• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : شرح فرمت اكسل
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سپاسگزارم از مطلب خوبتون
    از وبسايت بنده نيز ديدن بفرماييد
    http://www.blog.excellearn.ir
    پاسخ

    موفق باشيد.
    + شاکر 
    با سلام و احترام
    بنده با اينکه برنامه نويس نيستم ولي از مطالب آموزنده شما بهره بردم و اميدوارم بتوانم بخش عظيمي از علاقه خويش در زمينه برنامه نويسي در اکسل و اکسس را در وبسايت جنابعالي تقويت نمايم
    ضمنا از صراحت شما بسيار خرسند گرديدم
    با آرزوي توفيق روز افزون براي شما استاد گرامي
    پاسخ

    سلام. از توجه و عنايت شما سپاسگزارم. اميد كه مفيد واقع گردد. در خدمت هستم.
    + توکلي 
    با سلام خدمت برادر عزيزم
    از آنجاييکه مطالب وبلاگ شما را چند وقتي است ميخوانم و ميدانم که جنابعالي هم از علوم کامپيوتر شناخت داريد و هم دقت و دانش خوبي در مسائل ديني داريدميخواستم در مورد يک مطلب نظر شما را بدانم.
    بنده از سايت آيت اله مکارم در مورد کسب درآمد از طريق گوگل ادسنس ( شرکت در طرح درآمد زايي سايت گوگل با نشان دادن تبليغات گوگل در سايت خود ) و يا درآمد از طريق سايت يوتيوب ( آپلود ويدئو در سايت و گرفتن بخشي از درآمد بازديد از ويدئو) سوال کردم و ايشان فرمودند : چنانچه سايت هاي فاسد و مفسدي نباشد، و متعلق به کشورهاي محارب نظير اسرائيل و آمريکا نباشد، و مفسده اي در پي نداشته باشد اشکالي ندارد.
    يوتيوب را به خاطر داشتن همه نوع ويدئو نميتوان پاک حساب کرد ولي بنده فکر نميکنم سايت گوگل فاسد محسوب شود اما الان نميدانم گوگل آمريکايي محسوب ميشود يا نه ؟ چون به صورت سهامي است و خوب بجز آمريکايي ها ممکن است سهامداران ديگري نيز داشته باشد . به نظر شما تصميم درست چيست ؟ اين کار را پيگيري کنم يا بي خيال آن شوم ؟ ببخشيد مزاحم شما شدم . معمولا مراجع پاسخها را به صورت شرطي ميدهند ( اگر ... آنگاه ... ) که تشخيص اين اگرها خودش داستاني دارد و معمولا سخت . با تشکر و آرزوي موفقيت براي شما ممنون ميشوم نظر شما را بدانم .
    پاسخ

    مي‌دانيد چرا به صورت شرطي پاسخ مي‌دهند؟ زيرا «موضوع‌شناسي» را بر عهده مكلف مي‌دانند كه يا خود تشخيص دهد و يا از كارشناسان خبره تحقيق نمايد. مبناي فقهاي شيعه در مسلك فقهي مقبول همين است كه وظيفه مجتهد را به «حكم‌شناسي» محدود مي‌داند. درباره اين‌كه گوگل يك شركت آمريكايي‌ست يا خير، آن‌چه بنده شنيده‌ام آمريكايي محسوب نمودن آن است. اما بنده از حقيقت و كنه ماجرا مطلع نيستم. مي‌گويند گوگل بر اساس ايده دو دانشجوي آمريكايي شروع شد و دفتر اصلي شركت‌شان نيز در كاليفرنياست. اطلاعات حقير نيز منحصر به همان‌چيزهايي است كه در اينترنت نوشته است. ولي يك نكته را به عنوان نظر شخصي عرض مي‌نمايم: اصلاً كسب درآمد از طريق همكاري با شركت‌هاي خارجي را از خاطر ببريد. زيرا آن‌ها به شدت در اين موارد استعماري عمل مي‌نمايند. يعني خيلي بيش از آن‌كه به شما منفعت برسانند خود منفعت مي‌برند. اصلاً انصاف در اين امور به كار نمي‌گيرند. نمي‌دانم آيا پاسخي داريم كه براي منفعت ناچيز خود، منفعت سرشاري به جيب آن‌ها بريزيم يا خير. موفق باشيد.
    http://yaalee.com/forums/forum.php?f=184

    لينک اشتباه درج شد چون قالب سايت شما محدوديت در پذيرش تعداد کاراکتر داشت ، لينک را اصلاح کردم
    پاسخ

    دو مطلب در لينك‌هاي ارسالي شما جلب توجه كرد؛‌ نخست آن‌چه آيةالله‌العظمي سيستاني حفظه‌الله، فرمودند درباره فلسفه و عرفان و ديگر مصاحبه‌اي كه از آقاي مهدي نصيري منتشر شده بود. هر دو را خواندم. البته ارتباط اين دو مطلب با «فقه حكومتي» يا ساير اقسام فقه كه مطرح مي‌شود را نيافتم، ولي اگر پاسخ پرسش شما را فارغ از مطالب مذكور بخواهم عرض نمايم، به طور خلاصه مبتني بر چند مقدمه چنين مي‌شود: مفروض اول: حكومت مي‌تواند ظلم كند. مفروض دوم: تكاليف حكومت با افراد متفاوت است. مانند: تخصيص بودجه سالانه. با ضميمه اين دو فرض، حكومت مي‌تواند بدون اين‌:كه متوليّان آن بي‌نماز باشند، با اختصاص نادرست بودجه كشور، سبب فقر بعضي و ثروت بادآورده گروهي ديگر شوند، به نحوي كه ظالمانه باشد. اگر اين دو فرض را بپذيريم، البته اگر، آن‌گاه با ورود فرض سوم: اسلام دين جامعي‌ست و براي نفي تمامي مصاديق ظلم، حكم دارد. ناگزير مي‌شويم قبول كنيم كه اسلام بايد براي تكاليف حكومت، مانند: تخصيص بودجه، نيز حكم داشته باشد. اين يك استدلال ساده براي يكي از تعاريفي‌ست كه براي فقه حكومتي شده است. زيرا تعاريف ديگري نيز براي فقه حكومتي تا به حال ارائه شده است. پاره‌اي از ساير نظريات در اين نمودار http://rastan.parsiblog.com/Posts/283 و نمودار http://rastan.parsiblog.com/Posts/276 ارائه شده است.
    نظرات شما در مورد سيد منير الدين و وجود فقه حکومتي و فقه اقتصادي و غيره ديدم، نظرتان در مورد نظرات طرف مقابل چيست ؟ (در مورد مخالفت با فلسفه و مکتب تفکيک نظري ندارم و کاري هم به مخالفان فلسفه ندارم) بلکه بخش مربوط به وجود يا عدم اصل فقه حکومتي و فقه اقتصادي و غيره مورد نظرم است لينک ها را ببينيد
    پاسخ

    لينك ارسالي شما به صفحه‌اي اشاره كرد كه چنين عنواني دارد: رابطه فقه و اصول فقه با مکتب تفکيک. سه مطلب در اين تاپيك موجود است. إن‌شاءالله در اولين فرصت اين سه مطلب را مطالعه خواهم نمود. تشكر
    منتظر شما هستيم
    پاسخ

    ولي لينكي كه گذاشتيد كار نمي‌كند كه!

    سلام دوست عزيز.

    وبلاگتو ديدم از چند تا از مطالبت خوشم اومد عالي بود.

    خوشحال ميشم به سايت من هم سر بزني.

    پاسخ

    دروغ مي‌"گويي و اين خيلي بد است. وبلاگ مرا نخوانده‌اي، از مطالبم نيز خوشت نيامده است. اين‌جا هم اصلاً نيامده‌اي و هرگز هم نخواهي آمد. اين پاسخ بنده را هم هرگز نخواهي ديد. ولي متأسفم كه به خاطر تبليغ سايت خودت، حاضر شدي به اين سايت‌هاي زرد پول بدهي و چنين دروغي بگويي. چرا دروغ؟ خب راست بگو، بنويس كه ما يك سايتي داريم و شما را به آن دعوت مي‌نماييم. صادقانه و دوستانه. ننويس: وبلاگتو ديدم. اين مي‌شود دروغ و دروغ مگر از گناهان كبيره نيست؟! ايمان خودمان را به يك تبليغ ساده بفروشيم؟! اين درست است؟ از مؤمن چنين سر مي‌زند؟!