• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : چه كنيم 1
  • نظرات : 2 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    البته در اين خبر گفته شده که معاونت سياسي و اجتماعي هست خلاصه و برگزيده اي از خبر را در زير نقل مي کنم:

    «حجت‌الاسلام سيدرضا فاطمي‌نيا، مسؤول کميسيون پيگيري فرامين امام و رهبر معظم انقلاب، با بيان اينکه بايد معاون‌هاي انقلابي حفظ و معاوناني که زاويه با نظام و ولايت و انقلاب دارند عوض شوند، ابراز کرد: نخستين انتظاري که از مديريت جديد مي رود، پالايش حوزه از غيرانقلابي‌ها و دخالت دادن انقلابيون و طلاب انقلابي است.
    نائب رئيس کميسيون ويژه کادرسازي نظام، تأسيس معاونت سياسي و اجتماعي براي حوزه را از ديگر انتظارات برشمرد
    عضو مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه با بيان اينکه بايد از اساتيد انقلابي استفاده شود و به اين اساتيد ميدان بيشتري داده شود، گفت: حوزه بايد به هر کسي اجازه ورود ندهد.»
    پاسخ

    متأسفانه در خواندن خبر كم‌دقّتي مي‌فرماييد. اين خبر صرفاً «انتظار» ايشان را طرح كرده است. يعني آقايي انتظار دارند كه يك معاونتي تأسيس شود. اما آن‌چه كه تأسيس شده است تحت عنوان يك «دفتر» در چارت سازماني مديريت حوزه مي‌باشد. شما كه پيوسته و مدام اصرار داشتيد از درآمدها و پول‌ها و شهريه‌ها و تبليغ‌ها و اين‌طور چيزها بنويسم و معترض بوديد چرا خواسته‌هاي «شما» را نديده مي‌گيرم و آن‌چه كه خود مي‌خواهم مي‌نويسم، اين‌كه مجموعه‌اي از اخبار را هر دفعه به وبلاگ بنده مي‌آوريد و تلاش مي‌كنيد تحريك به جنجال‌سازي نماييد، شما كه نسبت به كامنت‌هاي ديگر وبلاگ حساس مي‌شويد و آن‌ها را «اسپمر» مي‌خوانيد، شما خودتان بايد بيشتر در مطالعه اخبار دقت نماييد. از شما ديگر پذيرفته نيست كه خبرها را به درستي ادراك نفرماييد.
    سلام دوست عزيز
    اجازه ميديد از مطالب بلاگ شما استفاده کنيم ؟
    پاسخ

    سلام. يك: معمولاً در فضاي اينترنت و وبلاگ براي كپي مطالب اجازه نمي‌گيرند! دو: بله، استفاده بفرماييد. اسباب خوشحالي صاحب وبلاگ است. سه: متأسفانه اين نظر به نظر مي‌رسد كه تبليغاتي‌ست و يك‌نوع خاص و جديد از تبليغ؛ ايجاد كنجكاوي در خواننده كه برود و ببيند اين فرد چه كسي‌ست كه چنين درخواستي دارد! بعد با يك فروشگاه مواجه مي‌گردد! درست است؟! و گرنه مطالب وبلاگ بنده به چه كار يك شركت فروش درب ضد سرقت مي‌خورد؟! :)
    + مشکلات يکباره حل نمي شودصبر 
    همانطور که مي دانيد علاوه بر دادگاه ويژه روحانيت،/ و معاونت بررسي و آمار حوزه /و مصاحبه هاي الزامي عقيدتي گزينش براي تمامي متقاضيان انجام پژوهش علمي در مؤسسه هاي علمي حوزه، اخيراً معاونت جديدي در ساختار شوراي عالي حوزه علميه تصويب شد و مشغول فعاليت است تحت عنوان معاونت اجتماعي وسياسي حوزه (که معمولا معاونت بصيرت سياسي حوزه علميه خوانده مي شود) اميد است که با اين معاونت جديد کار جذب و هدايت نيروهاي مخلص سرعت بيشتري بگيرد و مشکلاتي که اشاره فرموديد حل شود
    پاسخ

    معاونت كه نيست، يك دفتر است ظاهراً؛ دفتر بصيرت‌افزايي سياسي و اجتماعي. إن‌شاءالله كه همين‌طور مي‌شود. التماس دعا.