• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : كنجكاوي در خبر مرگ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سلام 
    چقدر راست گفتن خوب است....من وقتي حرفهاي راحت شما درباره سخت ترين مسائل و اتفاقات زندگي رو ميخونم احساس ميکنم چقدر عقب مونده بودم يا هستم که سر مشکلات دنيا اينقدر حرص و جوش ميزنم
    پاسخ

    النجاة في‌ الصدق. نجات و رهايي در راست گفتن است. اگر امتحان كنيم، مدتي، همه‌مان به اين عبارت حقيقتاً اعتقاد و باور قلبي پيدا مي‌كنيم. من تجربه كرده‌ام. واقعاً اين‌طور است كه راستگويي همه مشكلات را آسان مي‌كند. فقط كافيست نترسيم. اوايلش ترسناك است، مثل يادگرفتن شنا و پريدن در آب. در پناه خدا.
    + شيخ شبگرد 
    پسر!!! اين حرف‌ها چيست که مي‌گويي؟ استغفار کن! کسي که در کسوت رسول مي‌آيد نبايد تا به اين اندازه سينه‌تنگ باشد.
    من نه ترا مي‌شناسم نه آن مرحوم را. فقط چون خبر حرف‌هاي تو به‌عنوان يک روحاني را خواندم، در کمال ناباوري آمدم و صحت‌اش را ديدم.
    برادر من! اين‌ها حرف‌هاي مردم کوچه‌بازار است. اگر نمي‌تواني رحمت وشفقت واسعه باشي، اين کسوت را رها کن. لااقل اين حرف‌هاي تاثرانگيز را در دل‌ات نگه دار. خدا به تو صبر بدهد، چگونه خواهي توانست طبيب دردهاي مردم باشي و آنان را آرام کني، وقتي که خود از دردهاي‌ات اين‌چنين نالاني! و گمان نکن که مصيبت عظيم و استثنايي چشيده‌اي! هم? ما از اين دردها بسيار تجربه کرده‌ايم.
    طبيب درد مردم باش، نه رقيب‌شان
    گر نبود اخلاق نيک مصطفي/ برگو آيا دل به او مي‌شد صفا؟
    کو جواب اخم را لبخند داد/ هيچ دم بيرون نشد از عدل و داد
    کينه‌هاي شخصي اندر دل نداشت/ در دل تاريک مردم مهر کاشت
    عيب امت را بر ايشان سرنکوفت/ احترام و آبروي کس نروفت
    در جواب لعنت مردم دعا/ در جواب بي‌وفايي‌ها وفا
    اي که جز خود يک جهان را داوري!/ تو مسلمانِ همين پيغمبري...
    پاسخ

    إن‌شاءالله خداوند به حقير نيز شرح صدري چون شما عطا فرمايد. ممنون از نصايح خوب‌تان.
    + انجم 
    نه سيد اينجوري نيست به نظرم شما يک مقدار از دايره انصاف در مورد حاج اقا خارج شديد. اگر هزاران ااشتباه هم ايشان کرده باشند اون مراسم باشکوه تشييع و ان محل دفن و اين مطلب که ايشون يک ماه قبل از فوتشون در مسير تهران که با هم مي رفتيم خبر از رفتن به من دادند. و خوابهاي ديگران و مطالب حاج اقا ميرباقري در ختم و مطالب اقا معز در ختم. و خواب يک اهل مکاشفه در کرمان و... و همچنين هر وقت که صحبت از شما به ميان آمد والله تالله باادب و احترام از شما گفتند. در هر صورت حساب با خداست و از باطن هر کس فقط او ميداند. به نظرم با توجه به صحبت هاي آقا معز الان وقت مناسبي براي فيصله است هر گونه صلاح ميداني فقط رو حساب خير خواهي و دوستي و الي ربک المنتهي...
    پاسخ

    انصاف...! :)
    + .... 
    احساس ميکنم پينوشت داشت
    شايد من اشتباه ديدم قبلا
    پاسخ

    پي‌نوشت كه دارد البته. سه چهار مورد كه پس از ايميل اول آمده است. ايميل دوم ديگر بدون پي‌نوشت بوده تا كنون. ممنون از دقتي كه داريد. در پناه حق. :)
    + .... 
    سلام
    چرا ادامه پست رو برداشتيد؟؟؟!!!
    من هنوز کامل نخونده بودم:(
    پاسخ

    سلام. ادامه پست؟! برداشتم؟! كي و كجا؟ كدام پست؟ اين پست؟ خير. از ابتدا كه نوشتم همين بود كه الآنم هست. چيزي از آن نكاستم و ويرايش نكردم. چطور؟! يعني شما نسخه كامل‌تري از اين پست را در اختيار داريد؟! چيزي بيشتر از آن‌چه كه من نوشته‌ام؟! o-: