• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : كالمعلقه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نسرين 

    در شگفتم از اين همه تقوا و استفاده ي بهينه از قرآن و احاديث،آيات و تفاسير!!!!!!! بالاخره شما به کدام راهيد؟؟

    به شرع؟!

    پس چرا آن زمان که طلب مهريه مي شود از شما و بچه ها را به عهده ي شما مي گذارند و جهيزيه را مي برند آن قدر شاکي هستيد؟؟!!!! در آن زمان نمي توانيد از احاديث استفاده کنيد يا نمي خواهيد؟چرا که به ضرر شماست.

    به عرف؟؟!!!

    پس چگونه زن دوم و صيغه و متعه را پسنديده مي بينيد که در عرف ما بسيار منفور است؟!در اين جا شرع به کارتان مي آيد؟!

    در شگفتم از تمام آنها که لباس مقدس اسلام را به تن مي کنند و در آيات و احاديث جستجو و آنجا که به نفعشان باشد از آيات نتيجه مي گيرند و آنجا که به ضررشان باشد به دل خود عمل مي کنند و به عرف روي مي آورند!و شگفت زده مي شوند که چرا همسرانشان از دستورات دين که حقوقي برايشان قائل شده بهره مي برند.فقط مردان حق استفاده از آن را دارند؟

    در قانون جمهوري اسلامي بعد از طلاق نگهداري بچه ها به عهده ي پدر است.گران آمد بر شما؟!!! چرا؟

    در قانون جمهوري اسلامي (که آيات مربوط به آن نيز هست)مهريه حق زن و عندالمطالبه است و براي آن حدود(سالهاي زندگي)مشخص نيست.يعني دقيقا پس از جاري شدن خطبه ميتوان آن را طلب کرد.پس شما هم اعتراف کرديد نميتواند مهريه را از راه اصليش بگيرد!آنچه حقش است را؟!

    مردان متشرع روزگار ما!چرا آنجا که جهيزيه را برد و بچه را گذارد فقط شگفت زده شديد!جهيزيه که از آن خود اوست و مرد در آن دخالتي ندارد.و نديدم آيه اي يا حديثي که به آن استناد کنيد ولي آنجا که به قهر به خانه ي پدر رفت حديث آورديد،از پيامبر اسلام(ص) همو که لباسش را بر تن کرديد و آنجا که به نفعتان است از سخنانش بهره مي بريد.

    خداوند همه مان را به راه راستش هدايت کند.

    پاسخ

    از شجاعت بياني شما خرسندم! :) تنها يك زن در اين خانواده با اين شجاعت مي‏شناسم كه البته نامش آن‏چه نوشته شده نيست! اگر توجه به مطلب نوشته شده بفرماييد، نه به استرداد جهزيه اعتراض شده است و نه به طلب مهريه. در باب جهزيه شگفتي از بابت «نبود حس مادري» است، آن‏جا كه غريبه‏ها توجه به فرزند دارند و التفاط مي‏كنند، اما مادري كه شايستگي اين واژه متعالي را از دست داده، جهيز را مي‏برد حال اين‏كه فرزند در تاب حركت مي‏كند، نه تنها توجه ندارد كه حتي يك نگاه به كودك نمي‏نمايد. مي‏دانيد چقدر تلاش شد كه ايشان با فرزندان ملاقات كند، حتي پيغام از طريق آشنايان داده شد، ديديد كه آقاروح‏الله چه گفت!؟ در باب مهريه نيز ايشان مازاد بر 24 سكه‏اي كه دريافت كرد را بخشيد و حتي مكتوب داد و سياهه نوشت. اعتراض به اين خلف در هبه است كه شكايت كرد نه فقط به 86 سكه كه ادعاي 110 تا را داشت در دادخواست! مي‏خواهيد آن نيز روي وبلاگ قرار گيرد؟! هر سندي را كه لازم بدانيد ارائه مي‏كنم تا از پشت‏صحنه اين نمايش مطلع شويد. مي‏دانم كه بعضي داده‏ها نادرست در اختيار شما قرار گرفته است. مسأله‏اي نيست، همه را بپرسيد و داده‏هاي صحيح را تحويل بگيريد، نه چون من مي‏گويم پس صحيح است، نه... خودتان خط دختر و پدرش را مي‏شناسيد، خودتان بخوانيد و قضاوت كنيد.