• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : شرمنده كارهاي پسرم هستم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سلام 
    سلام عليكم
    آدم را شرمنده مي‌کند اين‌گونه اعمال
    به حدّي که
    اصلاً نمي‌داند چه بايد بگويد
    و چگونه برخورد کند

    مرحوم آية اللّه مرعشي نجفي مي گويد: زماني که در نجف بوديم، روزي هنگام ظهر، مادرم به من گفت: برو پدرت را صدا بزن تا براي صرف نهار بيايد، من به طبقه بالا رفتم و ديدم پدر در حال مطالعه خوابش برده است. نمي دانستم چه کنم؟ از طرفي بايد امر مادر را اطاعت مي کردم و از طرفي مي ترسيدم با بيدار کردن پدر، باعث رنجش خاطر او گردم. خم شدم و لبهايم را کف پاي پدر گذاشتم و چندين بوسه بر آن زدم، تا اين که بر اثر قلقلک پا، پدرم از خواب بيدار شد و ديد من هستم، وقتي اين ادب و احترام را از من ديد، گفت: شهاب الدين تو هستي؟ عرض کردم: بلي آقا، دو دستش را به سوي آسمان بلند کرد و گفت: «پسرم خداوند عزّتت را بالا ببرد و تو را از خادمين اهل بيت(عليه السلام) قرار دهد» و من هرچه دارم از برکت همان دعاي پدرم است که در حق من نمود و به مرحله اجابت رسيد.
    پاسخ

    سلام. إن‌شاءالله خداوند همه فرزندان شيعه را عزيز و از خادمين اهل بيت (عليه‌السلام) قرار دهد. فرزندان مرا نيز. تشكر از نكته خوب‌تان.
    "وضعيت تاهل: غيرمتأهل"
    پاسخ

    خب قبلاً نوشته بودم «طلاق»، ولي يكي اومد طعنه زد كه چرا يه طلبه بايد زنشو طلاق داده باشه و گفت اين «هويّت روحانيت» را مخدوش مي‌كند، من هم به «غيرمتأهل» تغيير دادم! چون اگر مي‌نوشتم «مجرّد» اين شبهه مي‌شد كه تا به حال زن نگرفته‌ام! شما ببخش! د:
    + سعيد 
    هنوز براي شكر كردن زود است
    بايد بزرگ شه
    پاسخ

    آن هم يك شكر ديگر مي‌خواهد. هر مرحله را نمي‌توان از بيم گام بعد ناشكري كرد. تا اين‌جايش سوا، شكرش به جاي آوريم، مابقي‌اش هم سر جاي خود! :)
    ا عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    www.jonbeshnet.ir/hijab

    پاسخ

    چقدر تبليغات!