• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : يك ماه گذشت
  • نظرات : 3 خصوصي ، 24 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 
    سلام
    يک سوال جالب برايم طرح شده. من هم جزو خواندگان اين وبلاگ هستم ولي به دلايلي نمي خواستم بنويسم.
    اول اينکه آقاي موشح تعجب مي کنند از اينکه چرا همه مستعار وارد وارد مي شود بسم الله اين کار خود ايشان هستند با وجود اينکه همه مي دانيم اين قصه چيست و دقيقا مال کيست ولي هنوز در جايي از دوستشان مي گويند و جايي از خودشان بگذريم.
    خيلي دلم مي خواهد بدانم نسرين کيست که دايه دلسوز تر از مادر شده. من نسبت نسبي با اين خانواده محترم ندارم ولي فکر نمي کنم نزديکتر از من و چند نفر ديگر کسي بتواند ادعا داشته باشد که فرضاًً از آقاي فلاني ............. هستم و نسبتهاي زشت به ايشان بدهد.
    واقعا جالبه فکر مي کنيد چون اينجا فضاي مجازي است و شما ناشناس هر چه بخواهيد مي توانيد بنويسيد . اگر کسي بخواهد ادعا کند که از نظر خوانوادگي از ايشان ضربه ديده نزديکتر ما پيدا نمي کند. ولي من هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم يک هزارم اين حرفها را حتي در فضاي مجازي بر زبان بياورم.
    دنيا دار مکافات است . ادب نزاکت اگر رعايت نکني نسبت به شما رعايت نمي کنند. خانم نسرين يا آقاي موشح و يا هر کس ديگري.
    خانم ت ظاهرا عذرشان موجه است چون فکر مي کنم کلا فقط با شنيدن حرفهاي اين وبلاگ نظر مي دهند . ولي نديدم از صحبتشان که بخواهند از آن طرف ماجرا هم خبر بگيرند البته نه اينکه ايشان بايد بخواهند از اين جهت مي گويم چون مثلا دارند موضوع را کارشناسانه حل مي کنند و ..............
    دنيا مي گذرد اين هم نمي ماند..............
    پاسخ

    خانم «م» بنده الآن مراجعه كردم به سايت، شما فرموده بوديد كه همه مطالب را خوانده‏ايد، ولي اطلاعات نشان مي‏دهد كه شما در تاريخ tarikh=1389/07/28 و ساعت 5:13:08 PM وارد سايت شده و فقط صفحات 1، 2، 3، 55 و 54 را ملاحظه فرموده‏ايد. متأسفم از اين‏كه بدون مطالعه كامل نظر خود را اعلام فرموديد. لطفاً صداقت خود را به اين سادگي از دست ندهيد. بنده از كساني هستم كه در تمام اين سال‏ها روي راستي و درستي شما قسم مي‏خوردم. در اين خاندان شما را بيش از همه ضربه‏خورده يافته بودم و نظر بسيار مثبتي به شما داشتم. ياعلي!