• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : سايبان ارزان كولر آبي
  • نظرات : 5 خصوصي ، 22 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + رضا 
    سلام
    ابتکار خوبي بود اما دو نکته مهم را توجه کنيد:
    1- جنس تبليغات شهري (بنرها) خود مستعد جذب حرارت هست و لوله بخاري با جنس فلزي که دارد هم همينطور. اگر از پارچه ضخيم يا برزنت استفاده شود و جايگزيني به جاي لوله بخاري فلزي به کار بگيريد اثر بهتري خواهد داشت
    2- نصب کليد براي تست کولر ايده بسيار خوبي بود ولي توجه داشته باشيد نصب کليدها به صورتي که در عکس آمده خطر اتصالي و برق گرفتگي را به شدت افزايش مي دهد و فوق العاده خطرناک است و به هيچ عنوان توصيه نمي شود
    پاسخ

    سلام. تشكر.
    + ايمان مقدم 
    ايده تووون عاااالي بود ممنونم
    پاسخ

    تشكر.
    + نيما 
    يکي از دوستان که خودشون رو مهندس فرض کردن ،بايد از خودشون بپرسن که در تابستان جايي که سايه هس خنک تر است يا زير آفتاب مستقيم؟چطور ممکن هست اين طرح بي‌تاثير باشه،افتاب مستقيم دماي سقف کولر رو گاهي تا 50 الي 60 درجه بالا مي‌بره اين طرح حداقل براي سقف کولر يه سايه فراهم مي‌کند که قطعا بازدهي رو بالا مي‌بره.دوباره از آقا سيد به خاطر اين خدمت تشکر ميکنم.
    پاسخ

    ما در شهر قم كه وقتي هم بيرون مي‌رويم تا كله‌مان از سايه در مي‌آيد و وارد آفتاب مي‌شود به لحظه داغي آفتاب را حس مي‌كنيم. خيلي وقت‌ها باد خنكي مي‌وزد، ولي آفتاب داغ است. كويري‌ است ديگر، رطوبت هوا كه كم باشد، گرما و سرما تفاوت زياد پيدا مي‌كند. شب‌ها سرد و روزها خيلي داغ، دقيقاً هم به دليل تابش مستقيم آفتاب. خيلي لطف فرموديد. موفق و مؤيد باشيد.
    + نيما 
    با سلام خدمت آقا سيد .
    طرح خوبي ارايه کرديد. ممنون.
    پاسخ

    سلام بر شما. سپاسگزارم از نظر خوبتان. در پناه خدا.
    + سيدجواد 
    سلام بر برادر عزيز
    ابتکاري جالب و بسيار به صرفه ارائه کرديد--بسيار سپاسگزار
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام بر شما و سپاسگزارم از التفاتي كه فرموديد. در پناه خدا.
    ....انتشارات ابوالحسني قم:
    سلام ....انتشارات ابوالحسني قم:
    سلام , سيد خوبي ميگم تا استينات بالاس يکي از اين سايبان کولرها هم برا من بساز.ارادتمند.دکتر ابوالحسني.قم
    پاسخ

    بزرگواري برادر. اين مطلبي كه مطالعه فرموديد مربوط به تابستان 1393 است. چهار سال است كه آستينام رو پايين آوردم. سلام. بنده نيز ارادتمند هستم. البته هنوز همين سايبان روي كولرمان هست و خنك‌مان مي‌كند. خيلي هم راضي هستيم تماماً. همين الآن زير همين كولر نشسته‌ام و خنكاي آن را نفس مي‌كشم. وقتي هم دست مي‌زنم روي سقف كولر كاملاً خنك است. برخلاف كولرهايي كه سايبان ندارند و سقف‌شان هميشه داغ است. موفق باشيد. نوبت شماست كه آستين‌ها را بالا بزنيد. در پناه خدا. تبليغ انتشارات شما هم شد. خدا را شكر. :)
    + شاهين 
    با سلام و احترام
    برام قابل درک نيست چرا يه عده به همه چي انتقاد ميکنن اونم نه در چارچوب ادب و احترام بلکه . . ‌ .
    بگذريم.
    ايده اي ساده که ميشه هزار شکل تو ذهن گسترش دادش ولي از هزار نفر يه نفر شما ميشه و عمليش ميکنه. دستمريزاد هم وطنم ??????
    پاسخ

    اين‌ها آن عده‌اي هستند كه چون در جهان واقعي جايي ندارند و جرأت ابراز عقيده، پندارهاي نارواي خود را پنهاني به دنياي مجازي مي‌آورند، تا سرخوردگي‌هاي دروني خويش را بيرون بريزند و از درد خود - به خيالشان - بكاهند! اگر مي‌بينيم فضاي اينترنت با بي‌ادبي‌ها آلوده شده، به دليل هجمه همين افراد به محيط مجازي‌ست، افرادي كه جايي در محيط حقيقي ندارند. و الا كه انسان‌هاي آرام هم در دنياي حقيقي و هم مجازي يك‌طور رفتار مي‌نمايند و نيازي به هتاكي ندارند. تشكر از نظر لطف شما.
    + علي 
    با سلام نميشد يه کاري کرد آب از لوله بخاري ها هم عبور کند البته نه هميش در بازه زماني مشخص و از داخل لوله کوچک تر که از لوله بخاري عبور ميکند
    پاسخ

    سلام. بايد ديد آيا فايده‌اي دارد اين عبور آب از لوله بخاري‌ها يا نه. گمان نمي‌كنم تأثيري در خنكي كولر داشته باشد. آن‌قدر كه صرف داشته باشد براي آن هزينه كنيم.
    + سارا 
    اين مطلب شما در تاريخ چهارشنبه 93 مرداد 15 - 11:28 صبح نوشته شده اين منبع از شما نيست و کپي کرديد مهندش باهوش!!! از سايت پارسينه که اين مطلب هم در تاريخ تاريخ انتشار: 15 مرداد 1393 نوشته شده به ادرس http://www.parsine.com/fa/news/194036/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D9%85-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C
    پاسخ

    برادر باهوشم، آن مطلبي كه شما لينك فرموديد را پارسينه از وبلاگ بنده لينك فرموده است. كافيست ابتداي آن را مشاهده بفرماييد: «به گزارش پارسينه، "سيد مهدي موشح" در وبلاگ خود نوشت». خوب است پيش از بيان هر مطلبي، دقيق باشيم و شخصيت و آّبروي خود را ملعبه زبان بي‌دقت ننماييم. اگر قبل از هر سخني بيانديشيم، هرگز مضحكه خاص و عام نمي‌شويم و قدرت‌هاي خود را در زير ضعف‌هاي‌مان دفن نمي‌سازيم. برادرم، افتخار ميهن عزيزمان ايران باشيد، با شناختن توانمندي‌هاي‌تان؛ آن‌چه كه داريد، به جاي ترس از آن‌چه كه نداريد. همه ما ضعف‌هايي داريم، اما اگر پيوسته ضعف‌هاي خود را ببينيم، آن‌گاه شخصيت‌مان را به دست خود له مي‌كنيم و ناگزير، به جاي تكيه بر قوت‌هايمان در ساختن چيزهاي نو و جديد، تلاش مي‌نماييم تلاش ديگران را تحقير كنيم. اگر چه در كوتاه‌لحظه‌اي شايد بتوانيم با تذليل ديگري احساس ذلت خود را التيام بخشيم، اما سودي نمي‌كند و به لحظه‌اي ديگر، همانيم كه مي‌پنداريم هستيم. شما عزيز هستيد برادرم. نه نياز است خود را پشت نام يك دختر پنهان سازي و نه نياز كه اين‌طور زبان به درشتي بگرداني. خودت باش، استوار و باهوش، عزت داشته باش و به نعمت‌هايي كه خداوند به تو داده افتخار كن. (راستي، به گزينه InPrivate اينترنت اكسپلورر 11 روي ويندوز 7 اعتماد نكن! آن ابزار فقط براي ردگم‌كني سمت كلاينت است، اين‌كه پدر و مادرت نفهمند به چه سايت‌هايي رفته‌اي. نمي‌تواند كه هويت تو را روي اينترنت گم نمايد! آن‌جا حرف اول را مودمي مي‌زند كه با آن به شبكه متصلي برادرم! :) موفق باشيد.
    + زينب السادات 
    وقتي از چيزي سررشته و سوادشو نداري چرا الکي مطلب ميزاري و گمراه ميکني!!! به گذشتگانه خودت فخر بفروش و اعتقد بوشاليت و.... ما به گذشتگان 7000سالمون که ايراني هستيم افتخار ميکنيم ... مهندس !؟ شما بچسب يه چپيه يا کوفيّه عربيت!!!
    پاسخ

    هنگامي‌كه از ADSL مخابرات اصفهان استفاده مي‌فرماييد Esfahan Telecommunication Company و نشاني IP مودم شما 37.254.130.101 مي‌باشد و تغيير نمي‌كند، توجه به اين نكته داشته باشيد كه نبايد از دو نام مختلف استفاده كرده و دو كامنت متفاوت بگذاريد! اين‌كه يك‌بار با نام «زينب‌السادات» كامنت بگذاريد و بلافاصله با نام «سارا»، اين نشان از ضعف شخصيت و تزلزل روحي دارد. انسان راست و درست، اين‌گونه خود را نمي‌پيچاند و سخن ناروا نمي‌راند. اميدوارم بر توانايي‌هاي خود آگاه گرديد و متكّي. نترسيد و با نام درست سخن برانيد. محكم باشيد و از ضعف‌هاي خود عبور كنيد. موفق باشيد برادرم.
    + وبلاگ 
    سلام عليکم برادر
    ولات قمر منير و سردار شهير بني هاشم به شما و شيعيان مبارک
    تشکر از وقتي که براي پاسخ به مخاطبين خودتون ميگذاريد.
    خدا جزاي خير بدهد ان شاء الله
    وفقکم الله
    ياعلي


    پاسخ

    سلام بر شما. تشكر. ياعلي
    + وبلاگ 
    دوباره سلام برادر. در صورت امکان و صلاحديد آموزش روش ساخت آسان وبلاگي پرکاربرد را براي تکميل مطالب وبلاگتان و استفاده عوام الناس در وبلاگتان قرار دهيد.

    المخلص حري بالإجابة

    دعا بفرماييد . . .
    پاسخ

    بسيار ساده است. از طريق نشاني http://www.parsiblog.com/general/signup.aspx فرم ثبت وبلاگ را تكميل نماييد. بلافاصله يك وبلاگ مستقل خواهيد داشت. موفق باشيد.
    + سايبان 
    سلام . با توجه به امکانات مختلف کنوني و ابزارالات گوناگون من طرح سايبان کولر شما را اصلا نپسنديدم ولي کار شما باعث انگيزه براي انجام اينکار شده و همين بسيار ارزشمند است . چه اينکه واقعا بدون پيرايه و تکلف کارهاي خود را نشان ميدهيد و خدمتي ولو کوچک ولي مخلصانه به مردم ميکنيد. التماس دعاي خير فراوان از شما دارم . موفق باشيد برادر
    پاسخ

    سلام. اميدوارم شما ايده بهتري به كار بنديد و نتيجه كار خود را در يك وبلاگي ثبت نماييد. لينك آن را همين‌جا بگذاريد تا ديگران نيز استفاده نمايند. تشكر.
    + حسن 
    سلام والا من سايبون امادش رو خريدم 28هزارتومن اينقدرم دنگ وفنگ نداشت.از خيابان سعدي جنوبي تهران
    پاسخ

    سلام. خيلي هم عالي. اين سايه‌بان رو دو سال پيش ساختم. اون موقع واقعاً گشتم و پيدا نكردم. يكي دو موردي هم كه بود گران. خدا رو شكر كه اين طور رواج پيدا كرده و ارزان شده. تشكر.
    + محسن 
    سلام
    بنظر من استفاده از حصير هاي قديمي که با گياه لويي بافته ميشه ميتونه هم ديواره و هم روي کولر رو بپوشونه
    پاسخ

    سلام. خاطرم هست كودك كه بودم، قديم‌ها، پدر من هم روي كولر حصير مي‌گذاشت. ولي تابستان‌هاي داغ، زير آفتاب، مي‌پوسيد و تُرد مي‌شد و به آساني خُرد مي‌گشت.
       1   2      >