• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نظم ِ ابزاري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ps5 
    در سايت آپارات گيمرهاي ايراني را لابد ديده ايد
    https://www.aparat.com/game/livelist
    معمولا ماهيانه دو سه ميليون تومان هزينه اينترنت مي دهند و سيستم کامپيوترآنها پنجاه ميليون تومان به بالاست. حدود پنج درصد از اين گيمرها به درآمد صدميليون تومان در ماه مي رسند لذا برخي نوجوانان به شغل گيمري علاقمند شده اند.

    +++++

    مرکز تحقيقات کاميپوتري علوم اسلامي اعلام کرده است به مناسبت هفته پژوهش به محصولات خود تخفيف اساسي مي دهد فکر کردم شايد شما هم به مناسبت هفته پژوهش تخفيفي در محصولات عرضه شده در با سلام بدهيد.

    +++++++

    بطور مسلم با تحصيل در هنرستان هيچ کس به زبان انگليسي مسلط نمي شود ، از برنامه ارائه شده درسي هم متوجه شدم به کلاس فوق برنامه زبان انگليسي نمي روند. به همين دليل پيش دبستاني ها هم معمولا آموزش دو زبان خارجي را در برنامه خود دارند اينکه رفتن به کلاس زبان در برنامه نوشته نشده بود برام جالب بود. خصوصاً که بدون تسلط به زبان انگليسي استفاده چندان مفيدي از اينترنت نمي توان کرد زيرا مهمترين بخش اينترنت يوتيوب هست که انگليسي زبان است.

    ++++++++++
    يکي از مساجد براي کودکان مسجدي در داخل فضاي مسجد پلي استيشن پنج نصب کرده بود هنگام کامنت گذاري ياد آن بودم. گمان مي کنم کودکان گيم را به تماشاي تي وي ترجيح مي دهند. البته يادم هست که در ايسام يکبار دسته بازي را که گفته بوديد فقط يک هفته استفاده شده است را براي فروش گذاشته بوديد.

    پاسخ

    ممنون از توضيحاتي كه فرموديد. در پناه خدا.