• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : چرا مريم؟
  • نظرات : 7 خصوصي ، 19 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + م ح 

    سلام

    خواهش ميکنم اتفاقا استفاده کردم ممنون از ارائه اين اطلاعات که در اختيار ما قرار داديد و البته کاملا صحيح فرموديد . قوائد نگارش در زبان فارسي هم بقول شما داستاني شده براي ما که چگونه بنويسيم! من يک اشتباه کردم و دقيقا بعد از ارسال هم متوجه شدم ولي کار از کار گذشته بود و قابل اصلاح هم نبود . شرمنده ... البته سبب شد اطلاع عمومي ام بالا رفته و چيزهاي جديد تري ياد بگيرم . تشکر از شما که با تمامي مشغله ها و گرفتاري که داريد باز هم وقت ميگذاريد و باب اين صحبتها را باز ميکنيد .

    در ضمن فکر کنم کمي اقوام را دست کم گرفته باشيد شايد دوري مسافتها اين فکر را در ذهن شما تقويت کرده باشد. به هر حال عصر تکنولوژي است و کامپيوتر ابزاري پيش پا افتاده در خانواده ها است . تا آنجا که من مطلعم نه تنها خودشان بلکه فرزندانشان هم اشراف کامل به اين سيستم را دارند فقط نداشتن رابطه هاست که سبب تصور اين معضل ميشود . از جنوب تا شمال مطمئن باشيد که به روز هستند و فعال !!!! ( خصوصا با اينترنت پر سرعت ) که سهولت دسترسي را فراهم آورده ، به هر حال بگذريم .4752

    حنانه خانم به مادر عزيزتان سلام برسانيد و بگوييد آنچه عيان است چه حاجت به بيان ....

    پاينده باشيد و برقرار

    التماس دعا

    پاسخ

    تشكر :) با راه افتادن يك سايت خانوادگي موافق هستم... جايي كه تمام فاميل به آن‏جا هدايت شوند و در يك محيط كاملاً خانوادگي رفت و آمد نمايند و ديد و بازديد كنند. شما درست مي‏فرماييد، بنده از خانواده بي‏اطلاع هستم! :)