• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : چند غنچه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد زند 
    سلام
    سيد جان
    چقدر دلم برايتان تنگ شده است
    پاسخ

    سلاااام... برادر عزيز و گراااامي. دورادور جوياي احوال هستم. خيلي خوشحال شدم از ديدن پيام‌تان. اميد كه زندگي حرفه‌اي‌تان با موفقيت‌هاي بزرگ همراه باشد و يك روز برند شما در ميان شركت‌هاي نرم‌افزار، بالاترين ديده شود. در پناه حق.
    +
    باسلام وتقديم ادب
    استاد بزرگوار تمام مطالب وتجارب تربيتي حضرتعالي بابي نو در عرصه ي تربيت فرزند به روي هر خواننده اي مي گشايد،لذا خواستم کسب اجازه کنم جهت نشر اين تجارب و شيوه هاي تربيتي در بين اولياي دانش آموزان
    پاسخ

    سلام بر شما و درود بر همّت و تلاش‌تان. تربيت مقوله پيچيده و پرمسأله‌اي‌ست و نظريه‌پردازي در آن دشوار و صرفاً در توان بزرگان اخلاق و مربّيان بشريّت. آن‌چه در اين وبلاگ مي‌خوانيد را با ديده ترديد و دقّت بنگريد و با دانسته‌هاي خود ارزيابي نماييد. اگر صحيح يافتيد نشر دهيد و اگر داراي آسيب ديديد هم به نگارنده اطلاع فرماييد و هم از ترويج آن بازمانيد. من در حال تجربه هستم و هنوز معلوم نيست نتيجه نهايي چه خواهد بود! تشكر از التفات و توجه مبارك‌تان به اين وبلاگ.
    + .... 
    سلام
    چقدر خوب و عالي. انسان وقتي ثمره فعاليتش را نيکو ميبينيد واقعا خستگي از تنش دور ميشود.
    فرزندان شما هم حق زحمات شما و خودشان را ادا کردن و جزو ممتازين هستن.
    خياط ماهري هم هستيد:) به قدري هم حرفه اي خط اتو انداختيد که در اگر نميگفتيد کار خودتان هست، گمان ميبردم شلوارها آماده تهيه شدن.
    خدا شما را حفظ کند و فرزندانتان را براي شما.
    اميدوارم در مراتب عالي هم کسب رتبه الف نمايند.

    پاسخ

    سلام. صحيح مي‌فرماييد. ثمره كار و فعاليت... محصول تلاش... ديدن آثار نيك، خصوصاً اگر از باقيات صالحات باشد، انسان را مسرور مي‌كند. تشكر از التفات شما به وبلاگ حقير. در پناه حق.