• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : رنج ِ فرزند
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    معمولا دو دسته از مسائل رو دنبال نميکنم يکي اونايي که بهم ربطي نداره يکي اونايي که ميدونم دونستنش ناراحتم ميکنه به همين دليل تا الان ماجراي عنوان شده تو اين وبلاگ و خيلي گذري و جسته گرخته خوندم به جز مطالبي که مربوط به گُلاتون ميشد اين مطلب اخير هم چون مربوط به همون گلا بود خوندم وکلي بهم ريختم نتونستم تو خودم نگه دارم و با اينکه ميدونستم مامانم بهم ميريزه ولي بهش گفتم بنده خدا کلي ناراحت شد و گفت بيام اينجا از جانبش براتون پيغام بزارم:

    مامان ضمن اينکه خيلي خيلي ناراحت شد و در عجب نوع مهر و عاطفه مادري!گفت براتون و براي بچه ها خيلي خيلي دعا ميکنه.چند روزه ديگه عازم سفر کربلا هستن و اونجا هم سفارشي براتون دعا ميکنن والبته حتما قبل از سفر باهاتون تماس ميگيرن.

    پاسخ

    خيلي متشكرم. پيام شما را به صورت كامل براي مادرم خواندم و پيام زن‏دايي را به عمه رساندم. از هم‏دردي شما بسيار سپاسگذارم. خيلي خوشحال شدم از اين‏كه عازم كربلا هستند و از اين‏كه برايم دعا مي‏كنند خيلي خيلي و واقعاً خيلي خوشحال شدم. خودم هم قصد دارم يه سفر برم مشهد زيارت. كار از دست خلق خدا خارج است، مگر خودشان از در غيب رحمتي عنايت كنند. حتماً حتماً و حتماً سلام بنده را به برادرها برسانيد. اين را راست مي‏گويم و از ته قلبم كه دلم براي اخوي بزرگ خيلي تنگ شده است. هر وقت به ياد ايشان مي‏افتم روزهاي بازگشت‏شان از اسارت به خاطرم مي‏آيد. آن روز برايم خيلي روز عجيبي بود. سن من خيلي زياد نبود. چه شور و نشاطي داشتيم آن روز. ما در خانه دايي بوديم، همه دور هم جمع شده بودند. من يك كاست حماسي داشتم سرود خيلي قشنگي رويش ضبط بود، هنوز ضرب‏آهنگش در خاطرم هست: «رزم‏آور دلاورم پيروزيت مبارك، پس از شب سياه غم به‏روزي‏ات مبارك...» ... «سر نهاديم و نداديم يه وجب خاكُ به دشمن، عزم ما برابرش بود مثل كوه سرب و آهن». اين آهنگ رو خيلي دوست داشتم. آوردم روز استقبال و توي ضبط گذاشتيم و از بلندگو پخش مي‏شد، حتي توي فيلم استقبالي كه ضبط كردند، همين سرود شنيده مي‏شود. خدا را شكر مي‏كنم كه آزادگان و جانبازان را استوانه‏هايي براي ملت ما قرار داد، تا فراموش نكنيم شهدايمان را و امام(ره) را و اين‏كه وارث چه بزرگواري‏هايي هستيم. تشكر دوباره از حسن توجه شما.