• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : قدرت پنجمين نسخه HTML
  • نظرات : 2 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    برا مني که تازه الان دارم روي HTML4 و CSS2 و جاوااسکريپت مسلط ميشم، فکر کنم يه شيش هفت سال طول ميکشه که بخوام ويژگي‌هاي HTML5 و CSS3 رو ياد بگيرم. مثلا وقتي که داره HTML6 مياد .

    سيد جان راهي براي رفع بي‌حوصلگي و تنبلي و افزايش حافظه سراغ نداري؟
    پاسخ

    رفع بي‌حوصلگي: نظم (اول تفكر به آينده، دوم ترسيم اهداف زندگي، سوم تعيين گام‌هاي دستيابي به اهداف، چهارم برنامه‌ريزي در گام فعلي، پنجم عمل به برنامه، اين‌ها نظم را ايجاد مي‌كند و اين نظم بي‌حوصلگي را كه ناشي از احساس بي‌هويتي و بي‌هدفي است از بين مي‌برد). رفع تنبلي: تنوّع برنامه (در برنامه‌ريزي مثلاً اگر نيم‌ساعت كار است، ده دقيقه تفريح بگذار، تا كم‌كم تنبلي از بين برود. ابتداي برنامه‌ريزي بايد زمان مطالعه و كار كوتاه و لابه‌لايش استراحت و مثلا خوردن چيزي باشد كه علاقه بدان هست و البته حتماً بايد با خود شرط كرد كه تا اين نيم‌ساعت مطالعه را انجام ندادي حق نداري آن را بخوري و به اين شرط عمل كني). افزايش حافظه: مراقبه و مرور گذشته (هر روز پيش از خواب به تمام افعال و كارهاي آن روز فكر كن، اگر نامه‌اي مي‌نويسي دو سه بار آن را بخوان، اگر كتابي مي‌خواني بارها و بارها به آن فكر كن. مغز بايد فرابگيرد كه چيزها را نگهدارد، براي اين‌كار بايد عادتش بدهي كه تمام عناصر كوچك دور و بر خودش را مرور كند و به خاطر بسپارد. هر موقع بي‌كار شدي چشم‌هايت را ببند و به آن‌چه مي‌داني فكر كن، تا ذهنت عادت كند «به ياد بياورد» كم‌كم به لطف خدا حافظه قوي خواهد شد. تمرين مي‌خواهد) اين‌ها نظر بنده است و لزوماً مستند به جايي نيست. فقط تجربه! ياعلي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 1 اسفند 90 نوشته (قدرت پنجمين نسخه HTML) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    نظر لطف شماست به وبلاگ ناچيز بنده! :) شما نيز موفق باشيد.

    سلام

    من يه وبلاگ ثبت کردم توي پارسي بلاگ،ولي نميتونم مطلبي رو بش ارسال کنم يعني روي ارسال که کليک ميکنم هيچ کاري نميکنه.وکلا امکانات بخش نوشتن مطلب ، غير فعاله . ميشه کمکم کنين؟ ممنون ميشم.

    راستي جريان "اعتبار" توي پارسي بلاگ چيه ؟ اعتبار من صفره، ربطي به ارسال نشدن مطلبم داره؟

    آدرس رايانامهء! من:

    s.sadat.hasanzadeh@gmail.com


    پاسخ

    احتمالاً بايد كش مرورگر را پاك كنيد يا Ctrl+F5 را در صفحه مديريت وبلاگ فشار دهيد. اگر درست نشد ممكن است مرورگر شما با سايت مشكل داشته باشد. در هر صورت مشكل خود را با پشتيباني فني (http://help.parsiblog.com) و يا مدير پارسي‌بلاگ (http://modir.parsiblog.com) مطرح نماييد.
    + سيد 
    سلام سيد جان
    کم پيدايي. ما هنوز عمل به احتياط مي کنيم و از کسي تقليد نمي کنيم. منتظريم که از مقلدان حاج سيد مهدي موسوي موشح باشيم. اولين نسخه الکترونيک رسالتو براي ما بفرست. کلش هم نشد باب نکاحش اينجا مشتري داره. اينقدر هم گير به اين فن آوري اينترنت نده. توش نه دنيا هست نه آخرت.

    سلام رفقا را برسان
    يا حق
    پاسخ

    سلام سيد بزرگوار. خيلي شادمانم كردي به وبلاگم سر زدي. غرق سرور و شادي شدم. اميدوارم همراه با خانواده هميشه و همه‌جا تحت عنايات حق تعالي و در ظل توفيقات ربوبي، مؤيد و پيروز باشي. هر از چندگاهي، ذكر خيري از شما در ميان رفقا به ميان مي‌آيد. اميد كه زودتر درس با موفقيت پايان يابد و شما را در ميان خود داشته باشيم كه اين‌جا خيلي نياز زياد شده است و فعاليت‌ها افزون گشته. به دانش شما سخت محتاجند. (همين الآن يه جايي هست كه دارن براي يه برنامه‌نويسي كه زبان انگليسي‌ش فول باشه له‌له مي‌زنن!) خدا به همرات.
    سيدالعظيم سلام!
    آدرس وب‌لاگم را آن بالا برايت نوشتم، سري بزن و چاي، مهمان ما باش.
    راستي دلم تنگ ديدنت شده، موضوع گرفتاري به کجا انجاميد؟
    باقي بقايت
    پاسخ

    به به! عجب وبلاگي... چه تيپي... نديده خواننده وبلاگت شدم! گرفتاري كه احتمالاً به نفي بلد و فرار بيانجامد! :) حال داشتي ندا بده يه چايي با هم بخوريم! مشتاق ديدار.
    + يك دوست 
    با سلام. سيد عزيز! يک سئوال فني داشتم؟ اينکه در محيط اکسل ميشه موارد کلمه اي خاص رو که سرچ ميکنم با تمامي زير مجموعه هاي اون رو در محيط اکسلي ديگر کپي کنم؟(منظور انتقال کامل از سرچ اکسل).
    پاسخ

    و با سلام. اما اين‌كه چند خانه مختلف از صفحه اكسل را انتخاب كرده و كپي نماييم، راهي براي آن سراغ ندارم. كه نتايج جستجو را مي‌توان يك‌جا سلكت كرد، اما كپي كردنش را نمي‌دانم. ديگر اين‌كه دوستان من همه «اسم» دارند، حتي «رسم» گاهي. چگونه است كه «يك دوست» هستي و «اسم» نداري؟! موفق باشي.
    + مجتبي 
    با سلام خدمت شما دوست عزيز و يزرگوار
    سوالي از شما داشتم و البته مي دونم که جاش در اين قسمت نيستش!!!
    بنده و خانومم مي خواهيم از هم به صورت توافقي جدا شيم به اين صورت که ايشان در دفتر خانه اقرار به دريافت کل مهريه و بنده وکالت بلاعزل طلاق به ايشان باشد.
    حال سوال من اين است که بنده تا کنون 8 سکه را پرداخت نموده ام و 305 سکه با اقساط 3 ماه 1 سکه مانده، جال که خانم مي خواهد اقرار به ... نمايد ، تکليف نيم عشر دولتي و هزينه دادرسي مربوط به اين پرونده چه مي شود؟ بنده مبلغ 18100 ت بايد نيم عشر ( نمي دونم بابت 5 سکه پيش بود يا کل سکه ها )و 12200 ت بابت هزينه دادرسي قبلا پرداخت کرده بودم.
    با تشکر فراوان از همکاري شما
    پاسخ

    متأسفانه اطلاعات حقوقي بنده در اين حدّ نيست كه بتوانم جواب اين پرسش را بدهم. با عرض پوزش.