• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نرم افزار انتخاب نام فرزند بر اساس طالع بيني ابجدي
  • نظرات : 230 خصوصي ، 117 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    برادر خسته نباشي.سرچ ميکردم شما را يافتم.گفتم خسته نباشيد عرض کنم و سوالي در اين ميان ....
    اصولا وقتي فرزندي در راه است براي نامگذاري هرکسي از نزديکان چيزي پيشنهاد يکند.ما مسلمانان اسامي معصومين و جديدترها اسامي امروزي را... ايا بر اساس تاريخ دقيق تولد و يا جنسيت طفل و ساير مموارد ...چگونه ميتوان اسمي انتخاب کرد که مرضي الطرفين باشد و موجبات رضايت خداوند ...
    نرم افزار مربوطه هم گويا ب سيستم من همراهي نميکند.حال فرض کنيم پسري که در فروردين بدنيا ميايد چه نامي برايش بگذاريم؟ يعني بر اساس حروف ابجد باشد يا بر اساس چه چيز ديگري؟
    ايکاش عددي بدست ميامد تا منطبق ب عدد ابجدي اسماالله انخاب کنيم... حق نگهدار شما سيد
    پاسخ

    تشكر از لطف شما. بنده در اين زمينه صاحب نظر نيستم. آن‌چه در نرم‌افزار مذكور درج گرديده و بيان شده نيز صرفاً از كتاب‌هايي گرفته شده، بي‌آن‌كه بتوانم نسبت به صحّت محتواي آنان نظري بدهم. اما در كتاب «کشف‌الهداية و مفتاح‌الولاية» ديدم كه مفصلاً درباره «اسماءالله» و خصوصاً «اسم أعظم الهي» سخن به ميان آمده. نگارنده آن كتاب ظاهراً معتقد است اسم اعظم خداوند براي هر فردي مختلف است و اگر تاريخ تولد را با نام فرد به طريق مخصوصي كه در اين كتاب شرح شده تركيب نمايند، معادل ابجدي نامي به دست مي‌آيد كه... نمي‌دانم، خلاصه مصنّف آن كتاب كه آثار عجيبي براي اين مطلب ادعا مي‌كرد. بنده نسبت به اين مطالب بدگمان هستم و تكليف بشري كه براي امتحان به اين كره خاكي آمده را چنين نديدم تا خود را مشغول اموري نمايد كه اسباب اداره امتحان است و مختص مراقبين جلسه. انسان بايد به رفتار خود مشغول باشد و عمل صالح فراهم نمايد كه بي‌توشه از جلسه امتحان خارج نشود. اگر علاقه‌مند هستيد به اهل فنّ آن مراجعه فرماييد. حق يارتان.