• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : شايد آخرين بچه مدرسه اي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پايان نامه نويس 
    خيلي ممنون و تشکر فراوان ، شما آنتي ويروس نداريد؟ منم از فرد ديگري که زياد با اينترنت سرو کار داشت شنيدم چند سالي است آنتي ويروس ندارد، و مشکلي هم نداشته است خوب پس لااقل بعد از روش کردن دستگاه آنتي ويروس را غير فعال کنم.

    ويندوز لب تاپ ويندوز سون ورژن هوم، با سريال اصلي و قانوني است که همراه با لب تاپ خريده مي شود يعني سريال قانوني آن خريده شده توسط خود کارخانه سازنده لب تاپ است که نسخه ويندوز ورژن هوم از نسخه کامل ويندوز سون امکانات اش کمتر است، ويندوزهاي بازار ويندوزهاي کامل است شايد يک دليل کندي همين ويندوز نسخه هوم باشد ولي چکار کنم حيفم مي آيد پاکش کنم ويندوز کامل نصب کنم چون پول خريد ويندوز هوم را هنگام خريد لب تاپ داده ام، يعني سريال ويندوز قانوني است و هنگام خريد لب تاپ ، سريال ويندوز هم با لب تاپ به ما فروخته شده است(از مرکز خدمات حوزه خريدم)(رم هم چهار گيگ دارد). هر چند ظاهراً مقصر اصلي همين ويندوز ورژن هوم است

    ولي آن مورد کامپيوتر هوشمند اگر با همين حدود قيمت هزار تومان کامپيوتر دسک تاپ من را حتي با قطعات دست دوم ارتقاء بدهد عالي است. حتما بررسي مي کنم

    يعني شما الان يک ورد دويست و پنجاه يا سيصد صفحه اي را باز کنيد و در کنار هم يکي دو تا نرم افزار علوم اسلامي در کنارش باز باشد، تايپ و ويرايش در ورد براي شما به شدت کند نمي شود؟؟!!

    پاسخ

    درباره جنيون و اوريجينال بودن ويندوز با شما موافقم، حس عجيبي مي‌دهد كه حذفش نكنيم! لپ‌تاپ من ويندوز ويستاي لايسنس‌دار داشت، كاري كه كردم: ابتدا يك ايميج كامل از هارد گرفتم، سپس فرمت و ويندوز مورد نظر خودم را نصب كردم! به اين روش مي‌توانيد نگراني خود را برطرف نماييد. هر وقت هم قصد فروش داشتيد، ايميج را باز مي‌گردانيد. با آپديت ويندوز موافق نيستم. سال‌ها تلاش مي‌كردم ويندوز خود و تمام نرم‌افزارهاي آن را به روز نگهدارم. آنقدر مشكل داشتم كه نگو. در اين شش‌هفت‌سالي كه هميشه آپديت ويندوز را مي‌بندم، تقريباً بي‌مشكل شده‌ام! سرويس‌پك‌ها مي‌آيند. نسخه‌هاي بعدي هم در راهند، ولي با آپديت، هميشه مشكلاتي در كمين ما هستند! سيصد صفحه مشكلي نيست، چون تجربه آن را دارم، مشكل زماني‌ حاصل مي‌شود كه تنوع استايل‌ها و قلم‌ها زياد شود. يعني وقتي هر تكه از متن يك نقل قول يا پاورقي يا شيوه‌هاي مختلف دارد. ترجيحاً كار تا انتها با يك قلم و چند فرمت ساده انجام شود و در نهايت صفحه‌بندي. نرم‌افزارهاي كامپوتر نور كه واقعاً عالي‌اند، از نظر سرعت و كارآيي. چون در سكوهايي نوشته‌شده‌اند كه خيلي به زبان ماشين نزديك است، من كه چندتا از آن‌ها را گاهي با هم باز مي‌كنم، مشكلي بر نخورده‌ام تا به حال. اما درباره با آپديت، كلاً با آمدن ويندوز 7 مشكلي در آن‌ها پديد آمد كه با يك فايل كه در سايت نورنت گذاشتند، حل شده، كافيست آن را دانلود كنيد و جايگزين dll قبلي نماييد. البته اگر مثل من از نسخه‌هاي قديمي نرم‌افزارهاي نور استفاده مي‌كنيد.