• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نجّاري خانگي
  • نظرات : 9 خصوصي ، 20 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    بسيار از نظرات استفاده کرديم
    عالي
    پاسخ

    تشكر.
    سلام ممنون از لطف و نظرات خوب همگي
    من فکر ميکنم براي عدم شلختگي و گاهي بازسازي خونه نياز هست که از کاور شوفاژ و راديات در دکوراسيون منزل بتونيد استفاده کنيد
    پاسخ

    ممنون! د:
    + عباسي 
    سلااام
    اين پستتون خيلي اطلاعات مفيدي داشت و به دردم خورد
    خدا خير مضاعف بهتون بده
    پاسخ

    سلام. موفق باشيد و در پناه خدا.
    ممنون از مطلبتون.
    فروشگاه يراق آلات و تجهيزات کابينت هستيم و از مطلبتون نهايت لذت رو برديم.ممنون
    براي روي ميز ها هم ميتونين از پريز توکار براي رفع شلختگي و بهم ريختگي استفاده کنيد
    پاسخ

    تشكر. :)
    + نژادي 
    از اين مطلب لذت برم. کار ما هم توليدي هست و دستگيره کابينت درست مي‌کنيم و ميبينم که بچه‌ها هم چقدر به مشارکت تو ساختن علاقه دارند.
    از اين مطلب شما يک نسخه پرينت ميگيرم تا تو خونه يک ميز مطالعه درست کنيم. ممنون
    پاسخ

    از توجه و التفات شما بسيار خوشحال شدم. اين‌كه يك توليدكننده موفق در كشور هستيد اسباب افتخار است. بهترين‌ها را براي شما و همكاران‌تان از خداوند منان خواهانم. زندگي‌تان پربركت. ياعلي
    + سينا 
    بازم سلام
    مزاحم هميشگي
    ممنون که وقت ميذارين و با حوصله جواب ميدين
    خدا به زندگيتون برکت مضاعف بده
    من مدتهاست مشتري ثابت شمام
    راستي چرا اين خدمات را روي سايتتون انجام نميديد؟
    وبلاگ جستجو نداره و خدمات و ظرفيتش هم ظاهرا محدوده !
    يه ختم قرآن کردم و ثوابش را تقديم شما و درگذشتگانتون کردم
    کار ديگه اي بلد نبودم
    ببخشيد
    في امان الله
    پاسخ

    سلام. بزرگواريد. خيلي ممنون از نظر لطفي كه داريد. متوجه منظور شما از «چرا اين خدمات را روي سايت انجام نمي‌دهيد» نشدم. كدام خدمات منظور شماست؟ من در وبلاگ خدماتي انجام نمي‌دهم. تنها مطالبي كه به نظرم مي‌رسد را مي‌نويسم. مانند يك خاطره‌نويسي بيشتر، تا ارائه خدمات. إن‌شاءالله خداوند بر توفيقات شما بيافزايد. سپاس.
    + سينا 
    سلام
    خسته نباشين
    کليپ ميز لپتاپ آدرسش اينه :
    https://www.aparat.com/v/yqHbS

    ضمنا اگه ممکنه ميخواستم بدونم غير از وقتي که براي اين وبلاگ صرف ميکنيد ، هزينه صفر تا صد همچين وبلاگي مثل احيانا ، هاست و دامنه و قالب و . . . در سال چقدره و سرعت و حجمي که استفاده ميکنيد در ماه يا سال چقدره؟
    خيلي ممنون . . .
    پاسخ

    سلام. وبلاگ كه خرجي ندارد! اصلاً براي همين اين‌قدر مشتري دارد. من هم هيچ خرجي براي وبلاگ نكرده‌ام تا به حال. نه هاست خريدم و نه دامين و نه قالب. قالب را كه خودش دارد. همان را استفاده كردم. دامين هم دامين خود وبلاگ است. هاست را هم كه خودشان در اختيار دارند. اما درباره با سرعت و حجم، من فقط يك حساب اينترنت خانگي دارم، از فن‌آوا، كه براي تمامي مصارفم مي‌باشد. اين وبلاگ را هم با همين پهناي باندي كه دارم به روز مي‌كنم. خيلي هم هزينه ندارد. وبلاگ به خاطر رايگان بودنش مقبول است. اگر مي‌خواست هزينه داشته باشد كه كسي سراغش نمي‌رفت. اما در رابطه با ميز لپ‌تاپي كه نشاني داديد... حدس مي‌زدم كه نشدني باشد! اين قبيل ابزارها بيشتر از آن كه محتاج MDF باشند، نيازمند يراق هستند. در فيلم دقت بفرماييد. يراقي كه استفاده شده تا پايه‌ها در هم بپيچند و ميز را نگه دارند،‌ اين‌ها ابزارهاي معمولي نيستند كه به سادگي بتوان تهيه نمود. اين‌ها را همان شركتي كه مي‌خواهد ميز را بسازد، خودش طراحي كرده و ساخته است. اين سايت را ببينيد: http://shahreyaragh.com اگر يراق مورد نظر را در اين سايت پيدا كرديد، بعد مي‌توانيد برويد سراغ ساخت آن ميز. و گرنه ابتدا بايد تراشكار پيدا كنيد تا اين يراق‌هاي فلزي را براي شما بسازد! موفق باشيد.
    + سينا 
    سلام آقا سيد
    خوبي؟
    بچه ها چطورن؟
    يه مشکل داشتم و چند روز پيش براي رفعش يه طراحي ميز تويه سايت آپارات ديدم با اين آدرس 9b8f86664c8dc3e92c00a3f538f144342006484__14365.mp4 ، مال آسياي شرقي بود که در اون ميشد غير از حالت ايستاده ؛ در انواع حالت نشسته و حتي خوابيده از لپتاپ استفاده کرد !!!
    ميخواستم اگه ممکنه براي ساخت و طراحيش " به صورت خونگي " توسط خودمون يه کمکي بهم بکني
    چه در طراحي و چه در تهيه قطعات مخصوصش يا جايگزين قطعاتش
    خدا جزاي خير بده
    پاسخ

    سلام. اين نشاني كه شما گذاشتي كه قابل باز كردن نيست. حالا لينك درستش رو بذاريد برم ببينم، شايد اصلاً خونگي نشد بسازيم. چون بعضي از طرح‌ها ابزارها و يراق‌هاي خاصي لازم دارند كه پيدا نمي‌شه.
    + امير 
    سلام جناب موشح
    ضمن تشکر از مطلبتان، بنده طلبه و ساکن پرديسان هستم، کدام نجاري برديد براي برش اگه آدرس يا تلفني داريد بفرماييدf
    پاسخ

    سلام. نيروگاه، از ميدان توحيد كه بگذريد، يك پل بزرگ روبه‌روي شماست، جايي كه قبلاً ميدان اميني‌بيات قرار داشت. از روي پل كه بگذريد، دو سه كوچه كه بگذريد، خياباني سمت راست شماست كه نبش آن خيابان و در سمت چپ، شركت بزرگ فروش چوب را مي‌بينيد. نماي تمام مغازه هم از چوب است. نشاني آن را روي نقشه پيدا كردم، اين است: http://www.google.com/maps?f=q&z=16&q=34.649443,50.849023 معمولاً از 8 صبح باز مي‌كنند، ولي متصدّي دريافت سفارش ظاهراً بعد از 9 مي‌آيد. در سمت خيابان توحيد را بسته‌اند و از در داخل كوچه كه يك در بزرگ گاراژي‌ست بايد وارد شويد. بيشتر اوقات هم چندين نجّار در حال سفارش هستند. موفق باشيد إن‌شاءالله. راستي، اگر بخواهيد در بسازيد براي كمد يا كابينت، نياز به سوراخ مخصوص «گازر» داريد. دستگاه آن را هم دارند، ولي وقتي من رفتم گفتند خودتان بايد استفاده كنيد. يعني وقت نداشتند. خودم درهاي كمدها را زير دستگاه گازرزن گذاشتم كه سوراخ‌كاري‌هاي مربوط به لولاهاي مخصوص را انجام مي‌دهد. خلاصه اگر با پرينت كات‌مستر برويد، خيلي سريع‌تر به جواب مي‌رسيد. فراموش نكنيد دورهايي كه بايد نوار بخورد پس از برش، زير عدد مربوطه با مداد خط بكشيد. يا بايد به خودشان بگوييد تا خط بكشند. موفق باشيد. يه چيز ديگر، اگر نئوپان ملامينه سفارش مي‌دهيد، بستن پيچ‌ها خيلي سخت خواهد بود، من كه فشار زيادي به دستم آمد. چون نئوپان بافت غيرهمگن و در بعضي جاها خيلي سخت دارد، بر خلاف MDF. يا بايد تحمّل درد كف دست را داشته باشيد و يا از دوستان و رفقا بايد پيچ‌گوشتي برقي امانت بگيريد. ياعلي
    + sarv 
    وافعا طرح هايي که کشيدم انقدر قابل تحمل بود که گمان برديد در هنر سررشته داشته باشم؟؟!!!
    خيلي ممنون
    ب خودم اميدوار شدم
    پاسخ

    إن‌شاءالله هميشه موفق باشيد.
    + sarv 
    بله دقيقا همينطور هستش که توصيف فرموديد
    بنده امسال کارشناسي بيولوژي رو ب اتمام رسوندم
    پاسخ

    بسيار عالي. با ديدن طرح كشيده شده، گمان كردم شايد در گروه رشته‌هاي هنري تحصيل كرده باشد. إن‌شاءالله هر جا كه هستيد موفق و مؤيد باشيد. باز هم سپاس از زحمتي كه كشيديد.
    + sarv 
    سلام
    بنده امروز يه فرصتي پيدا کردم و شروع کردم به ترسيم آنچه که در ذهن خود ساخته بودم، راستش وقتي رسمش کردم خواهرم بهم گفت خيييييييلي افتضاح کشيدي!!!:(
    گفت حداقل با paint رسم کن بهتر ميشه و بهتر ميتوني الگويي که در ذهنت داري رو برسوني، اين شد که با کمک خواهرم شروع کرديم و با paint طراحيش کرديم. از الگوي کمد شما هم در طرح استفاده کرديم و کنار تخت قرار داديم
    البته چون شما ميزالتحرير رو براي بچه ها تهيه کرديد، فکر کردم که فقط طراحي تخت خواب کفايت کنه، به همين خاطر يه تخت خواب دوطبقه کمجا رو ترسيم کرديم که دوطرف اين تخت خواب کمد لباس بچه ها رو ميشه گذاشت، از اونجايي که تعداد اعضاي خانواده 4 نفر هست بهتره که دوتا از اين تخت خواب تهيه بشه.
    البته يک تخواب يه نفره همراه ميز التحرير(تصويري که در اول به ذهنم رسيده بود) رو هم براتون رسم کردم.
    اميدوارم بشه ازش استفاده کرد:)
    http://s6.picofile.com/file/8246808392/%D8%AA%D8%AE%D8%AA_%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8.rar.html
    پاسخ

    تشكر. اين‌طور كه من متوجه شدم، ظاهراً طبقه پايين تخت است و طبقه بالاي آن ميز تحرير كه چراغ مطالعه هم دارد و رايانه هم روي آن قرار مي‌گيرد. احتمالاً جلوي آن هم بايد صندلي قرار بگيرد. طبيعتاً وقتي از مير تحرير استفاده مي‌شود بايد تخت پايين بسته باشد تا جلوي دست و پا را نگيرد. تخت هم پايه ندارد و تمام وزن آن روي زنجيرهايي مي‌آيد كه آن را به بخش ديواري متصل كرده‌اند. تشكر. ايده خوبي‌ست. لطف فرموديد ارسال كرديد. به نظرم رسيد بپرسم رشته و تخصص تحصيلي شما چيست؟
    + sarv 
    چشم سعي ميکنم روي کاغذ بکشم و عکسش رو براتون بفرستم
    راستش اين چند روز حسابي سرم شلوغ هست، سعي ميکنم تو اولين فرصت رسمش کنم
    پاسخ

    چه كاريه حالا... سرتان خلوت شد بعد زحمت بكشيد. من خودم هم وقتي سرم به كار مهمي گرم باشد سراغ اين‌طور هابي‌ها نمي‌روم. حتي اگر ايده‌اي به ذهنم برسد، فوري جايي عنوان آن را يادداشت مي‌كنم و مي‌اندازم در فولدر IDLE، جايي در رايانه‌ام كه مخصوص كارهاي زمان بي‌كاري‌ و فراغت‌ست. هر وقت هم سرم خلوت باشد، اين فولدر را باز مي‌كنم و يكي از ايده‌هاي جذاب را براي انجام برمي‌گزينم. شما هم بگذاريد براي بعد. تشكر از لطفي كه مي‌فرماييد. ياعلي
    + خ 
    خدا قوت
    ممنون از توضيحات حضرتعالي
    خب اگر خ دتون نبايد خم بشيد معلوم حالا حالاها قابل استفاده هست
    اندازه رو نتونستم از تصاوير درست تشخيص بدم.
    شرمنده
    موفق باشيد
    پاسخ

    دشمنتان شرمنده. قد خودم حدود 180 است. كمد را ده سانت كمتر گرفتم كه تحت سلطه‌ام باشد و فراتر از خودم نرفته باشد (!)؛ 170 قد كمد است. حدود 20 سانت از بالا رها كردم، جايي باشد براي گذاشتن وسايل دم دستي. هفت سانت هم از پايين پايه دادم، براي استحكام بيشتر كمد و همچنين فاصله گرفتن درب كمد از زمين. پس باقي ماند 140 سانتي متر. ارتفاع درب كمد همين‌قدر است. عرض هم كه 60 سانتي متر. بچه‌ها تقريباً حدود 120 سانت قد دارند خودشان. دستشان را دراز كنند راحت به 140 سانتي‌متري مي‌رسد. وقتي داشتم اين كمدها را مي‌ساختم به سرم زد، گفتم با اين درآمد كلاني كه دارد نجّاري، برنامه‌نويسي را رها كنم، بچسبم به نجّاري، چهارتا كار از رفقا بگيرم، چند تا تير و تخته را كه پيچ كنم، چند برابر برنامه‌نويسي درآمد دارد؛ ساعتي اگر حساب كنيد! ولي خب... هنوز تصميم قطعي نگرفتم!
       1   2      >