سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این آگهی ارتباطی با نویسنده وبلاگ ندارد!
   

آنکه خود را بشناسد، به غایت هر شناخت و دانشی رسیده است . [امام علی علیه السلام]

تازه‌نوشته‌هاآخرین فعالیت‌هامجموعه‌نوشته‌هافرزندانم

[بیشتر]

[بیشتر]

[بیشتر]

[بیشتر]

در صفحه نخست می‌خوانید:  حلقه میانی چیست؟ - دبیرستان سرای ایرانی - ایده پرتقالی - 
احضاریه جدید + سه شنبه 91 مرداد 24 - 6:40 عصر

«دو دادخواست، دو شکایت، دو احضاریه»
زنگ زدم قبولی طاعات و عبادات بگویم
چه خبر که گفتم
از احضاریه‌های جدید خبر داد!
«دو هفته پیش پیامکی از دادگاه به دستم رسید
که در فلان تاریخ حاضر شو در شعبه 21»

- تو چه کردی، رفتی؟
«می‌دانی که
عهد کرده‌ام
قسم خورده‌ام
هرگز پایم را به دادگاه نمی‌گذارم»

- حتی اگر نرفتنت به ضررت باشد؟
«حتی...»
- موضوعش چه بود؟
«نمی‌دانم
ولی رأی غیابی صادر شد»

- چطور؟
«شنبه این هفته یک پیامک آمد
نوشته بود رأی پرونده شماره فلان صادر شد»

- رأی چه بود؟
«چه می‌دانم!
من این سر کشور ایران
دادگاه آن سر کشور
از کجا خبردار شوم
مثلاً مفقودالاثر هستم ها...!»
:)

«اما جالب قضیه امروز ظهر است»
- چه خبر شده؟
«یک پیامک جدید»
- این‌بار جه؟
«یک شکایت دیگر
یک دادخواست جدید
یک شماره پرونده جدید
این‌بار البته شعبه 23»

- می‌روی؟
«شوخی می‌کنی؟!»

گویا بی‌کار است این زوجه مطلقه
هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شود
سری به دادگاه می‌زند
ببیند آیا شکایت جدیدی می‌تواند علم کند یا نه!
رأی شعبه 21 تازه صادر شده
هنوز کاراکترهای پیامک آن خشک نشده
از شعبه 23 احضار شده!

نیاز به دلداری نداشت
می‌گفت به چیزی نمی‌گیرد
جایی که هست مطمئن بود
«دستشان به من و فرزندانم نمی‌رسد این‌بار!
دیگر تمام است
تمام نشانی‌ها و تلفن‌هایی که از من دارند خالی کردم
بگذار بگردد!»

وقتی پرسیدم: صحیح است از دادگاه فرار کنی؟!
«قانون که سر جایش نباشد
شاخ را که به سر الاغ نصب کنند
هرج و مرج فضا را انباشته کند
صدر به ذیل بیاید و ذیل به صدر برود
پالان را که سر و ته ببندند
قورباغه که ابوعطا خواند
بفهم آب دارد سر بالا می‌رود!
آنارشیسم را که با دموکراسی نمی‌توان علاج کرد
اتوریته می‌خواهد!»

- اگر با آجان بیایند و بگیرند؟
«بالاتر از سیاهی که رنگی نیست، هست؟!»


برچسب‌های مرتبط با این نوشته:
<< مطلب بعدی: ایده پرتقالی
نوشته شده توسط: سید مهدی موشَّح نظرات شما ^

چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

امروز:  بازدید

دیروز:  بازدید

کل:  بازدید

برچسب‌های نوشته‌ها
فرزند عکس سیده مریم سید احمد سید مرتضی مباحثه اقتصاد آقامنیر آشپزی فرهنگ فلسفه خانواده کار مدرسه سفر سند آموزش هنر بازی روحانیت خواص فیلم فاصله طبقاتی دشمن ساخت انشا خودم خیاطی کتاب جوجه نهج‌البلاغه تاریخ فارسی ورزش طلاق
آشنایی
احضاریه جدید - شاید سخن حق
السلام علیک
یا أباعبدالله
سید مهدی موشَّح
آینده را بسیار روشن می‌بینم. شور انقلابی عجیبی در جوانان این دوران احساس می‌کنم. دیدگاه‌های انتقادی نسل سوم را سازگار با تعالی مورد انتظار اسلام تصوّر می‌نمایم. به حضور خود در این عصر افتخار کرده و از این بابت به تمام گذشتگان خود فخر می‌فروشم!
فهرست

[خـانه]

 RSS     Atom 

[پیام‌رسان]

[شناسـنامه]

[سایت شخصی]

[نشانی الکترونیکی]

 

شناسنامه
نام: سید مهدی موشَّح
نام مستعار: موسوی
جنسیت: مرد
استان محل سکونت: قم
زبان: فارسی
سن: 44
تاریخ تولد: 14 بهمن 1358
تاریخ عضویت: 20/5/1383
وضعیت تاهل: طلاق
شغل: خانه‌کار (فریلنسر)
تحصیلات: کارشناسی ارشد
وزن: 125
قد: 182
آرشیو
بیشترین نظرات
بیشترین دانلود
طراح قالب
خودم
آری! طراح این قالب خودم هستم... زمانی که گرافیک و Html و جاوااسکریپت‌های پارسی‌بلاگ را می‌نوشتم، این قالب را طراحی کردم و پیش‌فرض تمام وبلاگ‌های پارسی‌بلاگ قرار دادم.
البته استفاده از تصویر سرستون‌های تخته‌جمشید و نمایی از مسجد امام اصفهان و مجسمه فردوسی در لوگو به سفارش مدیر بود.

در سال 1383

تعداد بازدید

Xکارت بازی ماشین پویا X