• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : اصل پنجاه و نهم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من هم، وجدانت 
    آقاي تنها مجتهده کره زمين؛ سکولاريزم پنهان يک اصطلاح جديد از مقام معظم رهبري در جمع جوانان خراسان شمالي است که نسبت به تفکرات غربي با پوشش و لايه اسلامي اخطار داده اند. همان تفکراتي که قائلند غربي ها در عمل، اسلام را بهتر از ما عمل مي‌کنند!!!
    البته شما که خود مجتهدي مسلم و منحصر هستيد نمي خواهد خيلي اين مباحث را جدي بگيريد و به يقينهاي فردي خود عمل کنيد و همين که در خيلي از مطالبتان از قرآن و روايات مانند جملات حضرت علي عليه السلام و ديگر ائمه استفاده ميکنيد و به يقين فردي مي رسيديد کافيست!! يراي حل مشکل تفاهم اجتماعي و حجيت آن نيز، همين که در وب خودتان مي آوريد قطعا خود يک تفاهم اجتماعي از نوع تنها مجتهده کره زمين(يعني موشحي) مي باشد!!!
    براي بنده و امثال بنده که عنايات مسعودي و غير مسعودي را نمي شناسيم همين که يک نگاهي به مطالب شما همراه با استنباطات زيبايتان در بيشتر مباحث وب تان کنيم و سپس تحقيقي از دوستان و نزديکانتان به عمل بياورد و به نتيجه برسيم که در هيچ مکان و زمان اين يقينهاي فردي خود را به تفاهم اجتماعي نرسانده ايد و از اين کار هميشه در فرار هستيد، به وضوح متوجه مي شويم که تنها مجتهده کره زمين فقط سيد مهدي موشح مي باشد و بس!!
    پاسخ

    به فرمايشات معظم‌له مراجعه کردم، باز هم تطبيقي حاصل نشد. چه اين‌که تعريف ايشان از اين عبارت، مخالفت نظري با سکولاريسم و در عين حال پرهيز از ورود به ساحت‌هاي سياسي بوده، عدم حضور سياسي و قبيح دانستن آن و سکولاري بودن رفتار. که شعارها در عمل اجرا نشود و برنامه‌ريزي‌ها غربي باشد که بيشتر مخاطب حاکميتي دارد. ( http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=21252 ) گمان ندارم نگارنده در وبلاگ خود، خصوصاً پست اخير، چنين موضعي اتخاذ کرده باشد، بلکه با انتقاد، نظر اجتماعي خود را بيان نموده. خداوند به همه ما انصاف در سخن عنايت فرمايد. واما في ماقلت، والله العالم.