• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : قُميّون
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حيران مذنب 
    سلام
    سپاس از مشارکت در بحث پيشين.

    اول اينکه ما اگر نظري در يک پست قديمي مي گذاريم براي پيدا کردنش حتما بايد آدرس آن پست را داشته باشيم يا جايي هست که همه نظرات کاربران فهرست شده باشد؟

    دوم اينکه اگر تيک پيام خصوصي را بزنيم، جواب شما صرفا به ايميل ارسال مي شود؟


    اما مشکل بسيار بزرگ....

    مي گويد بچه بياوريم...
    بناي ازدواج بر فرزند اوري نبود...
    يکي سقط شد....
    از آن پس اصرار آوردن بيشتر و بيشتر....
    و من ترسان و ترسان....
    از معيشت هراس ندارم....
    تنها ترس تربيت انسان ديگر توسط موجود مرموزي چون خودم است...
    همسر هم بنظرم واقعا جامعه و زندگي مدرن و ذهنيت هاي خطرناک را نمي شناسد....
    نمي شود مخلوقي را اورد و انگاه به خطا تربيت کرد و بعد او هم رنجوري ضعيف شود و شايد طغيانگر...
    وبلاگ شما و نوع تربيتتان را که مي خوانم...ديگر اساسا از خودم هم بيزار ميشوم...و از ناتواني در يکصدم تربيت اينگونه بسيار هراسان...
    راهنمايي بفرماييد.....

    باز هم سپاس
    پاسخ

    متأسفانه نيست. كاش بود. امكان مرور كامنت‌ها مستقلاً. ولي من يك نسخه از وبلاگ را در سايت شخصي خود ذخيره كرده‌ام كه امكان جستجو در آن هست. اگر كلماتي از نظرات ارسال شده را ياد داشته باشيد، مي‌توانيد در سايت شخصي جستجو كرده و آن كامنت را در ذيل پست وبلاگ مربوطه پيدا بفرماييد. اگر تيك پيام خصوصي زده شود، ايميل هم موجود باشد، اگر مطلب احتمال آسيب آّبرويي براي فردي داشته باشد، البته كه تلاش مي‌كنم از طريق ايميل پاسخ دهم. ولي گاهي هيچ نكته محرمانه‌اي در آن نيست، خب نظر را عمومي مي‌كنم و سپس پاسخ مي‌دهم. اين‌كه بناي ازدواج بر فرزندآوري نباشد را نمي‌فهمم. ازدواج يا دائم است و يا موقت. ازدواج دائم اساساً براي فرزندآوري طراحي شده است. خواهش مي‌كنم اين مطلب را مطالعه بفرماييد: http://movashah.ir/fa/index.php?w=work&x=782 اين نمودار را هم مشاهده كنيد: http://movashah.ir/fa/index.php?w=work&x=831 البته كه نبايد به خطا تربيت كرد. تربيت مهم است، ولي... بعد از مطالعه «فلسفه خانواده» نظر خود را بيان بفرماييد، تا بيشتر در اين موضوع از نظرات يكديگر استفاده كنيم، شايد پاسخي براي مسأله‌اي كه فرموديد بيابيم. تشكر. (پ.ن. تا زماني كه نظر خود را ثبت نكنيد، دانلود فايل آغاز نمي‌شود.)