• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : برج تهران
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + sarv 
    برام جالب بود از اين همه دقتي که تو مطالعه مخاطبين داريد!!!
    اما اون مخاطبي که چندين بار به يک پست يا پاسخ کامنتش مراجعه ميکنه به اين خاطر هست که در پي نکته اي هست، نکته اي براي آينده ي خود بايد از آن استفاده کند و راستش براي اين مخاطب مهم شده فکر و روابط صاحب وبلاگ!!!!!
    و چرا «متدينين خل» را مطالعه مي کند و لي نظري نميدهد!!؟؟ به اين علت که براي اين خواننده همه چيز روشن شده و به آنچه ميخواند اعتماد کرده در حقيقت به نويسنده اعتماد کرده. و چون از قبل هم گفته خواندن پست هاي «برطلاق» برايش آزار دهنده است، شايد اين سوال ايجاد بشه که خب پس براي چه دوباره مطالعه مي کند؟!!
    دليلم رو ميگم چون الان با جواب کاملي که براي کامنتم گذاشتيد وظيفه ي خودم ميدونم که پاسخ کاملي بذارم. راستش هر از چند گاهي اين فکر به ذهن اين مخاطب مياد که شايد ميشده هرطوري شده به هر طريقي که شده اين 3 فرزند رو از داشتن فرزند محروم نشوند، اما فورا سعي ميکنم به يکي از اين پست ها سر ميزنه تا دقيقتر بتونه جواب اين فکر رو که خودش ميداند رو بدهد و اون موقع ميشه که قلبش بازم آروم ميشه که نويسنده تمام تلاشش رو کرده و دوباره برميگرده به پست «فرزندانم» و از خوندنش لذت ميبره و نت برداري ميکنه.
    پاسخ

    تشكر. خيلي ممنون. واقعاً خوشحال شدم. اعتماد يكي از الطاف الهي‌ست كه بايد قدر آن را دانست. تلاش مي‌كنم به مدد خدا با راستگويي و قدم برداشتن در راه مستقيم و صحيح، قدردان و سپاسگزار اين اعتماد باشم. با توضيح خوب‌تان خيلي لطف فرموديد به نگارنده. هميشه، در همه مراحل كمال و تعالي، موفق و مؤيد و شادكام و پيروز باشيد إن‌شاءالله.