• وبلاگ : شايد سخن حق
  • يادداشت : شيوه سيدجمال در جنگ نرم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اي اميري که علمدار شه کرب و بلائي

    اسد بيشه صولت پسر شير خدايي

    من چه خوانم بمدح تو که تو خود اصل مديحي

    من چگويم به ثنايت که تو خود عين ثنايي

    سلام به روزم منتظر حضور گرم شما ونظراتتون هستم.ياعلي


    پاسخ

    تشكر!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 90 نوشته (شيوه سيدجمال در جنگ نرم) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    تشكر!
    با سلام خدمت شما بزرگوار
    احتراما امکاني جهت چاپ و عرضه مستقيم محصولات فرهنگي (حتي به زبان فارسي) در جهان از طريق خدمات آسان نشر فراهم گرديده است.
    بسيار خوشوقت خواهيم بود اگر از اين طريق در اين زمينه در گسترش فرهنگ و ارزش هاي اسلام حقيقي در سطح بين المللي سهيم باشيم.
    شما را به مطالعه وب سايت آسان نشر و ارائه مطالب تان جهت چاپ به صورت کتاب مستقل در خاک آمريکا دعوت مي نمايم.
    همچنين سپاس گذار خواهيم بود اگر در انتشار خبر اين امکان به علما، روحانيون، طلاب، بسيجيان ، ايثارگران و ديگر خادمين اهل بيت و اسلام ناب محمدي ياري نماييد.
    در صورت هر گونه ابهام با کمال ميل در خدمت شما خواهيم بود
    با تشکر و آروزي توفيق الهي
    آسان نشر
    http://www.asanashr.com
    پاسخ

    خداوند به شما جزاي خير دهد. در امر بزرگي گام نهاده‌ايد. أيّدكم‌الله.
    + خواننده ثابت 
    والا آقا سيد تا اونجا که ما ميدونيم و مشهوره ايشون از فراماسون هاي بسيار مشهور زمان خودش بوده دست خطش جهت عضويت در يکي از لژ هاي فراماسونري مصر وجود داره و با يک سرچ کوتاه ميتوانيد اين سند رو پيدا کنيد و البته نشانه هاي بسيار ديگه براي اثبات فراماسونر بودن ايشون
    ميشه بيشتر توضيح بديد مطمئننا اطلاعات شما قابلا استناد تره
    پاسخ

    بله، صحيح است. بنده هم مستنداتي ديده‌ام، اما محققي مي‌گفت در زمان ايشان فراماسون معناي بدي نداشت. ايشان هم چون منش و روش اوليه‌اش ايجاد تحوّل اجتماعي از طريق تحوّل در شاهان و دولت‌مردان بود، فراماسونري را ابزار مناسبي براي اين كار يافته بود. اما آن محقق مي‌گفت تا ايشان متوجه عمق فاجعه لژها و وابستگي‌شان به دوَل اروپا شد، آن را ترك كرد. باقيات صالحاتي كه از ايشان باقي مانده و آثاري كه در مصر بر جاي نهاده قابل كتمان نيست. چوبي كه شما برداشته‌اي را مي‌توان به آياتي همچون مرحوم كاشاني، نائيني و حتي مدرس هم زد. علامه مجلسي رحمه‌الله را چه مي‌"گوييد كه در مدح شاه صفويه مطوّل‌ها نوشته است. هميشه بايد تاريخ را در زمان خودش تحليل كرد. اين‌كه مثلاً موافقت مجلسي و شيخ بهايي با شاهان را بر اساس ملاكات و شرايط امروز بررسي كنيم كار درستي به نظر نمي‌رسد. بايد در همان زمان رفتار آنان را محك تا ملتفت شويم كه بهترين گزينه را عمل كرده‌اند. شايد امام ره هم اگر در زمان صفويه بود همان رفتار را مي‌داشت. نمي‌توان قطعي نظر داد. بنده هم اطلاعات تاريخي دسته اول ندارم و آن‌چه عرض شد به نقل از ديگران است. تشكر از اظهار نظر شما.
    سلام خدا قوت
    اگه امکانش هست ميخواستم براي وبلاگم يک قالب بسازم شما زحمتش رو ميکشيد ممنون ميشم. اجرکم عندالله
    منتظر جوابت هستم.
    ياعلي
    پاسخ

    متأسفانه زماني براي انجام اين كار ندارم. از دوستاني كه فرصت بيشتري دارند ياري بگيريد. ضمن اين‌كه قالب وبلاگ شما در حال حاضر خوب است، چه نيازي به تغيير؟!
    + 68 

    داش بيزحمت بيا طرف ما...کارت دارم
    پاسخ

    :) اينم يه روش جذب مخاطبه؟!