• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : جشن تولّد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيعه انگليسي؟؟ 
    ببخشيد در مطلب قبل ساليانه يک و نيم ميليارد تومان هزينه پخش از ماهواره صحيح است
    پاسخ

    تشكر.
    + شيعه انگليسي؟؟ 
    پس اينکه آن شعيب بن صالح موقع نماز سجاده خالي جلوي خود پهن مي کردکه اقتدا به حضرت مي کند يا در کابينه صندلي خالي قرار مي داد که حضرت حاضرند و در چاه جمکران عهد نامه کابينه مي انداخت ، از خودش درنياورده بود از اساتيد ياد گرفته بوده!
    بهرحال در اينترنت خواندم محمد رضا نکونام از اساتيد فلسفه و اسفار و خارج فقه و اصول مدتي است دستگير شده ، دليلش را اطلاعي داريد؟
    شيعه آنلاين نوشته بود جعفري تبار هم مدتي است دستگير شده ولي دليلش را ننوشته بود اين جعفري تبار کيست و دليل دستگيري است چيست؟ اطلاعي داريد؟
    راستي اين شيعه انگليسي چه کسي هست؟ اعتقادش چيست؟ مي شود توضيح بدهيد ظاهراً شبکه هاي ماهواره اي را مي گويند ، پخش هر شبکه ماهواره اي ماهي يک و نيم ميليارد تومان ايران هزينه خواهد داشت، پرداخت اين مبلغ براي مقلدين عربستاني اين مراجع که بسيار آسان است واقعاً نيازي است از دولت انگليس پول بگيرند؟
    پاسخ

    مرز افراط و تفريط باريك است. صراط، چندان پهناور نيست! قطعاً اقتدا كردن به امامي (عج) كه نمي‌داني اكنون اين‌جا ايستاده يا نايستاده است، طبق فرمايشات همان شجره طيبه، مبطل نماز مي‌باشد. اما اين‌كه به ياد امام (عج) اشك بريزي و جاي وي را در جامعه‌ات خالي احساس كني، عطش ديدار، تو را فرا بگيرد، به حدّي كه نامش را بر فرزندان خود نهي و يادش را از خاطر نبري، اين‌ها آثار طبيعي دوستي اهل بيت (ع) است. از شادي‌شان شاد شوي و به غمشان از هوش بروي. ضمن اين‌كه «مناسك» لازم است، تا تربيت ديني تحقق يابد. اگر «پرچم سياه» عزاي محرم را از كودكي‌مان نمي‌افراشتند و قيمه‌مان نمي‌دادند، شايد نام «حسين ع» اين‌طور افراشته و فراگير نمي‌ماند. كودكان را با علائم و نمادها بايد پروريد. اما نسبت به دو بزرگواري كه نام برديد، اطلاعي ندارم. اينترنت هم از «ثقات»‌ نيست و اتفاقاً بالعكس، من آن را از «فسّاق» يافته‌ام. هر چه از اينترنت شنيده مي‌شود، «تبيّن‌لازم» است! تشكر از نظر لطف‌تان به وبلاگ حقير.
    + سلام 
    سلام
    خيلي نکته مهمي رو اشاره کرديد اغلب من هم به همين نکات دقت مي کنم البته تا بحال به خوبي شما عمل نکردم سعي مي کنم ياد بگيرم ازشما ..مثلا دو ساله که عيد غدير براي پسرم کادو ميگيرم هرچند هنوزم به عيد غدير ميگه عيد قديم ولي همين که يادش مونده برام ارزشمنده و اين پست شما باعث شد حواسم رو بيشتر جمع کنم ...متشکرم
    پاسخ

    سلام. يك استادي داشتيم اوايل طلبگي، ايشان مي‌فرمود جمعه‌ها، موقع نهار يك بشقاب اضافه سر سفره مي‌گذاريم، تا بچه‌هامان بدانند منتظر امام زمان (عج) هستيم كه اگر تشريف آوردند، نهار را منزل ما مهمان باشند! بنده اين را از زبان خود آن استاد شنيدم و برايم خيلي عجيب به نظر رسيد. اما گمان مي‌كنم انسان خيلي بايد باور قوي داشته باشد كه چنين كند! موفق باشيد.


    سلام

    به دنبال نقد کارتون باب اسفنجي با وب لاگتون اشنا شدم

    توي وب لاگم يک انيميشن ساختم براي بچه ها ، ميشه خودشما و دختر گلتون ببينيد و بهم نظر بدين اولين کارمه و خيلي دوست دارم ادامه بدم

    پاسخ

    سلام. پويانمايي ساخت شما را ديدم. ولي دقت نظر شما در نقد فيلم كوتاه «مستخدم» بيشتر توجهم را جلب كرد. اين كليپ را چند سال پيش ديده بودم و به نظرم جالب آمده بود. مطالب شما را خواندم و دقت خوبي داشتيد. موفق باشيد.