• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نرم افزار PDM به جاي MAXQDA
  • نظرات : 6 خصوصي ، 4 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نرم افزارهاي پژوهشي 

    راهنمايي سوم:
    حداکثر ميزان اضافه کردن مقاله (داکيومنت) و کدسيستم هاي وابسته به اين مقالات به يک فايل در نرم افزار مکسکيودا ورژن ده چقدر است؟ جون شنيده ام بعد از اضافه کردن موارد خيلي زيادي از کدسيستم و مقاله (داکيومنت) به يک فايل مکسکيودا، ديگر مکسکيودا باز نشده است و يا بعضي گفته اند که بعد از چند سال کار کردن با اين نرم افزار (ظاهراً به دليل معرفي تعداد خيلي زيادي مقاله و کدسيستم و ...) نه تنها نرم افزار ديگر باز نمي شده است بلکه حتي نصب مجدد هم نمي شده و مجبور به نصب نسخه پرتابل آن شده اند.
    تا چه تعداد مي توان به مکسکيودا فشار آورد؟ مثلاً اگر همزمان بيست عدد يا سي عدد داکيومنت و مقاله به يک فايل
    مکسکيودا وارد کنيم و با آنها همزمان بالاي هزار کدسيستم يا دو هزار کدسيستم مرتبط با مطالب اين مقالات در يک فايل درست کنيم مشکلي براي نرم افزار درست مي شود؟
    البته اگر يک مقاله (نه بيست مقاله فقط يک فايل پايان نامه بزرگ مثلاً چند صد صفحه باشد) نرم افزار خيلي کند مي شود ولي اين فايل پايان نامه چند صد صفحه اي را تبديل به سي تا مقاله کوتاه بکنيم و روي آنها کدسيستم بزنيم و همه اينها همزمان در يک فايل باشند
    امکان تحليل کيفي به راحتي وجود دارد؟
    (يعني نوشتن يک پايان نامه واحد با بررسي و تحليل بالاي هزار کدسيستم ساخته شده از سي مقاله در يک فايل واحد)

    راهنمايي چهارم: به غير از اين نرم افزار مکسکيودا و نرم افزار ايکس مايند در تحقيقات و پژوهش ها از چه نرم افزارهاي ديگري استفاده مي شود؟ (به جز نرم افزارهاي مرکز تحقيقات کامپيوتري نور)، با توجه به کارايي خيلي خوب نرم افزارهاي وان نت، ايکس مايند و مکسکيودا ، يک پژوهشگر چه نرم افزارهاي ديگري را بايد اسم اش را شنيده باشد تا در صورت لزوم به کار بگيرد؟

    هم براي تحقيقات و هم براي آرشيو کردن مطالب و صفحات وب، کدام نرم افزارها مناسب هستند هنوز نرم افزار Mendeley Desktop_1.17.11 را نتوانستم استفاده کنم و نمي دانم مناسب است يا خير؟
    نرم افزار پژوهشيار مرکز تحقيقات کامپيوتري نور براي پژوهش مناسب است؟
    بسيار ممنون از توجه شما
    پاسخ

    با مكس كيودا حجم زياد كار نكرده‌ام تا اطلاعاتي كه در نظر شماست داشته باشم. نرم‌افزارهاي ديگري هم كه فرموديد خاطرم نيست تست كرده باشم. تشكر.