• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نرم افزار انتخاب نام فرزند بر اساس طالع بيني ابجدي
  • نظرات : 230 خصوصي ، 117 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ليلا 

    سلام
    خوب راستش را بخواهيد من که اصلا هدف شما را نفهميدم. به طالع ب اساس اسم که اعتقادي نداريد، به روشها هم که اعتباري نيست، پس اين نرم افزار ديگه چيه؟

    من هم اعتقادي به طالع ندارم، بعضيها فرمولهايي ميگن که مثلا جمع ابجد اسم زن و شوهر تقسي بر چهر اگر باقيمانده اش فلان شد خوب است، بهمان شد بد است و اسم را عوض کنيد

    يا مثلا در مورد اسم مادر و فرزند. البته فرمول را نميدانم.

    تنها نکته اي که ذهن مرا مشغول کرده، صوت است. فرکانس، امواجي که با صدا زدن ايجاد ميشه و اين ممکنه تاثير گذار باشه. حالا شايد.

    منتها دنبال روايت ، حديث معتبري مي گردم برااي اين فرمولهايي که ارايه ميشه. اگر شما صاحبدلي ميشناسيد که دستي در اين زمينه ها داره، ممنون ميشم معرفي کنيد

    پاسخ

    من پرس و جو كردم. روايت و حديثي نشنيدم در اين رابطه باشد. اما چرا اين نرم‌افزار را نوشتم، در حالي‌كه دليلي براي پذيرش طالع ندارم؟! به اين علت: من نتوانستم اعتقاد بعضي‌ها را متزلزل كنم. هر چه گفتم طالع به اسم ربطي ندارد، ديدم عجيب در قلب‌شان رسوخ كرده. گفتم حالا كه به طالع معتقديد، بياييد اسم بچه‌هاي‌تان را روي طالع سعد انتخاب كنيد، ديگر خيال‌تان راحت شود. نگراني نداشته باشيد. من در نظرم اين بود. اما ظاهراً چندان موفق نبوده‌ام در رسيدن به اين هدف. نظر شما چيست؟! اما راجع به اسامي‌اي كه فرموديد، با فرمول داده شده در آن دو كتاب بررسي كردم، طالع دخترتان را «سعد اعظم» نتيجه داد. يعني بر اساس اين فرمول، بالاترين طالع را ايشان دارند! موفق باشيد.