• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : چرا مريم؟
  • نظرات : 7 خصوصي ، 19 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    مجددا سلام

    خيلي حال ميکنم ميبينم پدر مادراي اين دوره زمونه اينقدر با شور و نشاطن و با بچه هاشون يه دنيايي دارن پيش از آشنايي با وب شما در دنياي مجازي ديدن زندگي خواهر برادرام ورابطه هاشون با بچه هاشون و ديدن چند آشناي ديگه اين قضيه رو بهم اثبات کرده بود

    فردا که اين بچه ها بزرگ ميشن خيلي اين چيزا براشون شيرينه ضمن اينکه همين الانم پدر مادراشون حسابي کيفول ميکنه!؛)

    درمورد شباهت خب شما قطعا دقيق تر ميدونين اونم با اين تفاسيري که فرمودين!

    اما درمورد شباهت ما با مادرمون شديدا اشتباه کردين چون هرچي سعي کردم يه اپسيلون شباهت پيدا کنم نشد!ما (من و خواهرم)به شدت شبيه خدابيامرز پدر و عمه ها به ويژه عمه ي ارشدمون ميباشيم!اصن بيني و چشم کپي شده و يه مهر برار اصلم پاش خورده!

    درمورد اون سايت: آهان!متوجه شدم!نه اصلا تمايلي ندارم تصورم چيز ديگه اي بود که اشتباه بود و الان ملتفت شدم.البته اينم تو پرانتز بگم در حد جسته گريخته مطالبي خوندم به شدت ناراحت شدم و به سبب اينکه اخيرا مشکلي مشابه براي يکي از آشناها پيش اومده بود سخت از لحاظ فکري بهم ريختم و به خودم گفتم بيخيال دختر به همون اصل خودت که تجرد بهترين گزينست همچنان پايبند باش!

    درمورد حنانه خانوم،به به!ماشا...تصورش يه نمه سخته خيلي مشتاقم ببينمش.اگه امکانش هست آدرس وبشو داشته باشم


    پاسخ

    خيلي حال نكن دختردايي... ما غالباً تلاش مي‏كنيم با تكرار زيبايي‏هاي زندگي، تحمل بخش‏هاي دشوار و سخت آن را بر خود تسهيل كنيم. مزه واقعيت تركيبي از شيريني و تلخي است كه بسته به موقعيت خود ما درصد اين تركيب تغيير مي‏كند؛ كساني كه ادعاي بزرگ مي‏كنند بايد خود را براي درصد بيشتر تلخي آماده سازند و آنان كه از خواص بودن بگذرند و زندگي عادي روزمره را برگزينند درصد شيريني بيشتري را صاحب مي‏شوند. مي‏دانم دانستن بعضي سختي‏ها شما را گريزان از مطلبي ساخته است كه آينده قهري شماست؛ چه بخواهيد و چه مخالفت و مقاومت نماييد. ياد آن جواني به خير كه از آبشار نياگارا، بزرگ‏ترين آبشار جهان پريد و پس از گرفتن جايزه و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «اگه پيدا كنم اونيكه منو هل داد مي‏دونم باهاش چيكار كنم!» ما همه هل داده مي‏شويم و بالاخره شما هم پرش خود را انجام خواهي داد. مهم اين است كه چه رتبه‏اي را انتخاب كنيم براي دنيا و آخرت خودمان. اگر سرسره بلنده را انتخاب كني، تلخي بيشتري خواهي چشيد، اما مثل مردم ديگر بودن، خيلي آسوده‏تر است و شيرين‏تر! انسان چونان رود است، جرياني است از زلال حيات در روح هر بشري، اگر به آن‏چه هست و دارد دل بندد، ساكن شود و از بايد و آرزوها دست بشويد، ديگر رود نيست، بركه‏اي آب راكد مي‏شود كه به زودي اطرافيان را از ناگواري خود خواهد آزرد. به هيچ داشته‏اي پايبند مباش، مگر آن‏كه پلي باشد براي دستيابي به خواسته‏اي! آدرس وبشو از خودش بگير... هر روز همين وبلاگو مي‏خونه با تمام كامنت‏ها... كافيست مخاطب قرارش بدي و بخواي آدرس وبلاگشو بده! من خودم هم فراموش كردم آدرس وبلاگشو... چون فقط يك‏بار آن هم اولين باري كه نشانيشو داد رفتم آن‏جا و ديگه خبري از وبلاگش ندارم. موضوع نوشتنش اصلاً توجهم را جلب نكرد! خب ديگه، علاقه هر كسي مختص خود اوست!