• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : طلسم ِ طلاق
  • نظرات : 6 خصوصي ، 22 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + زهرا 
    سلام
    جايي فرموده بودين خواص طوالع را در قسمتي مخفي گنجانده ايد. بنده نسخه اندرويد رو خريدم و نصب کردم. لطفاً بفرماييد خواص طوالع. رو کجا ميتونم مطالعه کنم؟؟
    ممنون
    پاسخ

    سلام. خواص طوالع و ويژگي‌هاي آن‌ها در اين نرم‌افزار وجود ندارد. فقط با انتخاب طالع مي‌توان اسم‌هايي را مشاهده كرد كه گفته مي‌شود آن طالع را ايجاد مي‌كنند. فهرست طوالع را در يك كتاب ديدم و در اين تصوير قرار دادم: http://movashah.id.ir/o/talee.png موفق باشيد.
    + کوثر 
    سلام وقتي ستاره هاي من و شوهرم نشون ميده که واقعا براي هم نيستيم و توي زندگي هم همش اختلاف داريم نبايد کاري کنيم که از هم جداشيم و جفت روحي خودمون رو پيدا کنيم؟
    پاسخ

    سلام. البته طلاق يك راه حل است، يك بحران نيست. ولي مانند شيمي‌درماني براي سرطان مي‌ماند. بايد متوجه عوارض جانبي آن بود. آسيب‌هايي كه پديد مي‌آورد. بايد هزينه-فرصت كرد. يعني محاسبه نمود؛ چيزي كه به دست مي‌آيد و چيزهايي كه از دست مي‌رود. به سادگي نمي‌شود و نبايد تصميم گرفت. بايد مشكلات را ديد. عمق آن‌ها را ارزيابي نمود. داشتن يا نداشتن فرزند را. اين‌كه از يك طرف است يا هر دو طرف. اين‌ها را بايد با مشاوره خانواده حل كرد. مراجعه بفرماييد به مراكز مشاوره خانواده. در هر شهري هست و در خيلي از مناطق. گوشي تلفن را برداريد و شماره مشاوره بهزيستي را بگيريد: 1480. همين چهار رقم. نشاني يك مركز مشاوره را سراغ بگيريد كه نزديك محل زندگي شما باشد. اگر منافع طلاق بيش از زندگي مشترك بود، آنگاه تصميم به جدايي بگيريد.
    + عسل 
    من دختري 17ساله هستم که بزور بابام با پسرعموم ازدواج کردم و هيچ عالاقه اي بهش ندارم و متنفرهم هستم ازش لطفا کمکم کنين که با کدوم دعا ميتونم اونو سرد کنم و جدا بشيم خياي ممنونم
    پاسخ

    استفاده از طلسم براي جدايي بين زن و شوهر و از بين بردن علاقه آن‌ها گناه بزرگي است و حرام مي‌باشد. خداوند در قرآن از اين قبيل كارهاي به شدّت نهي نموده است.
    + فرهاد 
    سلام و خسته نباشيد من يه عشق دارم ک به زور والدين خويش اونو شوهر دادن و الان نامزدن من ميخوام ي دعايي چيزي باشه ک اين دس از سرش برداره و بره
    پاسخ

    سلام. كافيست فايل‌هاي صوتي موجود در نشاني http://rasekhoon.net/subject/list/422/media كه از تلويزيون پخش شده‌اند را بشنويد، تا متوجه شويد كه استفاده از سحر و طلسم براي جدايي انداختن چه آثار و عواقبي دارد. در قرآن نيز در سوره بقره آيه 102 ذكر شده است كه اين كار از نشانه‌هاي كفر است.
    + محسن 
    سلام من عاشق يه زن شوهرداري شدم اونم عاشقمه خيلي همديگه رو دوست داريم ولي نميدونيم بايدچطوربه هم برسيم شوهرشم خبرداره ولي طلاقش نميده خواهشأيه راه حلي نشونمون بدين تابهم برسيم متشکر.
    پاسخ

    شرايط آدم‌ها مختلف است و راه حل هر مسأله‌اي با ديگري متفاوت. نسخه كلي وجود ندارد و نمي‌توان بدون دانستن اطلاعات بيشتر راهي را پيشنهاد كرد. گوشي تلفن را برداريد و با شماره 1480 تماس بگيريد. مشاورين سازمان بهزيستي به صورت رايگان با شما همكاري نموده و راهنمايي خواهند كرد.
    + محبوبه 
    سلام خسته نباشيد من 6سال هست که شوهرم بخاطر اعتياد از من جدا زندگي ميکنه يک سال هست که دنبال کار طلاق هست البته وکالت هم دارم ولي کارم انجام نميشه از ما ميخام کمکم کنيد ديگه خسته شدم
    پاسخ

    من وكيل نيستم و نمي‌توانم كمكي نمايم. با داشتن وكالت نبايد كار چندان مشكل باشد، به صورت حضوري به يك دفتر وكالت مراجعه نموده و مشورت بگيريد.
    + نرگس 

    پاسخ

    متن پيام شما ثبت نشده است. لطفاً دوباره پيام خود را بگذاريد.
    + دانيال 
    با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما جناب موشح
    درمورد نحوه کارکرد نرم افزار خيلي توضيح ندادين که عدد
    زير اسم مادر طبعا جمع ابجد نام وي است ولي عدد جلوي اسامي پيشنهادي (که آنها هم ابجد هستند) چطوري بايد با اسم مادر تطبيق
    داده شوند؟
    يعني هرچه عدد نام فرزند به عدد نام مادر نزديکتر شود بهتر است يا
    هرچه عدد بزرگتر يا کوچکتر؟
    ممنون از زحمات شما
    منتظر جوابتان هستم
    پاسخ

    عددهايي كه جلوي اسامي پيشنهادي درج شده است را نيازي نيست بررسي بفرماييد. آن‌ها معادل‌هاي ابجدي‌ست كه نرم‌افزار براي محاسبه به كار مي‌گيرد و اصلاً با محاسبه همان اعداد است كه نام‌ها را پيشنهاد كرده است. هيچ مطلبي در كتاب‌هاي نامبرده نديدم مبني بر اين‌كه ابجد نام‌ها نزديك به نام مادر باشد يا نباشد. مهم اين است كه باقي‌مانده جمع ابجد نام فرزند و نام مادر عددي شود كه شماره كوكب و طالع است.
    + حسن 
    سلام. براي انتخاب اسم فرزند کتابي رو داريد معرفي کنيد؟
    چه تاثيري دارد که فرزند براساس ماهي که در ان متولد شده نامگذاري شود؟ سپاسگذارم
    پاسخ

    سلام. من فقط اين دو كتاب رو ديدم و مي‌شناسم كه نام‌شان را هم در متن پست وبلاگ ذكر كرده‌ام. http://www.irpdf.com/book-1818.html و http://irpdf.com/book-1518.html . اين‌كه واقعاً تأثير واقعي دارد يا ندارد نامگذاري با اين شرايط، شخصاً پاسخي ندارم. فقط در اين كتاب‌ها نوشته‌اند. روشي هم نمي‌شناسم كه بتوان واقعي بودن اين نظريه‌ها را ثابت كرد. موفق باشيد.
    + مرجان 
    من زني هستم که حدود 1سال و8ماه با هزار بدبختي به شوهر رسيدم.البته دوست نبوديم..سنتي بود همه چيز.خيلي به هم علاقه داشتيم.ولي مدتي است همسرم سرد شده و بي محبت..و حرف طلاق به ميان مي آيد..چه کنم؟کسي جادو کرده..؟
    پاسخ

    سحر و طلسم و جادو نمي‌تواند «اختيار» انسان و اراده او را تغيير دهد. اين ما هستيم كه براي زندگي خود تصميم مي‌گيريم. بهتر است به يك مشاور خانواده مراجعه فرماييد. مراكز بهزيستي و مشاوره همه جا هست. فهرستي از مراكز مشاوره در نشاني http://xn--mgbtbck3hcth97g.com وجود دارد. إن‌شاءالله با بررسي و گفتگوي تخصصي بتوانيد ريشه آسيب‌ها را بيابيد. گاهي ما رفتارهايي از خود بروز مي‌دهيم كه متوجه آثار و پيامدهاي آن نيستيم و چون درباره آن‌ها حرف نمي‌زنيم، مسأله ريشه پيدا كرده و منجر به بي‌علاقگي مي‌شود. خوب است با يك كارشناس صحبت بفرماييد تا ريشه اصلي مشكل را بيابيد. موفق باشيد.
    + sarv 
    چه بازخوردي داشته اين پست شما
    واقعا برام جالب بود!!!
    آقاي موشح خيلي ازتون ممنونم واقعا ذهنم رو نسبت به اين مسائل باز کرديد.
    گاهي اوقات تو يه برهه اي از زندگي دچار اين فکرها و خزعبلات ميشدم، که نکند حقيقت داشته باشد.
    ولي الان با خوندن اين پست اطمينان قلبي قوي برام حاصل شد
    که هرچه باشد و نباشد انسان صاحب اختيار است.
    ممنونم بزرگوار
    پاسخ

    بدتر از اين حرف‌هاست. وقتي اين مطلب را نوشتم، ناگهان بازديد وبلاگ به طرز باورنكردني‌اي بالا رفت. بعد رفتم و در وبگذر (جايي كه گزارش بازديدها را نمايش مي‌دهد) ديدم نيمي از بازديدها به خاطر جستجوي واژه «طلسم» بوده، يعني طلسم سرچ كرده‌اند و به وبلاگ بنده آمده‌اند! اين خيلي تأسف‌بار است كه جامعه ما اين‌طور به واژه طلسم مراجعه دارد. اين نشانه فرهنگي خوبي نيست. اميدوارم اين وضع تغيير كند و همه مردم ما بدانند، اگر قرار بود جن‌ها تأثير مهمي در زندگي ما داشته باشند، خداوند در قرآن درباره آن به ما مي‌گفت و ما را به سلاحي مسلح مي‌ساخت. كافيست چند آيه نخست سوره جن را در قرآن بخوانيد. اصلاً فضايي كه ما در ذهن داريم درباره جنيان وجود ندارد. اين‌طور نيست كه آن‌ها هر كاري دلشان بخواهد بتوانند انجام دهند. ولي البته كه «وسوسه» هست. به كرّات خداوند ما را از «وسوسه» شياطين بيم داده است. موفق باشيد.
    + زهرا 
    سلام يک شماره تماس ميخواهم
    پاسخ

    درباره «طلسم» و «سحر» تخصصي ندارم. اطلاعاتم هم محدود مي‌شود به همين مطالبي كه در پست وبلاگ نوشته‌ام، به عنوان يك فرد غيرمتخصص. چيزهاي مختصري در بعضي كتاب‌ها خوانده‌ام كه آن‌قدر نيست تا به كار آيد. ياعلي
    + نسيم 
    پس اينکه ازدواج نميکنيد و راضي به موردي نميشيد شايد بر اين تصوريد که احتمالا اگر طلسمي هست باطل شود و خانم و مادر بچه ها به منزل بازگردد...
    ان شاء الله
    پاسخ

    شايد روزي اين گمان معتبر بود، امروز قطعاً نيست. مرور زمان و مواضعي كه ايشان اتخاذ فرمودند، نشان داده و ثابت كرده كه متخصصان شناخت روان و شخصيت راست مي‌گويند: «شخصيت قابل تغيير نيست، يا اگر باشد بسيار دشوار». اگر زوج اقدام به ازدواج نمي‌كند، نه به دليل اميد به بازگشت زوجه سابقه، كه چنين بازگشتي ممتنع به نظر مي‌رسد، بلكه از باب عدم اعتماد به زنان جامعه است. سيل كه بيايد ويران مي‌‌كند، همه را مي‌برد. به ندرت باقي بماند و نجات يابد. تغيير فرهنگ چنين است. سيل فرهنگي آمده و «عشق به خانه‌داري» را برده! زوج با هر خانمي سخن گفته مي‌بيند از ايثار سخن مي‌گويد؛ «حاضر است ايثار كند و سه بچه را نگهداري نمايد و بر سختي آن صبر نمايد». گويا قرار است دشواري تحميل شود و ميل و رغبتي در بين نيست. از اين رو پاسخ مي‌دهد: «مگر قرار است تكليف من گردن ديگري افتد و وبال وي شود؟!» اين چه نگرش ظالمانه‌اي‌ست؛ من به اين دنيا دعوت كنم، زحمتش ديگري كشد؟! پدر و مادر از نگهداري فرزند لذّت مي‌برند، از باب محبّتي كه خداوند در قلب‌شان مي‌نهد. زوج نتوانسته با اين مطلب كنار بيايد و بار خود بر دوش ديگران نهد. شايد روزي كه اطفال رشيد شدند و جوان، از پس كار خود كه برآمدند، شايد روزي كه ديگر بار خانه‌داري آسان گشت، اقدام كند! كه مي‌داند؟! الله أعلم.
    + بهمن 
    سلام من سنم 30 سال دارم،که 8سالي هست که ازدواج کردم،توي نامزدي من مشگل داشتم با خانمم از برخورداش با من تا با ديگران،خوب طبيعي هستش اونم در اشنايي اول،ولي رفته رفته بدتر شد من هم گفتم خب اولشه با ما باشه عادت ميکنه که نشد،گفتم بعد عروسي بهتر ميشه،که 5ماهي خب بود که شروع کرد به بهونه جويي بيخودي خيلي بامن و خانوادم بد تا کرد،به خانوادش گفتم صحبت کردن باهاش خب شد دوباره شروع کرد،من با خانوادم نباشم بچسبم با خانواده اينا که من همچين کاري نکردم لجبازي هاش شروع شد،توهين به خانوادم شد منو پشت در نگهداشت تو سرما پند بار،اصلا راضي به ازدواج با اين نبودم دهنم بسته شده از اول،ي بچه دارم که 2.5 سالشه که به اون هم به لج من شير نداد که من بهش شيرخشک بدم ميزنه،با صاحبخانه بي خودي دعوا ميکنه منو تو بد مخمصه اي قرار داده اصلان راضي نيستم زندگي کنم باهاش،کوتاه گفتم براي شما وگرنه يه داستان بلند ميشه بگم،درخواست من اينه که ميخوام از دست اين راحت بشم بره دنبال زندگي خودش من هم به فکر زندگي خودم باشم بخدا اسايش ندارم همه کس ازم زده شن خونه من نميان،دعايي هست که اين راضي به طلاق بشه؟من يه بارفتم دادگاه نيامد منو منصرف کردن ديگه بريدم راضي بشه توافقي اجام بشه طول نکشه ايا دعايي هست که من راحت بشم.ممنون کمکم کنيد
    پاسخ

    سلام. خداوند به انسان «اختيار» داده است. انسان مي‌تواند كاري را انجام دهد يا از انجام آن سر باز زند. انگيزه‌ها با ترس‌ها ضعيف مي‌شوند و عزم انسان گاهي جزم نمي‌شود كه كاري را انجام دهد. نقش طلسم و سحر و دعانويسي (نوشتن به خطوط جنّي) هيچ كدام نقشي در اختيار انسان ندارند و نمي‌توانند آن را سلب كنند. بلكه تنها در حالات و احساسات انسان تأثير گذاشته، مثلاً بر ترس مي‌افزايند. خوب است فكر كنيم، مشورت كنيم، با انسان‌هاي قوي، تصميم بگيريم و پاي تصميم خود بايستيم. شجاعت به دست آوريم تا به خواسته‌هامان برسيم. اين اولين و آخرين تصميم زندگي شما نيست و نخواهد بود. به جاي استفاده از طلسمات و ارتباط با جنّ كه هم حرام است و گناه و هم در آينده سرنوشت انسان تأثير بد دارد، بهتر است با بزرگان فاميل و يا مشاور خانواده و وكيل مشورت فرماييد. موفق باشيد.
    + طهورا 
    سلام ممنون براي مطالب مفيدتون.هميشه اعتقادداشتم ودارم ک خدا از همه کس وهمه چيزبالاتره وفقط کافيه ک بخواد،الان سه ساله ک بامردي آشناشدم وحلالش شدم اما زن اولي هم داره خيلي اون زن درحقش بدي کرده هرکاربدي ک فکرشوبکنيد کرده ميخادطلاقش بده ولي شرايطش سخته بي پوله واونم مهريه اش روميخاد،من و خانواده ام هم نميتونيم اون زنوتحمل کنيم نميدونم اگرپشت نمازم واسه رهايي وجدايي اون مرددعاکنم درسته يانه؟دعاکردن واسه جدايي دونفردرسته يانه؟ميشه کمکم کنيد لطفا؟ممنون
    پاسخ

    خوب است انسان براي چيزهاي خوب دعا كند. براي سعادت آن‌ها دعا كنيد. براي افزايش ايمان‌شان. اگر سعادت‌شان در جدايي بود، طبيعتاً دعاي شما آن را هم گرفته است! گاهي انسان در خودش هم بايد شك كند، ما نمي‌دانيم، چه بسا همين كه جدايي ديگران را مي‌خواهيم، ممكن است فريب ابليس باشد و اخلاق حسد را به جان ما انداخته باشد! موفق باشيد.
       1   2      >