سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این آگهی ارتباطی با نویسنده وبلاگ ندارد!
   

بارالها! به عزّت و جلالت سوگند، چنان تو را دوست دارم که شیرینی آن، در دلم استوار گشته است . هرگز جان های کسانی که تو را به یگانگی می پرستند، به این باور نمی رسند که تو دوستانت را دشمن می داری. [امام علی علیه السلام ـ در نیایشش ـ]

تازه‌نوشته‌هاآخرین فعالیت‌هامجموعه‌نوشته‌هافرزندانم

[بیشتر]

[بیشتر]

[بیشتر]

[بیشتر]

در صفحه نخست می‌خوانید:  حلقه میانی چیست؟ - دبیرستان سرای ایرانی - ایده پرتقالی - 
راه جبران + پنج شنبه 91 شهریور 23 - 10:0 عصر

- این قصه جبران چیست؟
کلّی مطلب برایم گفته بود
تا این‌جا رسیدیم که زوجه مطلقه قصد معذرت‌خواهی داشت
ماجرا این بود که زن شب عید غدیر قهر کرده
خانه پدر می‌رود
و بعد احضاریه پشت احضاریه برای شوهر
از مأمور آوردن برای بردن جهیزیه گرفته
تا اجرا گذاشتن مهریه
و هر چه که توانسته برایش دادخواست بدهد
زوج طلاق داده زوجه را
پس از تمام این ناهنجاری‌ها
تمام دروغ‌ها و تهمت‌هایی که زوجه برای دستیابی به مطامعش زده
حالا رسیدم به این بخش
بررسی پیامک‌هایی که زوجه مطلقه ارسال کرده است
تقریباً یک‌سال پس از طلاق

- منظورت چه بود از جبران؟
«می‌دانی که زیاد در زندگی قهر می‌کرد
و بسیاری از اشتباهات دیگر
یاد دادم که باید عذر بخواهد
همیشه از هر اشتباهی که می‌کند
و یاد دادم که عذر بدون جبران بی‌معناست
حتماً اگر ضرری زده شده از عمل نادرست
بایستی که جبران شود
تا آن‌جا که می‌شود و در توان است»

- به زنت یاد داده بودی؟
«به فرزندان یاد داده بودم
و به او هم
البته گمان نمی‌کردم فراگرفته باشد
فقط تلاش کردم که یاد بگیرد!»

زن اکنون خواستار بازگشت است
چیزی که از پیامک‌ها
پس از یک‌سال مطلقه بودن فهمیده می‌شود
اکنون برای اولین بار معذرت خواسته است
از طریق پیامک:

28/1/1391 - 18:40
ازاینکه جلوی آقای عباسی گفتم هیچ خوبی نداری معذرت میخوام!عصبانی بودم!ببخشید! [نام کارشناس دادگاه خاصّ]

و شوهر یک کلمه پاسخ داده:

28/1/1391 - 18:41
- جبران.

و مطلقه مدعی است برای جبران تلاش کرده است:

28/1/1391 - 19:21
بخدا نمیدونم چی میخوای!هرکاری به ذهنم رسیده کردم!تحقیق تموم شد! معذرت خواهی هم کردم!حتی چند بار رفتم همون مشاوره!ولی راه ندادن!:-(

- چرا او را راهنمایی نکردی
مگر نمی‌خواستی جبران کند؟
«راه را به او گفته بودم قبلاً
قبل از این‌که طلاق اتفاق بیافتد»

زوجه هنگامی که به دادگاه می‌رود و شکایت
فهرستی از شرایط در برابر زوج می‌گذارد
که اگر فراهم شود باز می‌گردد
شرایطی که در این پست مطرح شد سابقاً.
«من فقط سه شرط گذاشته بودم»
زوجه خود به قهر از خانه شوهر رفته بود
ولی چیزی در کاغذی نوشت
به این مضمون که شوهر او را از خانه بیرون کرده
«شانزده بی‌انصاف نادان از خانواده‌اش امضاء کرده بودند
پدر و مادر و شش برادرش
منضمّ به زن‌هایشان
همراه چند خاله و شوهرخاله و دایی»
- آنان‌که ماجرا را نه می‌دانستند و نه دیده بودند؟
«دقیقاً به همین دلیل شهادت‌شان باطل و نادرست بوده
فعل حرامی انجام داده بودند با این کار»
برای این‌که تحقیر ِ پدرزن نشوند!

مطلب مرتبط:
 این همه پیامک!؟


برچسب‌های مرتبط با این نوشته:
<< مطلب بعدی: ایده پرتقالی
نوشته شده توسط: سید مهدی موشَّح نظرات شما ^

پنج شنبه 103 فروردین 9

امروز:  بازدید

دیروز:  بازدید

کل:  بازدید

برچسب‌های نوشته‌ها
فرزند عکس سیده مریم سید احمد سید مرتضی مباحثه اقتصاد آقامنیر آشپزی فرهنگ فلسفه خانواده کار مدرسه سفر سند آموزش هنر بازی روحانیت خواص فیلم فاصله طبقاتی دشمن ساخت انشا خودم خیاطی کتاب جوجه نهج‌البلاغه تاریخ فارسی ورزش طلاق
آشنایی
راه جبران - شاید سخن حق
السلام علیک
یا أباعبدالله
سید مهدی موشَّح
آینده را بسیار روشن می‌بینم. شور انقلابی عجیبی در جوانان این دوران احساس می‌کنم. دیدگاه‌های انتقادی نسل سوم را سازگار با تعالی مورد انتظار اسلام تصوّر می‌نمایم. به حضور خود در این عصر افتخار کرده و از این بابت به تمام گذشتگان خود فخر می‌فروشم!
فهرست

[خـانه]

 RSS     Atom 

[پیام‌رسان]

[شناسـنامه]

[سایت شخصی]

[نشانی الکترونیکی]

 

شناسنامه
نام: سید مهدی موشَّح
نام مستعار: موسوی
جنسیت: مرد
استان محل سکونت: قم
زبان: فارسی
سن: 44
تاریخ تولد: 14 بهمن 1358
تاریخ عضویت: 20/5/1383
وضعیت تاهل: طلاق
شغل: خانه‌کار (فریلنسر)
تحصیلات: کارشناسی ارشد
وزن: 125
قد: 182
آرشیو
بیشترین نظرات
بیشترین دانلود
طراح قالب
خودم
آری! طراح این قالب خودم هستم... زمانی که گرافیک و Html و جاوااسکریپت‌های پارسی‌بلاگ را می‌نوشتم، این قالب را طراحی کردم و پیش‌فرض تمام وبلاگ‌های پارسی‌بلاگ قرار دادم.
البته استفاده از تصویر سرستون‌های تخته‌جمشید و نمایی از مسجد امام اصفهان و مجسمه فردوسی در لوگو به سفارش مدیر بود.

در سال 1383

تعداد بازدید

Xکارت بازی ماشین پویا X