• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : كارآگاه فوم بر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زن دايي فرشته ها 
    سلام عليکم
    ما شاالله به بچه هايتان که البته نتيجه زحمات شما هستند.
    و چقدر دلم براي تک تک شان تنگ شده. ديدن روي ماهشان مرا به ياد لحظات شيريني مي اندازد که در کنارشان بوديم . خصوصا زماني که با آنها هم خانه بوديم.
    اي کاش به من در ذهن خود فرصت مي داديد از تجربه هايي در زندگي ام بگويم که شما تجربه اش نکرده ايد . نه در خصوص زندگي شما که در مورد زندگي بچه ها. من در کودکي به هر دليل منطقي يا غير منطقي کمبودهايي داشتم که يا اطرافيان ملتفت نبودند و يا تصور داشتند که جبرانش کردنده اند....ولي حقيقت را در امروز خودم مي بينم که آن کمبودها چطور امروز مرا تحت تاثير قرار داده و نمي توانم از آنها فرارکنم.

    ببخشيد تصميم نداشتم بدون اجازه شما در همين حد هم بنويسم ولي....تنها انگيزه ام علاقه به آينده فرزندان منحصر به فرد شما بود.
    پاسخ

    انسان‌ها براي بيان انديشه‌هاي خود هميشه فرصت دارند. خصوصاً با فراگير شدن فضاي مجازي و وبلاگ. هر نظر و ايده‌اي داريد مي‌توانيد بيان فرماييد. اگر چه ذهنيت مثبتي نسبت به شما و همسرتان ندارم، ولي نسبت به شنيدن تمامي سخن‌ها، نه امروز، كه هميشه، آمادگي كامل داشته و دارم. انسان از ميان حرف دشمنان نيز مي‌تواند اگر كلمه حقي ديد برگيرد و استفاده كند. اين مطلب را نيز لازم به ذكر مي‌دانم كه با قياس فرزندان خودم با گذشته خودتان ابداً موافق نيستم. شرايطي كه بنده براي فرزندانم فراهم كرده‌ام، اصلاً شرايط فرزندان طلاق نيست. طوري فضاي گفتگو را باز گذاشته‌ام و در اين موضوعات مفصل با آن‌ها سخن گفته‌ام، كه هيچ مطلب پنهاني در بين نمانده كه به خيال روانكاوان بدل به عقده‌هاي رواني شود. ادله اين مطلب و نشاني‌هاي آن بسيار است كه بر تمامي اطرافيان كه مي‌بينند روشن و واضح شده. نجات در راستگويي‌ست.