• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : پيامك ديرهنگام
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يك مداد 

    با عرض سلام و lدب: قصد بي ادبي نداشتم بلکه ميخواستم ذهن شما را از لجبازيها و کينه هاي امروز به سمت محبت هاي ديروزتان معطوف کنم!!!

    قبول دارم که خداوند بر کسي که ميداند اميد هدايت در او نيست غضب ميکند . ولي او خداست!!! از نهان و غيب و آينده خبر دارد!! اما جز او چه کسي آينده را ميداند؟؟ چه کسي باورش ميشد که حر با يک تصميم تحت هدايت امامش زندگي و آخرتش را دگرگون کند!! آيا غير از اينست که لطف خدا شامل حالش شد؟ ما همه به لطف خداوند اميدواريم و همين اميد است که امتنان خاطرمان ميشود!! برخلاف نظر شما من معتقدم فرصت تربيت همينجاست!!!!!!!!!!!! تربيت با تعريف "رشد وضعيت موجود به وضعيت مطلوب!" تربيت يک انسان بهترين توشه ي آخرت است! مگر نه اينکه انبيا همه براي تربيت بشر آمده اند! و من فکر ميکنم تربيت وظيفه ي هر انسانيست چه تربيت خود چه ديگران! چو ميبيني که نابينا و چاه است اگر خاموش بنشيني گناه است!!!!!!! واتفاقا" اگر انحراف زن را ميبيني وظيفه ي خطير تربيت به عهده ي شخص شخيص شماست!

    باور من هم در اينست که فرزند طلاق چه بهتر تا فرزند دعوا! و اين را بارها و بارها ديده ام تا باورش کرده ام!

    اگر ميگويم گذشت ! منظور رها کردن گذشته و ساختن آينده است! نه استخوان در گلوي هم بودن!!!!!!!!!!!! البته که چهار سال زندگي را با مطالعه ي دو شبه نميشود قضاوت کرد!!!!!!!!!! گرچه من اصلا" بر جايگاه قضاوت نيستم و تنها نيت خيرم را بر قالب کلام عرضه داشتم!

    پاسخ

    تشكر!