• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : چرا مريم؟
  • نظرات : 7 خصوصي ، 19 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + تربيت قرآني 


    يعني مادرشان سهمي در انتخاب نداشته :(

    ببخشيد ها ولي خيلي نامرديه حاج آقا

    در مورد نام نيکو ديروز دو ساعت در کلاس حرف زدم

    و چه قدر براي دانشجو ها جذاب وبود

    پاسخ

    خير. بنده هيچ نقشي به ايشان ندادم و نام را شخصاً انتخاب كردم. هيچ حقي براي هيچ فرد ديگري هم قائل نشدم. گفتم و مي‌"گويم كه اين يك تكليف براي پدر است و بايد به نيك‌ترين وجه نام برگزيند. در اين مسائل نيز اصلاً قائل به دموكراسي يا تساهل و تسامح نيستم. نام فرزند مستقيماً با سرنوشت فرزند ارتباط دارد و نمي‌توان در انتخاب آن رأي‌گيري كرد.
    + م 
    سلام ببخشيد نمي دانستم اسم مريم فقط متعلق به دختر شماست. مشکلي ندارد من از اين به بعد اگر خواستم اينجا چيزي بنويسم با همان نام م مي نويسم.
    اگر مريم گذاشتم شايد علتش اين بود که خيلي دل همون براش مريم و دو تا داداشش تنگ شده . خيلي وقت است که شما اجازه نداديد ما درست و حسابي بچه ها را ببينيم. هر چند انصافش اين نبود.
    اميدوارم هر کجا که هستند شاد و سلامت باشند.
    پاسخ

    مگر خبر از قرار فردا نداريد؟؟؟ از سه مأمور كلانتري كه همراه با رفيق شما آمدند، چطور؟! نگران نباشيد، قرار است تا هر وقت كه دلتان مي‏خواهد آن‏ها را ببينيد! جهت اطلاع عرض كنم كه خانم «ت» دو نوبت؛ بار اول حدود چهار ساعت و بار دوم حدود سه ساعت و نيم وقت گذاشتند و تمام صفحات را يك به يك مطالعه كردند، دقيقاً دو روز پيش از شما. البته ايشان نظر خود را نيز مفصلاً ارائه فرمودند و بنده استفاده كردم از نقطه‌نظرات دقيق و هوشمندانه ايشان. آقاي «نسرين» هم فرصت مطالعه را در اختيار داشتند و يك ورود كوتاه هم روز اول همين ماه داشتند، ساعت 2 شب، ولي منصفانه عمل كردند و به دليل اين‌كه مطالب ارتباطي با ايشان نداشت، حتي يك خط از مطالب را هم نخواندند!
    + مريم 
    سلام
    آقاي موشح من به سايتي که معرفي کرده بوديد رفتم. هم بعضي از مطالب را از اول تا آخر خواندم و هم بعضي را گوش کردم. برايم اين جالبه که چيزي که شما فکر مي کنيد فوق العاده و خاص است براي من کاملا عادي جلوه کرد. من مي توانم بدون گفته شما بگويم اين نوارهاي ضبط شده دقيقا در چه زمانهايي و چه لحظاتي اتفاق افتاده.
    اين را واقعاً مي گويم هيچ کدام از اين 50 موضوعي که ذکر کرديد توجيه مناسبي براي شما نيست. اگر چيزي نمي گويم يا نمي نويسم چون عقيده دارم شما چه الان چه بعد از طلاق چه سر زندگي عاديت پدر مريم سيد احمد و سيد مرتضي هستيد.
    حرمت بايد بين خانواده ما و شما فقط و فقط به خاطر همين علت حفظ شود. فکر مي کنم من کسي هستم که طعم تلخ طلاق را از بچگي چشيده ام و الان فقط به کساني به هر دليل در اين آستانه تلخ قرار دارم مي گويم حواستان باشد که تا آخر عمر اين پدر، پدر است و اين مادر ، مادر است.
    هيچ کدام از اسناد شما دليل بر اعمالتان از نظر من نيست. من هم براي آقاي .....احترام قائلم هم براي شما.
    پاسخ

    تشكر از اين‏كه قبول زحمت نموديد. از نصايح شما نيز سپاسگذارم. اما اگر چه نام شما با حرف ميم آغاز شود، صحيح نيست كه با نام دختر بنده مطلب بنويسيد! :)
    + م ح 

    شرمنده حنانه خانم

    براي اطلاع عرض کنم آن عددها اشتباه تايپي بوده و زياد ذهن خود را درگير حل اشتباه نکنيد ، معذرت .

    پاسخ

    فكر كنم حنانه خانم تا دو روز مشغول كشف رمز اين عدد خواهد بود! :)
    + م ح 

    سلام

    خواهش ميکنم اتفاقا استفاده کردم ممنون از ارائه اين اطلاعات که در اختيار ما قرار داديد و البته کاملا صحيح فرموديد . قوائد نگارش در زبان فارسي هم بقول شما داستاني شده براي ما که چگونه بنويسيم! من يک اشتباه کردم و دقيقا بعد از ارسال هم متوجه شدم ولي کار از کار گذشته بود و قابل اصلاح هم نبود . شرمنده ... البته سبب شد اطلاع عمومي ام بالا رفته و چيزهاي جديد تري ياد بگيرم . تشکر از شما که با تمامي مشغله ها و گرفتاري که داريد باز هم وقت ميگذاريد و باب اين صحبتها را باز ميکنيد .

    در ضمن فکر کنم کمي اقوام را دست کم گرفته باشيد شايد دوري مسافتها اين فکر را در ذهن شما تقويت کرده باشد. به هر حال عصر تکنولوژي است و کامپيوتر ابزاري پيش پا افتاده در خانواده ها است . تا آنجا که من مطلعم نه تنها خودشان بلکه فرزندانشان هم اشراف کامل به اين سيستم را دارند فقط نداشتن رابطه هاست که سبب تصور اين معضل ميشود . از جنوب تا شمال مطمئن باشيد که به روز هستند و فعال !!!! ( خصوصا با اينترنت پر سرعت ) که سهولت دسترسي را فراهم آورده ، به هر حال بگذريم .4752

    حنانه خانم به مادر عزيزتان سلام برسانيد و بگوييد آنچه عيان است چه حاجت به بيان ....

    پاينده باشيد و برقرار

    التماس دعا

    پاسخ

    تشكر :) با راه افتادن يك سايت خانوادگي موافق هستم... جايي كه تمام فاميل به آن‏جا هدايت شوند و در يك محيط كاملاً خانوادگي رفت و آمد نمايند و ديد و بازديد كنند. شما درست مي‏فرماييد، بنده از خانواده بي‏اطلاع هستم! :)
    + حنانه 

    دايي مهدي ايميل بقيه اقوام و اشنايان رو ندارين خبرشون

    كنيم بيان؟؟؟؟ خوش ميگذره ها!!

    الان كه راهها دوره بيايم اينترنتي مهموني برپا كنيم به قول شما!

    منم حووووووووصلم سر نميره

    پاسخ

    موافقم دايي‏جان، ولي من ايميل اقوام را ندارم... اصلاً اقوام ما ايميل ندارند شايد!؟ خويش و قوم ما تا به حال توي اينترنت خيلي كاري نداشتند. اين جوان‏ترها هم تازه فكر كنم به اينترنت ملحق شده‏اند! :)
    + حنانه 

    سلام جناب م ح

    ببخشيد من علاوه بر وبلاگ خودم و مديريت اونجا به نمايندگي از دايي (جانم) نظرات اين وبلاگ رو هم چك ميكنم و در صورت هرگونه غلط املايي ، لفظي، و.... اونهارو تصحيح ميكنم

    مامانيم سلام رسوند و گفت اين دختره برعكس منه

    پاسخ

    يعني آيا منظورشان اين است كه هر چه خواهر بنده سر به زير است و كاري به كار كسي ندارد، دخترش فضول است و به همه چيز كار دارد؟! ؛)
    + م ح 


    سپاس فروان از توضيحات شما .

    خوشحال شدم از دريافت اطلاعاتي که از آن غافل بودم

    ممنون از توجه جنابعالي .

    پاسخ

    ببخشيد اگر بي‏جهت اين بحث را طرح كردم. مدت‏ها پيش با كسي بحثم شد كه سر همين مطلب قصد داشت مسلمانان را متهم كند كه با حمله به ايران رسم‏الخط كشور مغلوب را تغيير دادند. بنده تعجب كردم چطور مسلمانان به زور توانستند خط پارسيان را تغيير دهند در حالي كه اين اعمال زور كار دشواري است و نمي‏توان يك ملت با اين پيشينه تمدن را ناگزير نمود يك شبه به نوعي ديگر بنويسند. اين مطلب را در ذهن داشتم و در حين مطالعه كتابي بودم به ناگهان متوجه شدم اساساً تعليم نوشتن در زمان انوشيروان ممنوع بوده است. حتماً حكايت آن پسر را شنيده‏ايد كه قصد داشت خواندن ياد بگيرد و الاغش را بهانه نمود كه اگر بتواند خواندن فرابگيرد به الاغش نيز ياد خواهد داد! از طريق اين شيرين‏كاري قصد داشت مجوز يادگيري خواندن را به دست آورد! ما متأسفانه به ادبيات پارسي اهميت زيادي نمي‏دهيم و بزرگان ما سال‏هاست آن را رها كرده‏اند. يك زبان به صورت دوره‏اي نياز به پيراستن و بهينه‏سازي دارد. مثلاً در زبان انگليسي هر از چند گاهي شيوه‏ها تغيير مي‏كند و به عنوان مثال بعضي قواعد فونتيك و آوانگاري را اصلاح مي‏كنند، ولي در كشور ما قدرت اصلاح زبان و خط به نحوي توزيع شده ميان اديبان كه هيچ يك قادر به اعمال اصلاحي نيستند. چندين سال پيش در باب «جدانويسي» كلمات دعواهاي زيادي شد و قواعد متفاوتي هم اختراع گرديد، اين‏كه ما بالاخره «كتابخانه» را اينطور سرهم بنويسيم يا اينطور جدا «كتاب‏خانه»! حتي مدتي آمدند و در كتاب‏هاي درسي بچه‏هاي ما اين‏طور نوشتند: «خانه‏ي خدا» كه همزه را بدل به ياء نمودند. گاهي «مسئول» نوشته مي‏شد و بعد گفتند «مسؤول» بنويسيم. همين الآن هر اديبي در كتاب خود به روش خودش مي‏نويسد. همگرايي هنوز حاصل نشده و بنده نيز بارها روش نوشتن خود را در اين سال‏ها تغيير داده‏ام. يك زماني ناگزير بودنم «فن‏آوري» بنويسم و امروز مي‏بينم كه «فناوري» مي‏نويسند! گرفتاري خط ما هنوز حل نشده است. هزاران سال پيش واقعاً حرف واو در كلمه «خواهر» تلفظ مي‏شود، مانند «خدا» كه در اوستايي «خواتا» بوده است. امروز كه ما اين حرف را تلفظ نمي‏كنيم، چرا هنوز آن را مي‏نويسيم؟! اين‏ها پرسش‏هايي است كه اساتيد رده يك ادبيات پارسي بايد پاسخ دهند. در زمينه امور رايانه و بانك‏هاي اطلاعاتي اين عدم پاسخ و عدم صدور قواعد يكسان‏نويسي بسياري مشكلات براي برنامه‏نويسان تا كنون پديد آورده است و هميشه طرف بودن با سيلي از شيوه‏هاي متفاوت نگارشي جستجو در بانك‏هاي اطلاعات فارسي را دچار مشكل مي‏سازد. تشكر از حوصله شما كه فرصت ابراز درد را براي نويسنده سطور فراهم مي‏آورد. :)
    + م ح 

    سلام حنانه جان

    درست ميگي با اين(( ح)) نوشته ميشه !!!

    نکته انحرافيش اين بود که سرک کشيدن توي کار ديگران شايسته نيست ، شما لطفا مشغول وبلاگ خودت باش و به ويراستاري نظر دوستان مشغول باش و مديريت اينجا را هم بسپار به دايي جان ...

    در ضمن در اصل قضيه هيچ فرقي نميکرد و مهم نفس عمله !!!

    با تشکر

    پاسخ

    اگرچه با «ح» نوشته مي‏شه، ولي فراموش نكنيم كه با «هـ» تلفظ مي‏شود! جز اين است؟! به طور كل اگر حروف زبان فارسي را بخواهيم دوباره بازتعريف كنيم و رسم‏الخط را از نو بسازيم، بيشتر از 23 حرف در الفباي آن نخواهد بود، اين‏ها «الف ب پ ت ج چ خ د ر ز ژ س ش ف ق ك گ ل م ن و ه ي». 32 حرف الفبا مربوط به زماني بوده است كه تلفظ‏ها متفاوت بوده. مي‏دانيد كه خط را بر اساس زبان طراحي كرده‏اند. البته رسم‏الخط امروزي ما عربي است و زبان ما پارسي. علت هم اين است كه رسم‏الخط دوران هخامنشي ميخي بود كه بعدها به «پهلوي» تبديل شد و مانند رسم‏الخط‏هاي اروپايي از چپ به راست نوشته مي‏شد. ولي اين خط يك نوع رمز بود كه فقط براي امور ديواني و كشورداري و پيام‏رساني محرمانه توسط چاپارها استفاده مي‏شد و تعليم و تعلم اين خط ممنوع بود و جرم تلقي مي‏شد. با آمدن اسلام، توجهي كه اسلام به خواندن و نوشتن داشت، سبب شد كه ايرانيان خط عربي را فرابگيرند و سپس براي نوشتن الفاظ پارسي خود نيز از همين خط بهره بگيرند. خط عربي ايرانيان را از بي‏سوادي نجات داد! البته اعداد ما عربي نيست. ما اعداد را به روش هنديان مي‏نويسم كه آن هم ماجراي مفصلي دارد. رسم‏الخط اعداد عربي همان است كه امروزه در غرب مورد استفاده قرار مي‏گيرد و توسط رياضي‏دانان مسلمان اختراع شده است. اعداد در انگليسي خطوط شكسته‏اي بود كه تعداد را نشان مي‏داد، هر نماد به تعداد عدد خود زاويه حاده داشت. اروپاييان اين رسم‏الخط اعداد را از مسلمانان فراگرفتند، ولي خود ما اعداد را به سبك هنديان مي‏نويسم كه اگر دقت كنيد انحناهاي آن به خط هندي شباهت تام دارد. در نرم‏افزار Word دقت اگر كنيد مشاهده مي‏كنيد كه اعداد ما را به نام Hindi نام برده و اعداد انگليسي را به نام Arabic... عجيب نيست! :) (راستي اين را هم عرض كنم كه پدر زبان و خط عربي، عِبري است، همان خط و زباني كه مورد استفاده قوم بني‏اسرائيل بوده است و امروزه صهيونيست‏ها روي آن خيلي تعصب دارند!)
    + حنانه 

    سلام دايي جان

    كاري نداشتم فقط اومدم يه سري بزنم

    هلالم كنيد با اين (( ح )) هست يا با اين ((ه))؟؟؟؟؟؟؟

    اين نظر قبلي رو گفتم

    هر وقت به ويراستار واسه نظرات نياز داشتيد خبرم كنيد!!

    پاسخ

    خواهرزاده عزيزم... مدتي است كه اين كامنت‏خانه تبديل شده به محيطي خانوادگي، برادرم مي‏نويسد، خواهرزاده‏ام مي‏نويسد، چندتا از دايي‏زاده‏ها تشريف آورده‏اند، كم‏كم اگر بچه‏هاي خاله‏ها هم بيايند يك ميهماني مفصل و جانانه خواهد شد! دوباره مثل قديما داره يك محفل خانوادگي دور همي شكل مي‏گيرد... به خاطر يه كاراكتر مجلس را به هم نريز عزيز ِ خواهر! :)
    + م ح 

    دقيقا چون خداوند به اندازه ظرفييت هر انسان او رو آزمايش ميکنه

    در هر سختي به همان اندازه توان تحمل ميده به بنده اش و به ميزان مشکلات آنها صبر و بردباري نيز به آنها عطا خواهد کرد.

    در ضمن مرجان خانم لطفا زندگي اطرافيان را ملاک آينده خود قرار نده

    انسان با پذيرش مسئوليت و انتخاب عرصه جديد از زندگي البته عاقلانه و با تدبير کامل ميشود .

    آهن هميشه آهن و هيچ ارزش معنوي نداره ....

    اما در اثر حرارت و سرما پشت سر هم و کوفته شدن هست که تبديل به اشياء با ارزش ميشه ! و همه ارزشها مادي نيست.

    پس انسان هم در پيچ خم زندگي و سختيهاي آن است که پخته و کامل ميشود

    از زندگي نترس و قوي باش و بدون که خداوند پشتت هست .

    و از شما برادر گرامي هم معذرت ميخوام که وقت شما رو گرفته و در اين کامنت با خواهر عزيزم صحبتي کردم .

    هلال کنيد ...

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام و درود خدا بر هر دوي شما... خدا ياري‏گر همه‏مان باشد! :)


    نميدونم والا بعضي وقتا فکرم با اين مسائل زياد و سخت درگير ميشه!فرمايشاي شما هم درسته ...

    به هر حال ممنون از صحبتاتون.

    بله حنانه خانوم خودشون همون شب پيغام دادن ؛)

    پاسخ

    امروز صبح كه از خواب پا شدم چند تا جمله مدام توي ذهنم وول مي‏خورد، نمي‏دونم شايد خاصيت روز جمعه باشه كه چون زيادتر از روزاي ديگه مي‏خوابم، ذهنم بيشتر فرصت داره با خودش درگير شه. اون جملات اينهاست: «سعي نكن به خودت بباوروني كه اتفاقي نيافتاده، سعي نكن به خودت بباوروني كه مشكلت مهم نيست، سعني نكن به خودت بباوروني كه به سادگي اين مسأله را حل خواهي كرد... به جاي اين تلاش‏هاي بيهوده، باور كن خداوند قدرتي به تو داده كه به دشواري و مشقت و با همت مضاعف مي‏تواني بر اين دشواري غلبه كني، همين!».

    مجددا سلام

    خيلي حال ميکنم ميبينم پدر مادراي اين دوره زمونه اينقدر با شور و نشاطن و با بچه هاشون يه دنيايي دارن پيش از آشنايي با وب شما در دنياي مجازي ديدن زندگي خواهر برادرام ورابطه هاشون با بچه هاشون و ديدن چند آشناي ديگه اين قضيه رو بهم اثبات کرده بود

    فردا که اين بچه ها بزرگ ميشن خيلي اين چيزا براشون شيرينه ضمن اينکه همين الانم پدر مادراشون حسابي کيفول ميکنه!؛)

    درمورد شباهت خب شما قطعا دقيق تر ميدونين اونم با اين تفاسيري که فرمودين!

    اما درمورد شباهت ما با مادرمون شديدا اشتباه کردين چون هرچي سعي کردم يه اپسيلون شباهت پيدا کنم نشد!ما (من و خواهرم)به شدت شبيه خدابيامرز پدر و عمه ها به ويژه عمه ي ارشدمون ميباشيم!اصن بيني و چشم کپي شده و يه مهر برار اصلم پاش خورده!

    درمورد اون سايت: آهان!متوجه شدم!نه اصلا تمايلي ندارم تصورم چيز ديگه اي بود که اشتباه بود و الان ملتفت شدم.البته اينم تو پرانتز بگم در حد جسته گريخته مطالبي خوندم به شدت ناراحت شدم و به سبب اينکه اخيرا مشکلي مشابه براي يکي از آشناها پيش اومده بود سخت از لحاظ فکري بهم ريختم و به خودم گفتم بيخيال دختر به همون اصل خودت که تجرد بهترين گزينست همچنان پايبند باش!

    درمورد حنانه خانوم،به به!ماشا...تصورش يه نمه سخته خيلي مشتاقم ببينمش.اگه امکانش هست آدرس وبشو داشته باشم


    پاسخ

    خيلي حال نكن دختردايي... ما غالباً تلاش مي‏كنيم با تكرار زيبايي‏هاي زندگي، تحمل بخش‏هاي دشوار و سخت آن را بر خود تسهيل كنيم. مزه واقعيت تركيبي از شيريني و تلخي است كه بسته به موقعيت خود ما درصد اين تركيب تغيير مي‏كند؛ كساني كه ادعاي بزرگ مي‏كنند بايد خود را براي درصد بيشتر تلخي آماده سازند و آنان كه از خواص بودن بگذرند و زندگي عادي روزمره را برگزينند درصد شيريني بيشتري را صاحب مي‏شوند. مي‏دانم دانستن بعضي سختي‏ها شما را گريزان از مطلبي ساخته است كه آينده قهري شماست؛ چه بخواهيد و چه مخالفت و مقاومت نماييد. ياد آن جواني به خير كه از آبشار نياگارا، بزرگ‏ترين آبشار جهان پريد و پس از گرفتن جايزه و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «اگه پيدا كنم اونيكه منو هل داد مي‏دونم باهاش چيكار كنم!» ما همه هل داده مي‏شويم و بالاخره شما هم پرش خود را انجام خواهي داد. مهم اين است كه چه رتبه‏اي را انتخاب كنيم براي دنيا و آخرت خودمان. اگر سرسره بلنده را انتخاب كني، تلخي بيشتري خواهي چشيد، اما مثل مردم ديگر بودن، خيلي آسوده‏تر است و شيرين‏تر! انسان چونان رود است، جرياني است از زلال حيات در روح هر بشري، اگر به آن‏چه هست و دارد دل بندد، ساكن شود و از بايد و آرزوها دست بشويد، ديگر رود نيست، بركه‏اي آب راكد مي‏شود كه به زودي اطرافيان را از ناگواري خود خواهد آزرد. به هيچ داشته‏اي پايبند مباش، مگر آن‏كه پلي باشد براي دستيابي به خواسته‏اي! آدرس وبشو از خودش بگير... هر روز همين وبلاگو مي‏خونه با تمام كامنت‏ها... كافيست مخاطب قرارش بدي و بخواي آدرس وبلاگشو بده! من خودم هم فراموش كردم آدرس وبلاگشو... چون فقط يك‏بار آن هم اولين باري كه نشانيشو داد رفتم آن‏جا و ديگه خبري از وبلاگش ندارم. موضوع نوشتنش اصلاً توجهم را جلب نكرد! خب ديگه، علاقه هر كسي مختص خود اوست!
    سلام
    برهم حجره اي دوران تجرد!
    قدومش پر از ميمنت وشادابي
    ببوسش از طرف من.

    پاسخ

    سلام هم‏حجره‏اي عزيزم! ولي بنده با اين نام هم‏حجره‏اي زياد داشته‏ام... دو تا در معصوميه س، يكي هم در امام باقر ع... شما كدامشاني اخوي جان! اينترنت را گرفته‏اند طلبه‏ها... حسابي هم گرفته‏اندا... نه؟! :)

    سلام
    چه با نمکه ماشا...

    ولي از مريم نوشتين عکس سيد احمد و گذاشتينا؟ ؛)

    اسم فاطمه خيلي قشنگه و البته محترم اما اسماي خيلي زيباي ديگه هم هستن ؛ متاسفانه اکثرا خودشون محدود به چند نام ميکنن اين خيلي خوبه که براي انتخاب اسم بچه هاتون وقت و فکر صرف کردين چه باباي خوبي

    مريم(خواهرم)معتقده مريم(گل دخترتون) شبيه خودتونه ولي من ميگم شبيه عمشه يه نمه(به هر حال اينجا بين علما اختلاف بود!) ؛)

    ميگما جريان اين سايت چيه: http://chamankhah.com/login.asp درجه خصوصي و خانوادگيش در چه حده؟به شدت خانوادگيه آيا؟

    راستي اين حنانه خانوم که اينجا نظر نوشته همون حنانه کوچولوييه که تپل مپل بود؟!!

    پاسخ

    اولاً، اين يك تريلوژي است، سه كالكشن (كلكسيون، مجموعه) كه هر كدام عكس‏هاي يكي از بچه‏هاست. اين كالكشن مربوط به سيداحمد بود، چون قبلي سيده مريم بود، طبيعتاً بعدي هم سيدمرتضي بايد باشد! اما خب مطلب بهانه است، غرض همان كالكشن است. ثانياً، سيده مريم از نظر ظاهري كاملاً و به شدت كاملاً و در حد بسيار خفن به پدرش شباهت دارد. بنده به دقت در چهره ايشان و تطبيق عكس‏ها بررسي زياد انجام داده و به اين نتيجه رسيده‏ام. حتي تغيير جهتي ناگهاني در ابروي سمت چپ خود دارد كه عيناً در سيدمرتضي هم هست و در پدرشان نيز! :) در اين مورد حق با ايشان است، شما هم البته اشتباه نفرموده‏ايد، بالاخره شباهت‏هاي خانوادگي هم هست. مثلاً شما دو نفر و مادر گرامي‏تان... كسي نمي‏تواند منكر شباهت شديد شود... مي‏تواند؟! :) ثالثاً. يك‏ماه پس از رفتن آن خانم از خانه شوهرش، شوهر براي اين‏كه بتواند پاسخي براي خاندان آنان داشته باشد، تمامي نوارهاي صوتي و نوشته‏جاتي را كه داشت در اين سايت اينترنتي قرار داد. رمز آن نيز به شدت كنترل شده و از نظر امنيتي چند لايه كنترل بر روي آن نصب شده است. مطالبي كه در آن قرار دارد در حد نابودي است... نابودي... نابودي... خيلي خفن است... رمز آن را تا به حال افراد معدودي در اختيار داشته‏اند. غرض اين بوده كه در صورت لزوم در اختيار بستگانشان قرار گيرد. مدارك و مستنداتي كه در همين وبلاگ هم ارائه شده است تنها بخش بسيار كوچك از مستنداتي است كه در اين سايت قرار دارد. عذر مي‏خواهم كه فعلاً اجازه ندارم اطلاعاتي در اين خصوص در اختيار كسي قرار دهم. بالاخره اين خانواده حيثيت‏شان در گروي اين سايت است و اگر شما مشاهده كنيد، شايد تا مدت‏ها خواب و آرامتان را بگيرد. بعضي كه رمز در اختيارشان قرار گرفت، اعتراض كردند و شكايت كه اي كاش اصلاً اين سايت را نمي‏ديدند و حقايق آن را نمي‏دانستند. :) خلاصه اين طوري است خواهر! اما رابعاً. بله درست فهميديد، همان تپل مپل كه البته الآن دبيرستان مي‏رود و يك وبلاگ هم دارد و براي خودش حتي اينترنت پرسرعت! ديگه بزرگ شده، خيلي بزرگ! :)
       1   2      >