• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نرم افزار انتخاب نام فرزند بر اساس طالع بيني ابجدي
  • نظرات : 230 خصوصي ، 117 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + حميده 
    سلام .ممنون از سايت خوبتون.من اسم موردنظرم براي دختر هستي و براي پسر آريان هست مي خواستم ببينم اين اسامي خوب هست و اسامي پيشنهادي شما چيست.ممنون
    پاسخ

    از نرم‌افزار معرفي شده در پست وبلاگ استفاده بفرماييد.
    + فاطمه 
    سلام اسم من فاطمه است و نام مادرم فهيمه.ميخواستم بدونم براي انتخاب نام فرزند براي پسر اسم کيان خوب است؟
    پاسخ

    لطفاً از نرم‌افزاري كه در وبلاگ معرفي شده است استفاده بفرماييد. موفق باشيد.
    + زينب 
    سلام خسته نباشيد ,با عرض پوزش من هر کاري کردم باز نشد اسم من زينب واسم همسر مصطفي وپسرم ايليا مي خواستم بدونم اسم پسرم درست انتخاب شده
    پاسخ

    سلام. اين نرم‌افزار «ويندوزي» است و روي اندرويد و گوشي موبايل كار نمي‌كند. پس از دانلود با موبايل، آن را به رايانه‌اي كه ويندوز داشته باشد انتقال داده و اجرا نماييد. موفق باشيد.
    + ندا 
    سلام تو نرم افزارتون فقط6تا از برج ها رو نشون ميده بقيه برج ها چه جوري اسماشون دقيق بدست مياد؟
    پاسخ

    چهارتا برج ديگر يا طالع نحس براي‌شان ذكر شده يا ممتزج. تعمّداً در نرم‌افزار نياوردم، زيرا اين نرم‌افزار براي يافتن نام با طالع سعد طراحي شده است و نه غير آن! ولي روش يافتن طالع را در پاسخ به كامنت‌هاي قبلي ذكر كرده‌ام. البته روشي كه در كتاب‌هايي كه خوانده‌ام ديده‌ام. موفق باشيد.
    + نويد 
    برادر عزيز نرم افزار باز نميکنه که مزاحم شما شدم...
    پاسخ

    برادر عزيز... همان‌طور كه مشاهده مي‌فرماييد پسوند اين نرم‌افزار exe است. يعني تنها براي اجرا روي سيستم عامل ويندوز طراحي شده است و روي اندرويد و ساير سيستم عامل‌ها كار نمي‌كند. شما ظاهراً تلاش كرده‌ايد آن را روي گالاكسي S6 اجرا بفرماييد كه قطعاً قابل اجرا نيست. موفق باشيد.
    + نويد 
    سلام. اسم من ميثم و اسم همسرم محبوبه است. براي فرزند دختر چه اسمي مناسب است ؟؟ ممنون ميشم. و همچنين براي اسم پدر رضا و اسم مادر زينب چه اسمي مناسب فرزند پسر ميباشد ؟
    پاسخ

    نرم‌افزاري در نوشته بالاي اين صفحه معرفي شده كه براي پيشنهاد نام طراحي شده است. از آن استفاده بفرماييد.
    + مهدي 
    نرم افزار هاتو اندرويدي کن تا روي گوشي نصب بشن متشکر
    پاسخ

    اگه بلد بودم مي‌كردم. ولي اندرويدنويسي نمي‌دونم برادر!
    + پروين 
    با سلام و تشکر
    اسم من پروين است و دختري در راه دارم که تا هفته اينده بدنيا مي ايد اسامي جالبي در نرم افزار پيدا نکردم اگه امکان داره درمورد اسم آويد براي ايشان راهنمايي فرماييد يا اسامي که خوب باشند و به اسم آيدا دختر اولم هم بياد بگوييد متشکرم
    پاسخ

    سلام. متأسفانه بنده نيز جز همان اطلاعاتي كه نرم‌افزار در اختيار مي‌گذارد چيزي نمي‌دانم. فرمولي كه براي محاسبه نام در دو كتاب (نام آن‌ها در پست وبلاگ آمده) ذكر شده است را براي استفاده در اين نرم‌افزار قرار دادم و غير از آن با راه و روش ديگري آشنا نيستم. موفق باشيد.
    + لي? يگانه مرادي 
    باس?م وعرض ادب: نام من لي? ونام مادرم ملكزاده كه بصورت ملكزايه. البته با حمزه نه با ي است.لطفا منو راهنمايي كنيد. من نام خود را ميخواهم تغيير دهم.
    پاسخ

    از نرم‌افزار معرفي شده در پست وبلاگ استفاده بفرماييد.
    + فرزانه 
    با سلام من ميخواهم تغيير نام دهم چه نامي براي من مناسب است چطوري تغيير نام دهم
    پاسخ

    از نرم‌افزار معرفي شده در پست وبلاگ استفاده بفرماييد.
    + بتول 
    با سلام و تشكر بسيار .
    نرم افزار رو باز كردم اما متوجه نشدم قسمت كوكب چيست؟ قسمت سعد اعظم يا اكبر به چه معناست ؟ لطفا راهنمايي فرماييد.
    اجركم عندالله
    پاسخ

    در كتاب‌هايي كه خواندم سه جور طالع «سعد» وجود داشت: اعظم، اكبر و اصغر. دو جور هم طالع «نحس» ذكر كرده بودند: اكبر و اصغر. يك نوع طالع «ممتزج» هم داشت، يعني ميانه كه روي هم شش نوع طالع مي‌شود. همان‌طور كه 12 ماه شمسي داريم، 12 برج هم داريم كه هر كدام به نام يكي از صورت‌هاي فلكي نامگذاري شده است؛ حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، ميزان، عقرب، قوس، جدي، دلو و حوت. در اين كتاب‌ها براي هر كدام از اين برج‌ها يك كوكب ذكر شده است؛ كوكب يعني همان كه ما مي‌گويم «سيّاره» به اضافه خورشيد و ماه كه روي هم هفت عدد مي‌شوند؛ خورشيد، ماه، عطارد، زهره، مريخ، مشتري و زحل. هر كدام از طالع‌ها را به هر كدام از اين كوكب‌ها يا سيّارات منتسب كرده‌اند. خورشيد را سعد اعظم، ماه را سعد اصغر، عطارد را ممتزج، زهره را سعد اصغر، مريخ را نحس اصغر، مشتري را سعد اكبر و زحل را نحس اكبر مي‌دانند. وقتي اين كوكب‌ها را به برج‌ها وصل مي‌نمايند، طالع هر فرد به دست مي‌آيد. اسد به خورشيد وصل است، سرطان به ماه، جوزا و سنبله به عطارد، ثور و ميزان به زهره، حمل و عقرب به مريخ، قوس و حوت به مشتري، جدي و دلو به زحل. حالا اگر نامي بخواهيم كه طالع را سعد اعظم نمايد، همان را انتخاب مي‌كنيم. ممكن است يك نفر بخواهد نامي با طالع سعد اكبر داشته باشد كه كوكب آن مشتري است، ولي اصرار دارد به هر دليلي كه برج قوس باشد، نه حوت، خب اين‌جا گزينه كوكب به او كمك مي‌كند. زيرا براي برج‌ها خواص مختلفي ذكر شده است در اين كتاب‌ها. مثلاً براي برج قوس گفته شده «كم‌فرزند، دوقلوآور، طبع آتشي، گرم و خشك، صفراوي و...» ولي براي برج حوت آمده «بسيار فرزند، دوقلوآور، طبع آبي، سرد و تر، بلغمي و...». اگر چه بنده شخصاً هيچ دليل قابل قبولي نيافتم كه اين‌ گفته‌ها قابل پذيرش باشد، ولي اين‌طور در كتاب‌هاي قديمي بيان شده.
    + مولود 
    اسم من مولود ميخواستم اسم پسرم رو رهام بگذارم نرم افزارتون باز نميشه نظر شما چيه ؟
    پاسخ

    ابجد مولود=86 + ابجد رهام=246 برابر است با = 332 كه باقي‌مانده تقسيم آن بر 12 مي‌شود = 8. طبق فرمولي كه در دو كتاب نامبرده در پست وبلاگ ذكر شده، تنها زماني كه باقي‌مانده تقسيم فوق صفر، دو، چهار، پنج، هفت يا نه باشد، طالع سعد خواهد داشت و در غير اين موارد يا ممتزج است و يا نحس. البته من خودم نمي‌توانم قبول كنم كه ابجد نام بتواند سرنوشت انسان را رقم بزند. فقط فرمولي كه در اين دو كتاب نوشته شده بود را به صورت نرم‌افزار درآوردم. موفق باشيد. به اين روش، نام‌هاي زير را نرم‌افزار پيشنهاد مي‌نمايد: اميد (55)نيما (101)جواد (14)حامد (53)ستايش (771)پويا (19)مرتضي (1450)اشكان (372)پوريا (219)ابوالفضل (950)رضا (1001)ابراهيم (259)بنيامين (163)عرفان (401)عرشيا (581)اميرمحمد (343)احمدرضا (1054)احمد (53)حميدرضا (1063)اميرحسين (379)احسان (120)اميرعباس (384)عليرضا (1111)اميرمهدي (310)امين (101)علي (110)دانيال (96)ماني (101)بيتا (413)محسن (158)محمدجواد (106)محمدطاها (108)محمدعلي (202)حسن (118)
    + ريحانه حسن زاده 
    سلام خسته نباشيد اسم من ريحانه و نام مادر فردوس اگه ميشه از علم اسامي بگين من جزو کدوم دسته هستم
    پاسخ

    نرم‌افزاري كه معرفي شده طالع كسي را به وي نشان نمي‌دهد. بلكه، اگر بخواهد براي نوزاد خود نام انتخاب نمايد، به او اسم پيشنهاد مي‌كند. موفق باشيد.
    + سيدجواد 
    سلام خدا قوت اقا سيد داداش نرم افزار در مورد محاسبه حوت اشتباه حساب ميکنه
    تلفن تماس بنده 3430 *** 0911
    بندر انزلي
    پاسخ

    همان‌طور كه در پست وبلاگ نوشته‌ام، من دو مطلب از دو كتاب: ملامحمدمهدي دامغاني در صفحه 8 «دعاء مستجاب» و عبدالکريم مدرسي در صفحه 54 «کشف‌الهداية و مفتاح‌الولاية» را ديدم و نرم‌افزار را نوشتم. اگر اشتباهي به نظر شما مي‌رسد مربوط به كتاب‌هاي مزبور است. موفق باشيد.
    + سپهر 
    با سلام و عرض ادب "از ظاهر امر حضرتعالي اهل مطالعه و داراي شخصيتي قائل به منطق هستيد "نکته اي که ميخوام بيانش کنم در مورد شناسنامه و اطلاعات شخصي شماست که لزومي نبود در مورد طلاق همسرتون در فضاي مجازي مطلبي رو مخاطبان وبلاگ شما بدانند "چرا که اگر چه براي شخص شما ايرادي نباشد ولي براي صنف شما که مطمئنن يک روحاني يا اقلا طلبه ديني هستيد بازتاب مثبتي ندارد . با تشکر از مطالب مفيد وبلاگ
    پاسخ

    سلام و تشكر از توجه و عنايتي كه مبذول فرموديد. ولي با ديدگاه شما موافق نيستم. در شرايط امروز، دوراني كه در آن به سر مي‌بريم، فضاي سياسي و فرهنگي خاصي كه بر جهان حكم‌فرماست، ضروري‌ست صريح‌تر با واقعيات مواجه شويم. طلاق يكي از راه‌هاي پروردگار براي حل معضلاتي‌ست كه انسان‌ها به روش‌هاي ديگر نمي‌توانند آن‌ها را كنترل نمايند. طلاقي كه مذموم است، آن طلاقي‌ست كه دليل شرعي نداشته باشد و مبغوض پروردگار گردد. اما همان‌طور كه در اين مطلب ( http://rastan.parsiblog.com/Posts/228 ) نوشته شده، در اسلام طلاق‌هاي مستحب و حتي واجب هم داريم. يعني مكلف مي‌تواند قصد قربت نمايد و براي رضايت خداوند به طلاق مبادرت ورزد. خوب است جامعه اين‌ها را بداند و مردم نسبت به حقيقت دين آگاه باشند. هر حكمي از احكام الهي كاركردي دارد كه به جاي خود نيكو و پسنديده است. بنده كوچك‌تر از آن است كه عنوان وزين «روحاني» قابل اطلاق بر وي باشد، اما از باب «طلبه علوم دينيه» گمانم بر آن است آن‌چه اعتماد بدنه جامعه را به روحانيت سبب شده، در تاريخ شيعه، صداقت روحانيت با مردم بوده، بدون رياكاري و نفاق و پرده‌پوشي. اين كه حرف و عملش يكي بوده، شفاف و بدون پنهان‌كاري. باز هم از توجهي كه به نوشته‌هاي حقير داشته‌ايد سپاسگزارم.
     <      1   2   3   4   5    >>    >