• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : خوش مزه در نهال
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + .... 
    والله:))
    پاسخ

    بله دقيقاً. :)



    کاراگاه خصوصي با تجربه سالها کار در ادارات پليس در خدمت شما
    کشف مخفيگاه و دستگيري کلاهبرداران فراري
    پيدا کردن دختران فراري شما
    کشف مدارک بيگناهي متهمين
    پيدا کردن اموال قابل توقيف
    دريافت مشخصات افراد از طريق کد ملي يا شماره تلفن
    و دهها خدمت ديگر
    پاسخ

    مگر در ايران هم «كارآگاه خصوصي» داريم؟! تجسس براي «كشف خيانت زن و شوهر» مگر كار خوبي است؟! اصلاً مگر «حلال» است؟! يافتن مشخصات افراد از طريق كد ملي و شماره تلفن مگر فعاليت پسنديده و ارزشمندي‌ست؟! افزايش دشمني ميان مردم و دامن زدن به اختلافات خانوادگي مگر صحيح است؟! در عالمي كه خداوندش، خالقش، خود را «ستار العيوب» مي‌نامد، مگر رسوايي و بي‌پرده‌سازي اعمال بندگان كاري حسن است كه فردي به آن ببالد و افتخار كند؟! اگر جرمي اتفاق افتاده كه كشور دادگاه دارد و قاضي و قاضي تحقيق و دادستان و هزار بازرس و مسئول مرتبط... ديگر اين چه صيغه نامشروعي‌ست كه يكي دنبال رسوايي اعمال مردم باشد و آن‌ها را با افتخار به جان هم بياندازد؟! اين‌كه دوربين عكاسي بردارد و برود از خلاف‌هاي پنهان مردم عكس و فيلم تهيه كند و به طرف مقابلش برساند، تا آن‌چه پنهان بوده آشكار كند؟! اين‌ها ترويج فساد است و بر هم زدن آرامش عمومي. در جامعه‌اي كه حفظ وحدت در آن شعار دين است، اين‌كه ما انسان‌ها با هم، ما مسلمان‌ها، بدون اطلاع و خبر از نقص‌ها و عيوب يكديگر زندگي كنيم، كه بتوانيم زندگي كنيم، مگر جايي براي كارآگاه خصوصي‌بازي هم پيدا مي‌شود؟! اگر قرار باشد پرده‌ها بيافتد «در شهر هر آن‌چه هست گيرند» لازم مي‌آيد! و اين خلاف مصلحت اجتماعي مردم است، بشر است. پرده‌ها را خداوند روز محشر كنار خواهد زد و زشتي‌ها رسوا خواهد شد، ولي جايش اين دنيا نيست كه امتحان مخدوش مي‌شود و فضاي آزمون و آزمايش خراب مي‌گردد. اين‌همه تأكيد دين مبين اسلام و بزرگان و معصومين ع به حسن ظن پس به كجا خواهد رفت با اين عمل ناپسند؟! تجّسس در امور پنهان مردم كردن؟! اين است دين و دين‌داري؟! حاشا و كلّا. اين‌ها خدمت نيست، اين‌ها خيانت است. برحذر باشيد.
    مطالب پربارتان را خوانده و بسيار لذت بردم.
    از آنجاييکه وبگاه کاراگاه خصوصي نيز پر بازديد است در صورت علاقه شما اقدام به تبادل لينک نماييم
    نام لينک : کاراگاه خصوصي
    آدرس : http://karegah-khosoosi.blog.ir
    با تشکر
    پاسخ

    تشكر.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 95 اسفند 17 نوشته شما با عنوان خوش مزه در نهال برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب انديشه نگار و دبير سرويس آن منيره غلامي توکلي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    با تشكر و سپاس. ممنون از لطف شما.
    + .... 
    سپاس:)
    پاسخ

    :)
    + .... 
    سلام
    به به
    آفرين به خانوم خانوماي باسليقه
    واقعا من به شخصه حظ بردم
    واقعا لذت بخش است وقتي ثمره ي تلاش و عمل خود را اينگونه امروز ميبينيد
    چقدر هم رنگ روسري اين مريم خانوم خوشگل زيبا و خوشرنگ است
    خداوند شما پدر و فرزندان را براي هم نگه بدارد. التماس دعا
    پاسخ

    سلام بر شما. تشكر از اظهار محبّت و لطفي كه هميشه به ما داشته‌ايد. إن‌شاءالله خبرهاي خوبي از موفقيت‌هاي فرزندان شما بشنويم به زودي.