• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : فرآيند دادرسي تمكين
  • نظرات : 26 خصوصي ، 120 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حامد 
    با سلام
    آقا اتفاقي که براي من افتاد کمي با تجربه شما فرق داره ...
    خانوم بنده حدود يکسال است که از منزل خارج شده و رفته منزل پدرش در شهرستان, منهم تمام مراحل خواهش, درخواست کتبي, درخواست تمکين و الخ را نموده ام و ايشان در تمام مراحل دادگاه اعلام ميدارد که چشم تمکين مي‌نمايم, ولي صبح روز مراجعت به منزل, وقتي بنده به سر کار ميروم, ايشان از منزل بيرون مي آيند و با تماس به کلانتري اعلام ميکنند که همسرم مرا از خانه بيرون کرده و کليد خانه را عوض نموده است!!!
    در اين گير و دار يکروز هم با نامه و مامور و بدون هيچگونه اطلاع قبلي و تاييد نفر معتمد, ريختند و تمام وسايل منزل را با خود بردند, جالب است بدانيد که ايشان طبق توافق قبل ازدواج خانواده ها هيچگونه جهيزيه به جز يکسري ظرف و ظروف و لباس و خرده ريز چيزي نياورده بودند, تمام فاکتورهاي خريد که به نام اينجانب بود را هم با خود برده است و از چند نفر از اقوامشان هم استشهاد جمع کرده است. که تمام اين موارد با راهنمايي وکيل ايشان بوده است.
    با توجه به جميع موارد فوق خواهش ميکنم مرا راهنمايي کنيد
    پاسخ

    سلام. واقعاً جاي تأسف دارد، اين‌:كه چرا بعضي وكيل‌ها اين‌طور راهنمايي مي‌كنند و چرا بعضي زن‌ها اين‌طور رفتار. آن‌چه به نظر بنده مي‌رسد دو مرحله دارد. نخست اين است كه بايد اصل مشكل را فهميد. اين انسان كه اين‌طور رفتار كرده، بالاخره يك نيّتي دارد، پنهان يا آشكار. بايد كشف كرد كه نيّت ايشان از اين اعمال چيست. فهميدن نيت نقش مهمي در حل مشكل دارد. آيا هدفش طلاق است؟ يا بازگشت به خانه شوهر ولي با قدرت بيشتر و موقعيتي برتر. آيا قصد ادامه تحصيل دارد و مي‌بيند در خانه شوهر نمي‌شود؟ آيا مي‌خواهد پولي به جيب بزند و مالي بياندوزد و شوهر را سركيسه نمايد؟ نيّت را از همه بهتر شوهر مي‌تواند تشخيص دهد. فردي كه مدتي زندگي كرده و اخلاق و روحيات به دستش آمده. اگر نيت فهميده شد، شايد بتوان متناسب با آن هدف و نيت راهي مسالمت‌آميز پيدا كرد. اما در مرحله دوم، بعد از اين‌كه با روش‌هاي مسالمت‌آميز حل نشد، بايد وكيل گرفت. اگر فرد مقابل با راهنمايي وكيل اين‌طور حمله كرده است، بدون وكيل نبايد به مقابلش رفت. وكيل چم و خم كار را مي‌داند و براي ورود به دادگاه و ديدن پرونده‌ها و گرفتن اطلاعات نيز اجازه‌هاي عجيب و غريبي دارد! إن‌شاءالله مشكل شما به صورت مسالمت‌آميز حل شود.