• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : تنها مجتهد روي كره زمين!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 44 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ت 

    هدف از اقدام نفرت انگيز اخير آن است که از سوئي مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه ي مسيحي به سطوح همگاني مردم کشيده شود و با دخالت کليسا و کشيش، رنگ مذهبي گرفته و پشتوانه ئي از تعصبات و تعلقات ديني بيابد، و از سوي ديگر ملت هاي مسلمان را که از اين جسارت بزرگ به خشم آمده و جريحه دار مي شوند از مسائل و تحولات دنياي اسلام و خاورميانه غافل سازد.

    اين اقدام کينه توزانه؛ نه آغاز يک جريان، بلکه يک مرحله از روند طولاني مدت اسلام ستيزي به سرکردگي صهيونيسم و رژيم آمريکا است. اينک همه ي سران استکبار و ائمه الکفر در برابر اسلام قرار گرفته اند.

    اسلام، دين آزادي و معنويت انسان، و قرآن کتاب رحمت و حکمت و عدالت است؛ وظيفه ي همه ي آزاديخواهان جهان و همه ي اديان ابراهيمي است که در کنار مسلمانان با سياست پليد اسلام ستيزي با اين شيوه هاي نفرتبار مقابله کنند. سران رژيم آمريکا نمي توانند با سخنان فريبنده و ميان تهي، خود را از اتهام همراهي با اين پديده ي زشت تبرئه کنند.

    سالهاست که مقدسات و همه ي حقوق و حرمت ميليونها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، عراق و لبنان و فلسطين زير پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، دهها هزار زن و مردم اسير و زير شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده شده و ميليون ها معلول و آواره و بي خانمان، قرباني چه چيزي شده اند؟ و با همه ي اين مظلوميتها، چرا در رسانه هاي جهاني غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطري براي بشريت وانمود مي کنند؟ چه کسي باور مي کند که اين توطئه ي گسترده بدون کمک و دخالت حلقه هاي صهيونيستي درون دولت آمريکا ممکن و عملي است؟!

    برادران و خواهران مسلمان در ايران و سراسر جهان!

    لازم مي دانم اين چند نکته را به همه متذکر گردم:

    اولاً: اين حادثه و حوادث پيش از ان به روشني نشان مي دهد که آنچه امروز آماج حمله ي نظام استکبار جهاني است اصل اسلام عزيز و قرآن مجيد است؛ صراحت مستکبران در دشمني با جمهوري اسلامي ناشي از صراحت ايران اسلامي در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و ديگر مسلمانان، ‌دروغي بزرگ و فريبي شيطاني است.

    آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پايبند است و هر آنچه نشانه ي مسلماني است دشمن اند.

    ثانياً: اين سلسه ي کينه توزي ها با اسلام و مسلمين، ناشي از آن است که از چند دهه پيش تاکنون نور اسلام از هميشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتي در غرب از هميشه بيشتر شده است. ناشي از آن است که امت اسلام از هميشه بيدارتر شده و ملتهاي مسلمان اراده کرده اند زنجيره هاي دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند.

    حادثه ي اهانت به قرآن و پيامبر عظيم الشان صلي اله عليه و آله، با همه ي تلخي، در دل خود حامل بشارتي بزرگ است. خورشيد پرفروغ قرآن روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.

    ثالثاً: همه بايد بدانيم که حادثه ي اخير ربطي به کليسا و مسيحيت ندارد و حرکات عروسکي چند کشيش ابله و مزدور را نبايد به پاي مسيحيان و مردان ديني آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهي در مورد مقدسات اديان ديگر دست نخواهيم زد. نزاع ميان مسلمان و مسيحي در سطح عمومي، خواسته ي دشمنان و طراحان اين نمايش ديوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ي مقابل آن قرار دارد.

    و رابعاً: طرف مطالبه ي همه ي مسلمانان امروز دولت آمريکا و سياستمداران آنند. آنها اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عوامل اصلي اين جنايت بزرگ و بازيگران ميداني آن را که دل يک و نيم ميليارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئي شايسته به مجازات برسانند.

    والسلام علي عباداله الصالحين

    سيدعلي خامنه اي

    22 / شهريور / 1389

    (ادامه پيام  اقا به علت طولاني بودن دو قسمتش کردم)