• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : بازي مقوايي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    وقت بخير

    الان گيم برد «WHO IS IT?» ساخت چين که در باميلو فروخته مي شود
    http://l1l.ir/6pn
    تا حدي شبيه به همين بازي «خانواده» است که در اينجا معرفي شده است در سايت گيم برد گيگ هم خود اين بازي «WHO IS IT?» دو طراحي شبيه به هم ظاهراً دارد.
    https://boardgamegeek.com/boardgame/6515/who-it
    https://boardgamegeek.com/boardgame/4143/guess-who
    در هر صورت عليرغم اينکه روي کارتن بازي «WHO IS IT?» در حال فروش در باميلو برخي عبارات هشدار دهنده فارسي چاپ شده است تمام کارتها و راهنماي داخل کارتن انگليسي هستند اگر امکان داره يک راهنماي فارسي براي اين بازي قرار دهيد.

    پي نوشت اول:
    بازي اونو هم که در باميلو به قيمت ده هزار تومان فروخته مي شود نيز تمام کارت ها و راهنماي داخل کارتن به همان زبان انگليسي است خوبه اين هم برايش راهنماي فارسي تهيه بشه
    http://l1l.ir/6po
    http://l1l.ir/6pr
    http://l1l.ir/6ps
    پي نوشت دوم:
    قصد داشتم تعدادي از اين محصولات را از اين سايت سفارش دهم به نظرتون سايت قابل اعتمادي است؟ چون به نظر خيلي قديمي مي رسه؟
    http://l1l.ir/6pq

    با تشکر
    موفق باشيد
    پاسخ

    اين بازي «خانواده» با تمام آن بازي‌هايي كه معرفي فرموديد تفاوت دارد. نام اين بازي در حقيقت «مجازات دروغگو» بوده است كه من آن را تغيير دادم. روش بازي هم اين است كه افراد كارت‌ها را به پشت روي صفحه قرار مي‌دهند و لزوماً بايد هر كارت سر جاي خودش قرار بگيرد. اما وقتي شما يك كارت را نداشته باشيد، مثلاً كارت برادر، به ناچار «دروغ» گفته و كارت مثلاً خواهر جاي آن مي‌"گذاريد. ديگران با توجه به اين‌كه از هر كارت بيش از 3 تا نيست، بايد حدس بزنند آيا شما كارت برادر داشتيد يا نداشتيد و دروغ گفتيد. دروغگو تمام كارت‌هاي روي صفحه را جمع مي‌كند. روش بازي را به فارسي ترجمه كرده و پشت جعبه نوشته‌ام. كافيست فايل آن‌را دانلود كنيد و بخوانيد. روش بازي اونو را هم به فارسي ترجمه كردم و در فايل‌هاي آن گذاشته‌ام. لينك دانلود در انتهاي پست وبلاگ قرار دارد. اما آن بازي‌هايي كه شما معرفي كرديد «حافظه‌اي» بود و مربوط به خاطر نگهداشتن جاي هر كارت. موفق باشيد.