• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : فلوچارت خورش سبزي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + توكلي 
    سلام عزيز ، واقعا دم شما گرم
    خيلي مطلب جالبي بود . هم مبتكرانه بود طوري كه به فكرم رسيد كتابي با اين سبك براي آشپزي ميتواند خيلي جالب باشد و هم بسيار مفرح بود .
    البته جسارتا 2 نكته عرض ميكنم خدمت شما . يكي اينكه مراحلي را كه براي گذشتن نياز به شرطي ندارند و پشت سر هم هستند را در يك مستطيل آورده شود به نظر بهتر است . مثل " سوراخ كردن ليموعماني " و " قراردادن ليمو عماني در قابلمه " اينطوري حجم فلوچارت كمتر شده و از وحشت آشپز آماتور ميكاهد .
    و دومي هم وجود يك باگ خطرناك در پايان فلوچارت است كه ميتواند هم غذا و هم آشپز را با هم به باد فنا دهد . شرط آخر اينست " آيا طعم خورش خوب است ؟ " ممكن است طعم خورش به علت زياد ريختن نمك يا آبليمو خراب شده باشد و چون جواب خير است برميگرديم و باز هم نمك و آبليمو اضافه ميكنيم و .... :)
    البته حالا شما براي حل اين باگ دو راه داريد . يكي اينكه آن شرط را به اين صورت تغيير دهيد " آيا مقدار آبليمو و نمك كافي است "
    راه دوم اينكه يك شمارنده براي اين شرط بگذاريد كه مثلا اگر 3 بار تكرار شد ديگر به عقب برنگردد و به مراحل بعد برود كه آن هم اين شرط است " آيا غذا قابل خوردن است ؟ " :)))
    ببخشيد قصدم بيشتر مزاح بود و البته بهبود كار جالبناك شما موفق باشيد .
    پاسخ

    هاهاها... دم شما نيز بسيار گرررم. :) جدّاً و حقيقتاً محظوظ شديم از اين ملاطفت طبع شما. تشكر. اين فلوچارت باگ زياد دارد. صحيح مي‌فرماييد. اگر آن را به يك ربات متصل نمايند، تمام آشپزخانه را به نابودي مي‌كشاند! كافيست در يكي از حلقه‌‌ها و لوپ‌ها بيافتد و نتواند در بيايد! خيلي ممنون از تذكرات عالي شما. طاعات و عبادات شما قبول درگاه احديّت. در اين حال گرسنگي و تشنگي و در اين دماي 40 درجه ماه مبارك تابستانه قم، ياد قرمه‌سبزي حال‌مان را دگرگون كرد. روح‌تان شاد، لطف‌تان متعالي.