• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نرم افزار انتخاب نام فرزند بر اساس طالع بيني ابجدي
  • نظرات : 230 خصوصي ، 117 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ليلا 
    با سلام.
    درمورد موفقيت تان پرسيديد، خوب من نمي دانم، خودتان از اظهار نظرهاي کاربران بهتر متوجه مي شويد. من بطور اتفاقي اين سايت را ديدم، درجمعي از خانمها بودم که صحبت اسم و حروف ابجد شد و ديدم عده اي چه اعتقادي پيدا کردند به اينکه بايد نام فرزند و مادر يا مثلا زن و شوهر بر اساس حروف ابجد بهم بخورد، و پيش افرادي رفته بودند و حتي اسمشان را عوض کررده بودند.
    من طالع را قبول ندارم، اما تناسب اسامي با يکديگر را نه مي توانم رد کنم نه اثبات. ابتداي اکثر سوره هاي قران حروفي است که ما نه معنايشان را مي فهميم نه کاربردشان را. هميشه جاي سوال بوده است.
    تاثير چشم بد، که در علم هم اثبات شده، از طريق امواج است.
    صوت قران که خوب مي دانيم تاثير مثبت بسياري بر فضاي اطراف، مثلا رشد گياهان، مولکولهاي آب و ... دارد.
    امروزه بحث از انرژيهاي مثبت و منفي زياد است.
    مسلمل صوتي که از دهان بران صدا زدن اسمي خارج مي شود، بر محيط تاثير گذار است، اما چه ربطي دارد که نام مادر و فرزند بهم بخورد؟! يا زن و شوهر؟ مثلا اگر اسامي با هم تناسب ابجدي نداشته باشد انرژي منفي در فضا زياد مي شود؟
    نميدانم واقعا. هيچ فرمول معتبري هم پيدا نکردم.
    بهرحال انچه وظيفه خود ميدانستم، که در دين هم به ما توصيه شده است، انجام دادم. يعني انتخاب نام نيکو براي فرزند. و بعد هم حداکثر تلاش در تربيت صحيح. بقيه اش با خدا.
    اين را هم بگويم که حنانه به معناي بسيار مهربان است نه برخلاف آنچه در لغت نامه ها آمده، زني که ناله زياد مي کند. حنان صفت خداست. اگر هم فريادي باشد، ناله عاشقانه معشوق است در فراق يار.
    شما هم موفق باشيد
    پاسخ

    تشكر از توضيحاتي كه بيان فرموديد.