• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : توليدمحور
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + sarv 
    واااااااااااااااااي!!!چقدر جالب دقيقا مثل من که گاهي اوقات با فرزندان خياليم حسابي بازي ميکنم و بازي ميسازيم
    البته فقط در خيال هستند و هيچوقت رويه کاغذ نياوردمشان.
    ازتون ممنون هستم که اين فلسفه ي خلقت رو براي من هم يادآوري کرديد، واقعا گاهي اوقات اينطور تلنگرها زياد به دل ميشينه!!!
    من اهل کتاب خوندن هستم، اما راستش تا الان بيشترين کتاب هايي که مطالعه کردم رمان هاي خارجي بوده و البته 2 کتاب هم از خاطرات شهدا و از اينکه اين 2 نويسنده رو معرفي کرديدخيلييييييييييي ممنونم!!
    راستي يه پيشنهاد!! خوبه که تو وبلاگتون معرفي کتاب هم داشته باشيد، ما هم کتاب هايي که خونديم و کيف کرديم رو معرفي ميکنيم.
    بعله اون انار هم واقعي بود از درخت انار باغچه خونه پدر بزرگ چيده بودم
    راستي يه سوال اولين فرزندتون «احمد» رو هنوز داريدش؟؟؟!!!!همو ملاقات ميکنيد؟
    پاسخ

    خير، «آن احمد» ديگر نيست! دقيقاً مشكل همين‌جاست. در همين فراموشي. به شما هم پيشنهاد مي‌كنم آن‌چه در ذهن داريد حتماً بنگاريد. به گمانم خيلي از آدم‌هاي ديگر هم چنين رؤياهايي داشته‌اند، ولي وقتي سن و سالي از آن‌ها گذشته، فراموش كرده‌، از خاطر برده‌اند، شده‌اند همين پدر و مادرهايي كه ما امروز مي‌بينيم معمولاً. من اگر اين طور خوب به خاطر دارم، زيرا گاهي آن نوشته‌ها را مي‌خوانم. خودم هم به شگفت مي‌آيم وقتي با آن رؤياها مواجه مي‌شوم. يعني اگر نبود سالنامه‌ها، به جرأت مي‌توانم بگويم، من نيز از خاطر برده بودم. در بزرگسالي آن‌قدر اتفاقات زياد و مهم و عجيب و غريب براي انسان مي‌افتد كه جاي آن خاطرات نوجواني را مي‌گيرد. من روزنگاري را تا يك‌سال پيش از ازدواج ادامه دادم. بعد اتفاقاتي افتاد كه ديگر ننوشتم. اكنون پشيمانم. مي‌دانم اگر ادامه مي‌دادم، خيلي چيزهايي را كه امروز فراموش كرده‌ام و حتي نمي‌دانم چيستند به خاطر مي‌آوردم. نوشتن خوب است، ولي اي كاش روشي بود كه انسان بنويسد و مطمئن باشد نوشته‌ها در اختيار ديگران قرار نمي‌گيرد. معمولاً دفتر و كاغذ زياد امن نيست! «ساختن يك فرزند رؤيايي» مربوط به زمان «تنهايي» انسان است. وقتي خودت پدر يا مادر مي‌شوي، زندگي كه شلوغ مي‌شود، همه تصاوير رؤيايي محو مي‌شوند و آدم‌هاي خيالي مي‌گذارند و مي‌روند! موفق باشيد.