• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : نسبت عقل و دين 6
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کارفرهنگي با پول دولت موفق نيس 
    رتبه آلکساي سرويس وبلاگ نويسي پارسي بلاگ در کشور ايران 111 است و رتبه جهاني آن 6,455 مي باشد
    ولي رتبه آلکساي سرويس وبلاگ نويسي بلاگفا 2 دو در ايران و 176 در جهان است و mihanblog.com رتبه آلکساي هشتم ايران و 761جهان دارد به نظرم اگر اين مطالب وبلاگ را کاملاً به بلاگفا منتقل کنيد يا اينکه لااقل همزمان در بلاگفا يا ديگر سرويس هاي وبلاگ نويسي با ربته آلکساي زير بيست ايران مثل کلوب ، فيس نما، پرشين بلاگ هم بنويسيد دهها برابر خواننده بيشتري داريد.
    حتي رز بلاگ که چندين سال ديرتر از پارسي بلاگ شروع بکار کرده الان آلکساي 22 را دارد ، واقعاً چرا پارسي بلاگ درجا زده است؟ سايت تبيان هم با اون بودجه کلان دولتي رتبه اش از سايتي مثل فيس نما يا بيتوته که حداقل پانزده سال بعد از تبيان شروع کرده خيلي کمتر است به نظرم مشکل اين سايتها وابستگي به بودجه و نظارت دولتي است
    پاسخ

    اين فرمايش شما شايد درباره سايت تبيان محلي از اعراب داشته باشد، ولي درباره پارسي‌بلاگ، آن‌طور كه خبر دارم از بودجه دولتي برنيامده است. درباره رتبه‌هايي كه ذكر فرموديد نظر مخالف ندارم، ولي علّت آن حداقل درباره پارسي‌بلاگ به بودجه باز نمي‌گردد. پارسي‌بلاگ از بودجه دولتي استفاده نكرد و وابسته به نهادهاي رسمي نبود. البته مطلب شما قابل تأمل است و بايد به جدّ درباره آن دقت كرد و عوامل آن را بررسي نمود. ما ضرورتاً نيازمند روزآوري در تمامي سايت‌هاي حرفه‌اي هستيم. تشكر از توجه شما.