سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این آگهی ارتباطی با نویسنده وبلاگ ندارد!
   

هنگامی که مؤمن فقیه می میرد، شکافی در اسلام پدید می آید که هیچ چیزآن را پر نسازد . [امام صادق علیه السلام]

تازه‌نوشته‌هاآخرین فعالیت‌هامجموعه‌نوشته‌هافرزندانم

[بیشتر]

[بیشتر]

[بیشتر]

[بیشتر]

در صفحه نخست می‌خوانید:  حلقه میانی چیست؟ - دبیرستان سرای ایرانی - ایده پرتقالی - 
خورشید به راست + چهارشنبه 91 مهر 12 - 7:0 صبح

پیامک‌ها را که نگاه می‌کردم
عجیب‌ترینش را این دیدم:

10/3/1391 - 12:11
به خدا قسم اگر خورشید را در دس راستم قرار دهند و ماه را در دس چپم،هرگز از پدرم،مادامی که او را در خط فرهنگستان وانقلاب ببینم،دس برنخواهم داشت!

- چه حکایتی است برادر؟
مگر بنای رسالت دارد و تو به ایدئولوژی‌اش حمله کرده‌ای؟
«انحراف وقتی غلبه کند
از این عجایب بسیار دیده می‌شود
آن‌گاه که انسان همه عالم را از میان سوراخ سوزن بنگرد،
از پشت عینک قرمز
همه‌چیز قرمز دیده می‌شود!»

اصلاً بحث این حرف‌ها نبود
زوجه مطلقه معترض
که چرا پیامک‌های ارسالی‌اش علنی شده
و زوج هم پاسخ داده
«وقتی دروغ محور سخن‌پردازی باشد
تنها به نشر حقیقت می‌توان امید داشت
تا بنای دروغ برداشته شود»

اما زوجه ناگهان لحن را عوض کرده
کاملاً ایدئولوژیک و مکتبی به قضیه نگاه کرده
«انگار که من به پدرش فحش داده‌ام
گویا تمام این دروغ‌ها را پدر تولید کرده است
و گرنه چه داعی دارد که بحث فی‌مابین را به پدر بکشاند؟»

«این پاسخ را چهل دقیقه بعد داده است
حدس می‌زنم املاء پدر است»
زوج که پلشتی پدرزن به خوبی می‌شناخت
نظرش بدین سوی رفته
که تحلیل‌های آبکی پدرزن منشأ این پیامک است
«نشسته با دختر صحبت کرده
بعد از همان جلسه‌ای که مطلقه گفته دارم
یحتمل همان جلسات خانوادگی
که پدر برایش قصه بافته است
که اگر زوج با تو این‌گونه می‌کند
به خاطر دشمنی‌اش با انقلاب و راهی است که پدر ِ تو می‌رود
تو قربانی استقامت من در مسیر الی الله شده‌ای
اگر در مسیر هستی و با منی باید مقاومت نمایی!»

- واقعاً؟!
مدعی بود پدر زن را خوب می‌شناسد
«از این کرامت‌ها بسیار دارد!»
می‌گفت به راحتی می‌تواند از کاهی کوهی بسازد
و هر تکانه‌ای را حرکتی عظیم علیه برنامه‌های اسلامی خود تلقی کند
«درست مانند رجوی حرف می‌زند
مسعود را می‌گویم
اگر خاطرات کسانی که از سازمان بریده‌اند را بخوانی!
فضایی ایجاد می‌کند برای اطرافیان
که قدرت درک حقیقت و انفکاک از انحراف را پیدا نکنند!»

«و بعد هم به عربی املاء کرده برای دختر
که خود را در طریق انبیاء دانسته باشد»

این‌ها را که دیدم
ترغیب شدم جزوه المغالطات را در وبلاگ بگذارم
البته بعد از این‌که نام‌هایی را از درون آن حذف کردم
نمی‌خواهم با ذکر اسم افراد حقیقی
لوث وجودشان فضا را بگیرد

و مطلقه با این پیامک کلام سابق خود را تحکیم کرد:

10/3/1391 - 12:24
و ما علینا الا البلاغ،لکم دینکم و لی دین،فلله یحکم بینهم یوم القیامه!

و نشان داد چگونه یک ایدئولوژی توهّمی
می‌تواند منشأ فروپاشی خانواده‌ها شود
«ببین در زندگی با چه کسانی مواجه بودم
کوچک‌ترین رفتارهای طبیعی را
به مختصات اعتقادی من با پدرشان نسبت می‌دادند
اگر چه به دروغ می‌گفتند مطلق‌نگر نیستند
اما همه انسان‌ها را به دو گروه تقسیم می‌کردند:
مطیع پدرشان یا دشمن پدرشان!»

که البته آن طور که در پیامک‌های مطلقه دیده می‌شود
«پدر» مساوی است با «اسلام»
و این خطرناک‌ترین انحرافی است که هر طایفه‌ای را گرفت، نابود کرد!

مطلب مرتبط:
باز هم پیامک از زن مطلقه


برچسب‌های مرتبط با این نوشته:
<< مطلب بعدی: ایده پرتقالی
نوشته شده توسط: سید مهدی موشَّح نظرات شما ^

پنج شنبه 103 فروردین 9

امروز:  بازدید

دیروز:  بازدید

کل:  بازدید

برچسب‌های نوشته‌ها
فرزند عکس سیده مریم سید احمد سید مرتضی مباحثه اقتصاد آقامنیر آشپزی فرهنگ فلسفه خانواده کار مدرسه سفر سند آموزش هنر بازی روحانیت خواص فیلم فاصله طبقاتی دشمن ساخت انشا خودم خیاطی کتاب جوجه نهج‌البلاغه تاریخ فارسی ورزش طلاق
آشنایی
خورشید به راست - شاید سخن حق
السلام علیک
یا أباعبدالله
سید مهدی موشَّح
آینده را بسیار روشن می‌بینم. شور انقلابی عجیبی در جوانان این دوران احساس می‌کنم. دیدگاه‌های انتقادی نسل سوم را سازگار با تعالی مورد انتظار اسلام تصوّر می‌نمایم. به حضور خود در این عصر افتخار کرده و از این بابت به تمام گذشتگان خود فخر می‌فروشم!
فهرست

[خـانه]

 RSS     Atom 

[پیام‌رسان]

[شناسـنامه]

[سایت شخصی]

[نشانی الکترونیکی]

 

شناسنامه
نام: سید مهدی موشَّح
نام مستعار: موسوی
جنسیت: مرد
استان محل سکونت: قم
زبان: فارسی
سن: 44
تاریخ تولد: 14 بهمن 1358
تاریخ عضویت: 20/5/1383
وضعیت تاهل: طلاق
شغل: خانه‌کار (فریلنسر)
تحصیلات: کارشناسی ارشد
وزن: 125
قد: 182
آرشیو
بیشترین نظرات
بیشترین دانلود
طراح قالب
خودم
آری! طراح این قالب خودم هستم... زمانی که گرافیک و Html و جاوااسکریپت‌های پارسی‌بلاگ را می‌نوشتم، این قالب را طراحی کردم و پیش‌فرض تمام وبلاگ‌های پارسی‌بلاگ قرار دادم.
البته استفاده از تصویر سرستون‌های تخته‌جمشید و نمایی از مسجد امام اصفهان و مجسمه فردوسی در لوگو به سفارش مدیر بود.

در سال 1383

تعداد بازدید

Xکارت بازی ماشین پویا X