناسايي دارد). حالا باقي‌مانده اين تقسيم عددي از صفر تا يازده است. به ترتيب هر كدام از اين عددها معادل يكي از بروج است؛ حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، ميزان، عقرب، قوس، جدي، دلو و حوت. طالع فرد با اين باقي‌مانده مشخص مي‌گردد. هر برج هم يك طبع، يك كوكب، يك طالع و از اين قبيل چيزها براي خود دارد. حتي مثلاً يك موكّل خاص، يك رنگ خاص، يك اقليم در يكي از آسمان‌هاي هفتگانه، حتي روزهاي سعد و روزهاي نحس، يا ماه‌هاي سعد و نحس دارد! من اين‌ها را در همين دو كتابي كه عرض كردم ديده‌ام. فرمول را گرفتم و در اين نرم‌افزار ريختم. با اين تفاوت كه رابطه را از آخر گرفتم، يعني به جاي اين‌كه نام را بگيرم و طالع را بگويم، طالع را مي‌گيرم و نام پيشنهاد مي‌كنم! موفق باشيد. (يك نكته مخفي: وقتي نرم‌افزار را اجرا مي‌كنيد در بالاي پنجره آن يك تصوير مشاهده مي‌كنيد كه يك صفحه كليد را نشان مي‌دهد. در آخرين نقطه، در «راست پايين» تصوير، كليد PageDown و PageUp را مي‌بينيد. در فضاي خالي كنار آن‌ها كليك بفرماييد تا راهنماي طالع‌ها باز شود!)
     <      1   2   3   4   5    >>    >