• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : تنها مجتهد روي كره زمين!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 44 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ت 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    قال الله العزيز الحکيم: انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون

    ملت عزيز ايران - امت بزرگ اسلام!

    اهانت جنون آميز و نفرت انگيز و مشمئز کننده به قرآن مجيد در کشور آمريکا که در سايه امنيت پليسي آن کشور اتفاق افتاد حادثه ي تلخ و بزرگي است که نمي توان آن را تنها در حد يک حرکت ابلهانه از سوي چند عنصر بي ارزش و مزدور به حساب آورد. اين يک اقدام محاسبه شده از سوي مراکزي است که از سال ها پيش به اين طرف، سياست اسلام هراسي و اسلام ستيزي را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شيوه و هزاران ابزار تبليغاتي و عملياتي، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند.

    اين حلقه ديگري از زنجيره ننگيني است که با خيانت سلمان رشدي مرتد آغاز شد و با حرکت کارتونيست خبيث دانمارکي و دهها فيلم ضد اسلام ساخته شده در هاليوود ادامه يافت و اکنون به اين نمايش نفرت انگيز رسيده است.

    پشت صحنه ي اين حرکات شرارت بار چيست و کيست؟

    مطالعه ي اين روند شرارت که در اين سال ها با عمليات جنايت بار در افغانستان و عراق و فلسطين و لبنان و پاکستان همراه بود، ترديدي باقي نمي گذارد که طراحي و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهاي صهيونيستي است که از بيشترين نفوذ بر دولت آمريکا و سازمان هاي امنيتي و نظامي آن و نيز بر دولت انگليس و برخي دولت هاي اروپائي برخوردارند.

    اينها همان کساني اند که پژوهش هاي حقيقت ياب مستقل روز به روز بيشتر انگشت اتهام در ماجراي حمله به برج ها در 11 سپتامبر را به سوي آنان متوجه مي کنند. آن ماجرا بهانه ي حمله به افغانستان و عراق را به رئيس جمهور جنايتکار وقت آمريکا داد و او اعلان جنگ صليبي کرد و همان شخص بنابر گزارش ها، ديروز اعلام کرده است که اين جنگ صليبي با ورود کليسا به صحنه، کامل شد.