• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : پند ِ كولري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهشت 
    سلام
    خوندن مطالب مربوط به بچه ها خيلي شيرين و جذابه برام
    هر سه تا بچه ها دوست داشتني و با ادب هستند
    تصور لحظه اي که سيد احمد جعبه ابزار را داده به سيد مرتضي خنده به لب مياره :)
    پاسخ

    هاهاها... بله... خيلي سريع و فوري جعبه را داد و رفت سراغ پوشال. واقعاً عجيب است. يك روزي درباره رفتار با كودكان نوشته بودم كه عين برنامه‌نويسي مي‌ماند. الگو دارد و قابل پيش‌بيني. همين است كه تعامل با آن‌ها را جذّاب مي‌نمايد. http://rastan.parsiblog.com/Posts/202
    + ام محمد 
    سلام وادب محضر استاد بزرگوار
    مطالب مطروحه ي زيبا و اثربخش در وبلاگ حضرتعالي،بيشترازهرچيزي ، روش هاي استفاده بهينه از فرصت هاي خوب وبد وتلخ وشيرين ،جهت آموختن و پيشبرد اهداف تربيتي و... را به هر خواننده اي هديه مي کند.
    وشما چقدر زيبا از کوچکترين فرصت ها بزرگترين بهره را مي بريد.



    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر و سپاس، از بذل توجه به مطالب نوشته شده. وقتي توجه به هدف‌داري زندگي داشته باشد انسان، اين‌كه ازدواج هدف دارد،‌ فرزندآوري هدف دارد، مي‌فهمد كه بودن در كنار فرزندان بي‌جهت نيست و لغو. اصلاً اين‌كه خداوند انسان را «كوچك» وارد جهان مي‌كند؛ نوزاد، نه از اول بزرگ مانند خلقت آدم ابوالبشر، دليل دارد؛ اين‌كه لحظه‌لحظه بودن با فرزندان، خرج تربيت آنان گردد. اين توجه اگر پيدا شود، فرصت‌ها مغتنم شمرده مي‌شوند تا مبادا از دست بروند و تباه گردند. ده دوازده سال بيشتر نيست اين زمان؛ اگر چه بدواً بسيار زياد به نظر مي‌رسد، اما گستردگي موضوعات نيازمند آموزش و لزوم «تكرار» براي افزايش تأثير و دوام آن، مي‌فهماند كه آن‌قدر هم كه فكر مي‌:كنيم وقت زيادي نيست! بايد قدر آن را دانست و تمام آن‌چه ضرورت دارد را به فرزند آموخت. در پناه حق.
    + ضيا 
    حرف خاصي براي گفتن ندارم!
    فقط نخواستم بي تفاوت از کنار اين مطلب زيباتون رد بشم. خواستم در جريان باشيد که «اينجا کسي هست که پيگير وبلاگ شماست؛ شديد! و بينهايت از نوشته‌هاي شما پند مي‌گيره» همين.
    پاسخ

    بزرگواري فرموديد. خيلي خوشحال شدم از توجه و نظر لطف شما. إن‌شاءالله اين نوشتن‌ها و خواندن‌ها در اعمال حسنه ما ثبت و ضبط گردد. در پناه حق.