• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نقشه طلاق
  • نظرات : 5 خصوصي ، 68 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ت 

    كسي نمي‏تواند بر ذات رسانه فائق آيد. اين تحول در علوم و كاركرد آن را مي‏خواهد و تحول در علوم نياز به نهضت نرم‏افزاري دارد، همان كه آقا پيوسته اصرار دارد. يك نسل بايد تلاش كند تا رسانه جديد بسازد، همان‏طور كه نسل‏ها آمدند و تلاش كردند و رفتند تا رسانه‏هاي امروزي شكل گرفت. كار يك نفر و دو نفر نيست!

    بله اما قطره قطره جمع گردد وانگهي دريا شود ما نبايد با اين بهانه از حركت باز ايستيم بايد ببينيم چه كنيم وحركتكنيم مشكل من به شخص در همين است كه نمي دانم بايد چه كنم

    پاسخ

    پژوهش متد و روش دارد، ابتدا ضرورت را بررسي مي‏كنيم تا فضا و محدوده كار مشخص شود، موضوع را تعيين كه كرديم طرح را مي‏نويسم و دنبال پيشينه تحقيق مي‏گرديم. بايد ببينيم گذشتگان ما كار را تا كجا پيش برده‏اند، تا ادامه دهنده راه آنان باشيم و كار تكراري نكرده و از اول بازي را شروع نكنيم! و در مرحله بعد منابع پژوهش... حالا فعلاً بايد از انديشه هايديگري فرديد آغاز كرد و تأثيرات آويني ره از آن و پيشنهاد مي‏كنم گويه‏هاي مهدي نصيري كه ضرورت و محل درگيري را كاملاً روشن كرده است و انديشه‏هاي آسيدمنيرالدين حسيني نيز كمك مي‏كند. حسن عباسي نيز مدتي است در همين خصوص زياد حرف زده است. اين‏ها همه را مطالعه كنيم، تازه مي‏رسيم سر خط... يعني جايي كه بتوانيم راه را ادامه دهيم تا به قول شما قطره قطره جمع گردد. اگر قطره‏هاي گذشته را نديد بگيريم و با آن‏ها تركيب نشويم، سر خودمان را كلاه گذاشته‏ايم. :)