• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : سفرنامه خاورميانه اسلامي - بخش چهاردهم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + sarv 
    جناب موشح باور بفرماييد که هيچگاه بيجا و بدون اينکه لذتي ببرم از کلامي يا شخصي يا هر چه که بشود از آن لذت، تعريف و تمجيد نخواهم کرد.
    اين رو تمامي دوستانم ميدانند که اگر من حتي از پوشش يا رنگ لباس شخصي خوشم بياد ميرم جلو و ازشون تعريف ميکنم و ميگم که اين پوشش و اين رنگ بسيار به شما مياد(حتي اگر نشناسم افراد رو)
    راستش رو بخوايد چندباري شاهد اتفاق هاي خوبي بودم از اين انتقال حال خوب و سعي ميکنم هميشه بکار ببرم اين شيوه را، چرا که آدمي با تعريف و تشويق به مرتبه هاي بالاتر ميرسه و سعي ميکنه که از ايني که هست بهتر عمل کنه و بهتر باشه.
    شما هم که ديگه با اين قلم جوشانتون به قدري سنگ تمام گذاشتيد که اصلا نيازي به تعريفات بنده نيست و قدرت نفس شما براي ما آشکار است.
    موفق باشيد
    پاسخ

    روحيه بسيار جالبي‌ست. ترديدي در تأثير شگفت تشويق در مخاطب نيست. خداوند بر توفيقات شما و خانواده گرامي بيافزايد و هميشه سربلند باشيد. ياد خاطره‌اي انداخت اين مطلبي كه فرموديد. چند سال پيش، عطر جديدي خريده بودم و پس از چند روز استفاده از آن، در كوچه پشت دفتر رهبري (قم) پياده مي‌رفتم به سمت محل كار، ناگهان آقايي كه از روبه‌رو مي‌آمد، پس از گذشتن از كنار من، چند قدم كه رفت، بازگشت و پس از سلام فوري پرسيد: «اسم عطر شما چيست؟ خيلي بوي خوبي دارد!» راستش را بگويم شوكه شدم! سعي كردم اين حالت هيجان و تعجب را بروز ندهم: «به تازگي از فلان مغازه خريدم و نامش فلان است!». تقريباً از خاطرم رفته بود. اما اين روحيه خوبي كه از ويژگي‌هاي خود بيان فرموديد، همين الآن يكهو اين خاطره را در ذهنم زنده كرد. خيلي خوب است اين‌كه انسان خوبي‌هاي ديگران را بيان نمايد و اين اخلاق خوبي در شماست. الحمدلله.
    + sarv 
    سفرنامه هايتان کلامي شيوا و رسا دارد، راستش نميدانم چرا از خوندن پست هاي «در سفر» امتناع مي کردم!!!؟
    اما از وقتي مطالعه کردم ميتونم رتبه اي هم تراز با پست هاي «به فرزند» بدهم، بسيار لذت بردم و خودم رو به عنوان همراه در اين سفرها حس ميکردم، تمامش بخاطر قلم شماست.
    خداوند شما را حفظ کند
    پاسخ

    از لطف و بزرگواري و كرم و عنايت شما شديداً سپاسگزارم! تشكر كه حقير را مورد تشويق قرار داديد. اميد كه سبب غرور راقم اين سطور نگردد و موجبات هلاك نفس وي را پديد نياورد. اين سفرنامه در همان سفر نوشته شده. شايد همين سبب شده حال و هوا را بيشتر در خود حفظ نمايد. پايدار باشيد.
    + فدايي اهل بيت(ع) 
    دوستت دارم سيد
    پاسخ

    بزرگواري اخوي. :)