• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : بازي به جاي اسباب بازي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رحيم رحمان نتاج 
    سلام عالي بود
    پاسخ

    سلام. تشكر.
    + هميشه بهار 

    سلام.واقعا کارتون براي بازي با بچه ها بسيار عالي بود.من خودم تجربه کردم واقعا بچه ها بازي با يک مداد تکرنگ به همراه بزرگترها و هيجان رو به مدادرنگي کامل 24تايي با بهترين دفتر ترجيح مي دهند.
    پاسخ

    سلام. صحيح مي‌فرماييد. واقعاً همين‌طور است. بازي فرصتي براي كودكان است كه رفتار اجتماعي را فرا بگيرند و بزرگ شوند. خيلي از بزرگ‌ترها با دست به سر كردن بچه‌ها، آن‌ها را از اين فرصت بزرگ شدن محروم مي‌نمايند. موفق باشيد.
    + توکلي 
    با سلام خدمت برادر عزيزم و تقديم يک احسنت غليظ
    از آنجاييکه بنده هم برعکس خيلي ها فکر ميکنم و آن خيليها هم برعکس شما فکر ميکنند پس بر عکس در برعکس ميشود همان خودش . يا به زبان ساده من هم مثل شما فکر ميکنم و اين تحليل جالب و ابتکار بسيار مفيدتان را تحسين ميکنم .
    دو نکته به فکرم رسيد .
    1- اينکه برخي از مطالب شما مطالب بسيار مفيد و جديدي هستند که واقعا حيف است در اين حد ( وبلاگ ) منتشر شوند مثل ابتکار جالب فلوچارت آشپزي و يا همين ايده تشويق و همراهي کودکان در اسباب بازي سازي و يا ساخت هر وسيله ديگري . که حتي در يک موردي شخصي با تشويق بچه ها به فروش دست ساخته هايشان در نمايشگاههاي کودکانه مدرسه اين کار را در سوق دادن بچه ها به سمت توليد و ايجاد ارزش افزوده بجاي مصرف گرايي بسيار مفيد ميدانست . پيشنهاد ميکنم اين مطالب جالب را بسط بدهيد و با ابزارهاي ديگري سعي در انتقال آن به ديگران در حيطه وسيعتري نماييد . واقعا حيف است که در اين حد ( وبلاگ ) انتشار يابند.
    2- ايکاش مبلغين دين وارد زمينه هاي مختلف زندگي ميشدند و مانند شما که در اين مدت کوتاه ( آشپزي ، بيبي سيتري ) به چنين ديدگاههاي ديني و روانشناسانه و مفيدي رسيده ايد . مردم را بيشتر با زندگي اسلامي در تمام ابعاد آشنا ميکردند . مسلما در اينصورت مردم بهتر سبک زندگي اسلامي و الهي را درک ميکردند . با تشکر و آرزوي سلامتي براي شما و فرزندان عزيزتان موفق باشيد .

    پاسخ

    با سلام و عرض تشكر. از ابزار لطف شما سپاسگزارم. إن‌شاءالله توفيق انتشار بهتر اين مطالب نصيب شود. ياعلي
    + .. 
    ميشه يه عکسم ازخودتون موقعع بازي بابچه ها بذاريد؟
    پاسخ

    خير!